Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Oh, dan is het blijkbaar gewoon een kut batterij :+ Want als ik een drukke dag heb ik is hij rond de lunch meestal al leeg (dan haal ik m om half 7 sochtends van de lader)

    En ik gebruik m alleen voor mail en bellen (wel veel uiteraard) en niet voor navigatie of wat dan ook
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Maar het is wel zo dat Li-On accu's een beperkt aantal discharge cycles hebben, net als alle andere accu's eigenlijk. Dus hij zal wel minder capaciteit krijgen door het gebruik.
    Op de site van Apple staat dit: (http://www.apple.com/batteries/iphone.html)
    Hier nog wat meer informatie over de accutechnologie die nu gebruikt wordt: (Li-On)
    http://batterycare.net/en/guide.html
    Het gaat over laptop accu's, maar de techniek is exact hetzelfde en alles wat hier staat gaat dus ook gewoon over accu's in smartphones.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kan wel kloppen dan , als ik hem steeds als hij bijv 80% is weer aan de lader gooi tot hij vol is zal dat wel als een cycle tellen

    dan gaat het natuurlijk een stuk harder dan wanneer je steeds tot 0 gaat
     
  4. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat je je mail constant syncen? Dat is altijd al een boosdoener geweest. De frequency omlaag schroeven of handmatig syncen vind je batterij een stuk liever.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Staat al op Manually (anders word ik er helemaal gestoord van :+)
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Fuck ik word gek

    Ik wil m'n jailbreak eraf halen van m'n iphone 4 maar het lukt. Heb de backup van vóór de jailbreak erop gezet, maar cydia staat er nog steeds. Dus ik wil 'm dan maar helemaal herstellen tot de fabrieksinstellingen, lukt ook niet!

    Iemand tips?
     
  7. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    iPhone herstellen via iTunes en dan de backup erop terugzetten? Of bij Instellingen --> Algemeen --> Stel opnieuw in --> Wis alle inhoud en instellingen selecteren en dan daarna de backup terugzetten.
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2012
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Okee mooi probeer ik die 2de optie.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wil het nog niet , gooi dan de iPhone in de DFU modus en sluit hem op iTunes.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat zijn hier de ervaringen met iTunes kraskaart codes niet niet herkend worden ??

    Vanmiddag bij iCentre een €25 iTunes Card gekocht maar deze wordt niet herkend door iTunes :mad:
    Moest op een support pagina mijn gegevens en de activatiecode+ serienummer invullen.
    Een paar later kreeg ik een email terug met de melding dat mijn taal niet ondersteund wordt :confused:

    Moet ik nog actie ondernemen of gewoon even afwachten.
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het persoonlijk niet mooi. Het scherm is groter maar alleen in de lengte lijkt het.
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Had zelf verwacht dat ze de randen boven en onder het scherm ook wat kleiner zouden maken, had dat liever gezien.
    Maar goed het is een prototype dus misschien word het uiteindelijk anders.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zou me niets verbazen als die echt zo wordt. Opmerkelijk veel gelekte foto's en video's van nieuw prototype en onderdelen.
    Vind hem zo op het eerst gezicht wat te lang en resolutie vind ik nog wat karig, terwijl Apple juist zo bezig is met Retina en hoge resoluties.
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Even afgezien van het scherm/lengte is alles een vooruitgang. Koptelefoonaansluiting onderaan, kleinere dock (hopelijk net zo te gebruiken als bij de MagSafe dat het niet uitmaakt hoe je hem erin doet), door de kleinere dock dus ook automatisch grotere/betere speakers. Matte achterkant <3, doei vingerafdrukken.
     
  16. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Het lijkt meer op wat tweaks van de 4S dan dat het een revolutionair nieuwe iPhone is, zoals het geval was van de 3GS naar de 4 (dunner, retina, glazen achterkant, de rand die voor signalen werd gebruikt etc.). Nu is het een ietsje groter toestel en wat kleine dingetjes verplaatst/aangepast.
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Design is juist goed imo, rechthoekig, strak en zonder poespas. De grote vernieuwing moet ook via iOS 6 komen.
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Wat is er dan zoal nieuw in iOS 6?
    Ze moeten op gebied van cpu en gpu wel wat flinks in huis hebben willen ze goed gaan concurreren.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Had toch wel meer verwacht van het design ook. 4s zag er wel mooi uit. Maar door de nieuwe lengte ziet het er nu raar uit.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    http://www.iphoneclub.nl/dossiers/ios-6/
     

Deel Deze Pagina