[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dit spel is zo onspeelbaar buggy geworden heh :emo:

Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe sims/minecraft mod die eraan komt voor 400ms points?

2. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het wel vet gevonden als dat er standaard inzat, maar ik ga hier niet Skyrim voor onder het stof vandaan halen.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik wel , lijkt me wel tof. Vond het in Morrowind ook erg leuk om mn eigen burcht te bouwen en dit is volgens mij nog veel uitgebreider

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja die DLC doet me ook niet zoveel, maar ga het maar als excuus gebruiken om nog wat onontdekte plaatsen te bezoeken en nog wat te levvelen en wie weet kan ik die dragon voor the achievement dan nog omleggen …

En wie weet alles verhuizne van mijn huisje in Whiterun naar de nieuwe plek. De smith en zijn vrouw zijn bij mij dood door vampires in Dawnguard ...

5. Ferry xxNL86xx

Ferry xxNL86xx Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan vraag ik me af op welk platform je het spel speelt?

Ik speelde hem op de Xbox 360 en speel hem nu op de PC. Nou ik heb echt nergens last van gehad waardoor het spel onspeelbaar werd.=(

Speel je Skyrim op de PS3? Dan snap ik je klacht wel ja:emo:

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ook nergens last van gehad, hij heeft gewoon pech en laat dat even weten.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    In het begin nergens last van gehad. Nu weer de game opgepikt en het is kut. Shitload aan bugs waardoor ik moet restarten en vastlopers.

8. Ferry xxNL86xx

Ferry xxNL86xx Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen eindelijk weer eens een videokaart halen. Nu ook na een lange tijd weer Skyrim op Ultra spelen met de bijbehorende grafische mods_O_O-)

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Haha nice, welke ga je halen?
    Ik speel nu op High (iets aangepast) maar met mods aan is de framerate, vooral in drukke steden, soms nogal crap.
    Misschien dat ik nog een 2de videokaart of een betere ga kopen maar helaas groeit het geld niet op mn rug :9.

10. Ferry xxNL86xx

Ferry xxNL86xx Member

Leuk Bevonden:
    0
    :p

Deze wil ik gaan halen: http://www.alternate.nl/html/produc...dition_OC_(11199-03-20G)/990538/?tk=7&lk=4031

Ik speelde Skyrim nu altijd op een onboard chip op medium.:emo::lol:
    Welke heb jij nu dan?

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Zou wel voor 5* mods gaan, want heb met minder sterren vaak gemerkt dat je PC minder word met onafgemaakte MODS.

Download de Windfall Island MOD maar eens van Zelda. Hoe dichter je bij dat eilandje komt, hoe erger het word.

Ga vooral eerst voor de kleinere MODS om de kunnen van je PC en videokaart af te kunnen tasten.

12. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Dat is inderdaad een hele mooie videokaart, helemaal voor het geld:9.
    Ik heb nu een MSI R5830 Twin Frozr II, nogal een log ding die flink wat wattage zuipt maar er zit wel een beest van een koeling op dus misschien dat ik hem binnenkort ff ga overclocken.
    Ik heb ook al een aardig verouderde processor (Intel Core 2 Quad Q6600) met 8GB ram, dus er komt volgend jaar sowieso een nieuw moederbord in.
    Ik weet niet welke CPU hij heeft en hoeveel ram, maar met zo'n videokaart hoef je je over weinig zorgen te maken :p.
    Ik post binnenkort nog wel ff een lijstje met mods die ik gebruik.

Laatst bewerkt: 2 sep 2012
  13. Ferry xxNL86xx

Ferry xxNL86xx Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd een hele mooie kaart, en ik verwacht ook zeker wel dat ik Skyrim op Ultra kan spelen.:) Ik haal morgen ook een 4gb setje geheugen erbij zodat ik in totaal 8GB heb.
    Mijn cpu is nu nog een AMD A6 3650 2,6 Ghz op een FM1 GA-A75M-UD2H mobo, maar helaas heb ik ook weer niet zoveel geld om meteen een grote upgrade te doen. Dus later wil ik wel weer naar een z77 mobo en een i5 processor.O-)

Maar aan de ene kant vraag ik me ook wel weer af of dat nodig zal zijn. Want ik zal niet gaan overklokken en ik speel ook weer niet heel veel games. De games die ik zal spelen zijn uiteraard Skyrim, Fallout 3, Portal 2, Borderlands 2 en nog wat andere games.:p

14. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Met die processor kun je nog wel een jaar of 2 vooruit, zou ik me geen zorgen over maken :).

Die ENB's zijn trouwens ook enorm vet, ik heb nu Sharpshooters Extreme Graphics Vision ENB geinstalleerd, heeft wel een aardige hit op mn performance (vooral in grote steden waar ik m af en toe ff uit zet) maar het ziet er zo ongelofelijk vet uit_O_.

15. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ziet er mooi uit :D , maar het hoeft er IMO niet uit te zien als een waterverf tekening. :emo:

EDIT: daarmee bedoel ik dat het erg overgesatureerd is. Begrijpelijk aangezien vanilla Skyrim ondergesatureerd is. Mensen zullen het dan express behoorlijk kleurrijk proberen te maken.

Laatst bewerkt: 2 sep 2012
  16. Ferry xxNL86xx

Ferry xxNL86xx Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah gelukkig dan maar*)

Damn dat ziet er idd super uit. Kijk en daarom wil ik gewoon op pc gamen en zeker Skyrim op de pc spelen. Het spel kan er gewoon zo super mooi uit zien met al die mods._O_
    Moet wel zeggen dat ik die ENB Vibrant mod http://skyrim.nexusmods.com/mods/20570 ook echt super mooi vind. Kan me nu ook echt niet voorstellen dat ik zulke mooie plaatjes op mijn beeldscherm kan toveren. Ik speel nu nog met baggerkwaliteit, maar dat zal morgen wel anders zijn:)

17. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ja klopt, maar dat is gelukkig allemaal aan te passen :).

18. Ferry xxNL86xx

Ferry xxNL86xx Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het toch weer een genot om Skyrim op ultra te spelen_O_O-)

Edit: Heb nu ook even die sharpshooter enb geprobeerd, en DAMN wat is die mooi zeg. Ik had hem eerst via de mod manager gedaan, maar dan werkt die niet goed:lol:. Nu dus handmatig gedaan en wow wat een beelden komen er dan tevoorschijn:eek::eek:

En dat is pas de eerste mod die ik geïnstalleerd heb. Dus ik neem aan dat Skyrim nog wel mooier kan worden met andere mods.

Kortom: ik ben weer blij met mijn grafische kaart\o/

Laatst bewerkt: 4 sep 2012
  19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Godverdomme, gaan ze ff 2 dagen over computerspecs lullen :+

Heartfire komt zo toch uit?

Release: 9/4/2012 Amerikanen draaien dagen en maanden om.

20. Ferry xxNL86xx

Ferry xxNL86xx Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag voor de Xbox 360 ja.:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina