[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Je moet op firestorm spelen, 500%. Grote map platte map met weinig obstakels en alles ligt dicht bij elkaar. Moet je wel lukken. Enkel oppassen voor de bergen. :D

2. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel altijd met de helisticks op legacy southpaw heerlijk.
    En als je wilt oefenen met vliegen ( jet/heli ) kun je ook een lege server opzoeken die start met 2 spelers en dan met een vriend oefenen.
    Heb ik ook gedaan en werkt heerlijk, bovendien zijn zulke servers best wel veel te vinden tegenwoordig.

3. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ruil je medic kit in voor de m320. Ik denk dat elke assault gun dezelfde grenade launcher stats hebben.

4. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand online?

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij jets maakt de besturing niet zo uit. De unlocks ook niet als je tegen de gemiddelde speler vliegt.

6. timmit

timmit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je eigenlijk het beste die eod bot kill aanpakken die is me echt in de verste verte nog niet gelukt elke keer word dat ding verrot geschoten..

Ben normaal niet van het boosten maar als iemand vrijwillig ff wil gaan liggen zodat mijn karretje er overheen mag rijden graag :)

7. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo woods dat potje vannacht was echt schande. haha. ik was hele tijd bezig met die helicopters. en elke keer was er net die ene lantaarn paal die ik over het hoofd zag haha. die lantaarns mogen ze van mij wel weg halen.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je hoeft er niet overheen te rijden heh, je kan gewoon die snijbrander of wat het ook is gebruiken die op het karretje zit.

Dus gewoon ding meenemen en als je een sniper ziet liggen deploy je je karretje pas en snijbrand je hem dood

9. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    oh fuck zit dat daar :F:

thanks.

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    haha kreeg net een bericht van een Fransman waarin hij mij bedankte dat ik zijn tank had gemaakt :lol:

duurde maar 2 seconden ofzo , grappig :9:+

11. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een beleefde fransman. Die kom je niet zo vaak tegen :D.
    -
    aaaah, ik ga een dag voordat armored kill uitkomt op vakantie.
    Die nieuwe beelden gezien van Alborz Mountains ? ziet er mooi uit man.

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Is er een manier om granaten heel snel en hard te gooien, alleszins sneller dan het nu is? Of doe ik het al maanden fout? Gaat namelijk ontiegelijk traag. Ik wil gewoon een granaat ergens hard ingooien en dan wegwezen, nu doe je er al 1-2 seconden over om je granaat te pakken dan houdt hij hem nog eens 2 seconden langer vast en dan pas gooit hij hem weg en ondertussen is de kans gigantisch groot dat je sterft. Ik weet dat ik IRL gewoon zo'n ding harder en sneller kan weggooien dan dat het in BF3 het geval is. :+

13. ParDennoes

ParDennoes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben een tijdje niet meer zo actief geweest en zocht wanneer Armored Kill uitkwam. Maar klopt het dat deze 4 september uitkomt voor de PS3 en pas 11 september voor de xbox en pc? Zo ja, hoe dat zo?

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    PS3 heeft de rechten voor de DLC gekocht om het een week eerder te mogen releasen, dus vandaar.

15. ParDennoes

ParDennoes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oké vandaar, thanks. Wel beetje krom eigenlijk. Betaal je als Premium lid extra kosten om het 'twee weken' eerder te kunnen spelen, wordt je alsnog 'genaaid' waar je bij staat.

16. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Why? Ik snap je probleem niet.
    Alleen mensen die beiden console's hebben en alleen voor XBOX premium.. ja dat is vervelend.

Maar in principe moeten mensen zonder Premium op zowel xbox als playstation gewoon 2 weken wachten.

Playstation: 4 tot 18
    Xbox: 11 tot 25

Maar om nu mijn xbox in te gaan ruilen voor 1 weekje eerder DLC :+
    Ruil hem liever om voor een pc, 64 man CQ ftw.

17. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    BF4 op nieuwe consoles?

@Battlefield
    @StarkillerSX93 There are console limitations that have kept that from being a possibility. The future looks bright though! ^JT

Zou top zijn.

Edit: ging over 64 players op console

Laatst bewerkt: 2 sep 2012
  18. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Lijkt me meer dan logisch toch? Zou het gek vinden als dat niet het geval is.

Het grootste probleem was de CPU en geheugentekort. Dat komt omdat de console al zo oud is, terwijl men wel acceptabele graphics en dingen als het destruction systeem verwachten. Battlefield 4 komt waarschijnlijk al in het eerste jaar na de release van de nieuwe Xbox uit. Dan is de hardware nog van deze tijd en heeft men genoeg RAM en CPU kracht voor 64 spelers. ;)

:emo: Wat is het probleem nou?

"O nee, ik moet twee weken wachten op PS3 spelers." Je kunt toch niet tegen die mensen spelen. Plus, je hebt straks minstens een paar jaar plezier aan BF3 met de nieuwe maps.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Een paar jaar? Vanaf release bedoel je dan hoop ik? :+ Want volgend najaar verwacht ik wel een opvolger

of het nou BFBC3 of BF4 is maakt me dan niet uit

20. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ja en nee. Ja, 2 jaar tussen elk deel is opzich prima. Nee, als ik nog plezier heb aan BF3 dan komt zijn opvolger niet mijn huis in totdat ik BF3 plat gespeeld heb. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina