Ja ok, maar ik speelde echt elke dag en ze hebben zoveel lopen tweaken updaten dat het constant anders speelde. Laat ik het zo zeggen... de basis was perfect.
Gears 3 is een goede mp qua movement en mechanics vind ik. De mantlekick is wel dom. De maps en wapens verpesten het gewoon. Daarom dacht ik dat Epic wel geleerd zou hebben met die sterke assault rifles.. Als je nu de oldskool playlist speelt en het is een volle game is de game bijna perfect
Ja, de standaard maps zijn inderdaad te dom voor woorden en het is in dit geval niet erg dat er oude maps te vinden zijn... sterker nog dat zijn de beste maps van heel de game. En de movement etc. is opzich prima, maar het heeft naar mijn mening toch teveel weg van een shooter zoals CoD en mist een beetje het Gears sausje.
ja dat wilde ze ook bereiken. meer assault rifle gameplay.. maar de diehard spelers willen dat niet.. die stopping power Maar dat is nog erger nu allemaal in GOWJ
Haha precies dit Ik denk wel dat ik hem ga kopen als hij uitkomt, Gears of War vind ik toch wel een van de leukste games.
ja want ik heb jou nog nooit horen schelden over die mantlekick wil je zeggen ... Baird is de man jonguh
Ja, alleen als die klote bots het doen, die doen het op de raarste manieren En soms als je ziet dat je er over het muurtje gaat heen springen en word je terug gekickt opeens en doen zij een mantlekick. Zijn er niet meer gameplayfilmpjes te vinden na afgelopen week. *gaat zoeken* [yt]jURaZgqiJc8[/yt] 1:07 sponge! 1:29 nog ergere.. 1:44 scoreboard (10 man ) 4:06 wtf? 5:39 ammokrat?
Je kan zeggen wat je wil maar de movement in de game is wel echt intact en perfect.. Dit kan perfect worden als ze niet zo noobfriendly doen. Ze maken nu wel maps per gamemode dus das cool
En dat is nou precies het probleem. Het hele nut van ADS is weg als jouw rectuul constant in beeld is. Dan zitten we het hele spel met met spelers die tegelijker tijd doodgaan omdat skill overbodig is.
Alleen hammerburst heeft ads.. je bedoelt gwn hardaim. Maar ik snap je punt en is wat ik bedoel met noobfriendly Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
[yt]6jkIs08U0fE[/yt] Jongens.. dit is de boosdoener... Hij is het.. En echt.. ga je Checkout als voorbeeld nemen van frustratie.. Checkout de beste map van Gears 3?
Shoot the faggot! Ach ja, FFA, geen Gnasher als startwapen, achterlijke controls, n00b friendly, waarschijnlijk kutmaps en iemand kan opeens uit het niets in je nek springen... Zo slecht is het toch niet?!
Wat een over enthousiaste doos met d'r domme smoel. Wat een kut filmpje. En die acteur fans. #boycotgowj2012
Haha, echt ook... schele kut met d'r blije bakkus! Lekker Borderlands 2 en Halo 4 spelen! Dit wordt de eerste Gears die ik niet pre-order! Trouwens die gasten daarna hadden het over Halo 4... dus niks acteur fans!