[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hebbeb jullie ook die sniper gezien op de rug van Sofia. En die health pickups. En dat de gnasher er ook ligt als een pickup. Ffa wordt denk ik classbased. Hoop dat er ook gewone mp in zit zonder classes..

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

2. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Voor zover ik heb gezien kan je een kiezen tussen lancer en hammerburst als starting rifle en heb je voor de rest alleen een pistol als starting gear.. Rest is dus pickup, including de gnasher.. Hier onder weer wat off-screen gameplay.

3. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    GEEN GNASHER ALS STARTING WEAPON!?! Dit maakt me echt boos en zeer teleurgesteld. Maar misschien alleen in FFA..

En je kan van fucking hoog naar beneden springen? Wat doen ze met deze game? Als je de threads op het EPIC forum bekijkt is echt iedereen teleurgesteld. Zie ook comments bij dat filmpje hierboven.

Bij 2:40 ongeveer zie je hoe makkelijk hij zn Snub kan hipfiren.. en dat doet ie ook met die Hammerburst.. pff

Laatst bewerkt: 31 aug 2012
  4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Dit is echt ongelofelijk. :'-(

Het heet toch blindfire? Waarom nog steeds een richter in het beeld. Dan wordt het zo simpel. Dit is echt sneu gewoon.

Wil normale MP zien.

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Bye, bye Gears! Ik kom wel weer terug als Epic wakker is geworden! :+

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat je een cursor krijgt als je in cover zit is wel gay zeg.

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Laten we hopen dat het echt tot level 10 is ofzo.. Voor nieuwkomers.. Dan heb ik er niet zoveel problemen mee.. Maar FFA is gewoon die Call of Gears shit... Geen Gnasher als starting weapon..

8. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Wat een troep :/

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Denk je dat? No way! :p Gears 3 was al verneukt voor newbies en n00bs inclusief dat achterlijke TDM wat al helemaal niet bij Gears hoort. Ik wil een Gears, geen Gears of Duty! 8)

LOL, +1! :D

10. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Lol ik had in het begin wel zin in Judgement maar nu met al die extra dingen erbij....

En hebben ze trouwens niet gezegd dat de retro en sawed off er helemaal uitgaat?

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee.. CliffyB had alleen gezegd spijt te hebben van de Sawed Off in Gears 3.. maar bij een nieuw deel.. toch maar weer proberen

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Gears is gewoon helemaal verneukt qua MP. Het begon al in Gears 3, maar serieus je gaat toch niet spelen zonder Shotty in je loadout... flikker toch op man! _0/

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    :'-(.. hou hoop voor de andere gametypes...

14. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Binnenkort met wat mede XBW-ers Gears 1 online spelen dan maar? :+

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Haal deze game toch niet. Gears of War 2 viel al een beetje tegen, qua MP vooral, maar Gears of War 3 was qua MP helemaal erg.

Verhaal heb ik wel altijd goed gevonden. Gears of War 2 was daarin imo wel het beste, deel III weer over de top.

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Doe ik ook, maar ik zie het somber in helaas! :'-(

Nee, want dan is de verleiding te groot om te crab walken en air walken! :+

8)

Gears 2 was perfect qua MP alleen die kutlag en fokking 5 updates achterelkaar waren de boosdoener. |:- En toch heb ik het helemaal kapotgespeeld! Dat kan ik van Gears 3 niet zeggen... Yuk! =(

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ieders zijn mening, maar MP van GOW I steekt nog altijd met kop en schouders boven de anderen uit imo. Ook de beste GOW tijden daar beleefd en een paar mooie heldenacties gemaakt daar.

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat is ook zo. :) Maar ik bedoelde dat Gears 2 prima was online, alleen door een aantal factoren niet goed tot z'n recht kwam. Sowieso was die 5e speler in het team een grote oorzaak van de lag volgens mij en toen Gears 2 net uit was speelde het heerlijk, maar na elke update werd het verneukt en speelde het slechter en slechter...

19. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Die mooie tijd van Gears 1... Gridlock, aka Glitchlock, geweldig om daar die glitches te doen dat je altijd roadie runt, bij die auto wat trucjes doen zodat je de lucht inschiet, je kettingzaag actief terwijl je de Gnasher droeg enzovoort. _O_

Gears 2 perfect qua MP? Ik vond die juist wat minder. Sowieso omdat de snelheid van het rennen was verlaagd, en inderdaad die vreselijke lag. Ook leken de wapens wat slapper te zijn. Ik weet nog dat in het begin bijna niemand matches kon krijgen. Ik gaf het uiteindelijk op na een kwartier te wachten op een potje op release day.

Ik moet wel zeggen dat ik weer een paar weken Gears 3 online speel en me er wel mee vermaak (KoTH) eigenlijk. Dat ze van de dedicated servers naar hosts zijn gegaan als je de laatste DLC niet hebt was wel echt een gigantische dick-move van Epic.

Laatst bewerkt: 1 sep 2012
  20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    En dan de servers en search engine nog. :emo:

Deel Deze Pagina