[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Uit deel 4 is een andere Snake; Solid Snake.

    Dit is Naked Snake aka Big Boss.

    Solid Snake is een kloon van Naked Snake.


    Met de HD collection is het een prima tijd om in te stappen;

    Deze game speelt zich af na MGS3 of Peace Walker (volgens mij na MGS3 want Paz is nog erg jong hier en als ik me niet vergis was zij ouder in Peace Walker....)
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    MGS4 speel je idd met Solid Snake, en hij is nooit big boss geworden geloof ik!

    Ik denk na PW!
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    [​IMG]


    Nou geweldig..een nieuwe Call of Juarez...echt wat we nodig hadden na die The Cartel crap.

    Das dus Ubi's nieuwe.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2012
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ^Cartel was misschien crap, maar de eerste was awesome. Bound in Blood nooit gespeeld. Ze hadden gewoon nooit naar de moderne tijd moeten gaan.

    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb die tweede gespeeld en die was ook best tof, kan nog best wat worden dit. Lekker cowboytje spelen
     
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Bound in Blood zou nog beter moeten zijn dan het eerste deel. Maar als het ook maar iets heeft van het derde deel dan gooi ik het direct in de prullenbak. Techland is ook wel een beetje een ballentent hoor. Dead Island vol met bugs, The Cartel superkut en bugs en verder alleen maar games waar niemand ooit van heeft gehoord.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dead Island was buggy maar vond ik persoonlijk wel heel erg tof, een tweede deel ga ik dan ook wel kopen denk ik
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Bound in Blood vond ik persoonlijk echt minder. Het voelde echt veel te veel als CoD aan vond ik.

    Dit is minder nieuws...

    Xbox 720 release delayed due poor processor quality – report

    Xbox 720 hasn’t even been unveiled by Microsoft yet, but a fresh report suggests that the reveal itself could be delayed due to a manufacturing issue that has led to ‘painfully low’ processor quality.

    Tech news site SemiAccurate has stated – by way of OXM – that Xbox 720 will house AMD manufactured processors, rather than the Xbox 360′s IBM chips. The site claims that the processors were due to enter production this December, but delays have set in.

    The site also claims that AMD’s Xbox 720 processor goes by the internal codename ‘Oban’, and is being developed at several locations in the East, but that the build quality is – as the site describes it – ‘painfully low’. The site’s source went so far as to say the build quality wasn’t even up to “horrid” yet.

    This could mean delays in the Xbox 720 launch – which may sound daft as we don’t even know when it’s due in the first instance – but the site also claims that proper processor testing takes about eight weeks before they are shippable. A source has told the site that Microsft is currently targeting a September 2013 launch for Xbox 720.

    The report also claims that date Microsoft can submit chips for testing before the end of the year is November 8, meaning it will miss the rumoured December production schedule. SemiAccurate estimates that Microsoft needs to enter full production by February 2013 to hit the rumoured September release date.

    Cheers again OXM.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    I want my next-gen!
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze hebben nog even de tijd, maar het laatste wat ze wel kunnen gebruiken is slechte kwaliteit hardware, i'm looking at you RROD. Afwachten maar hoe dit afloopt...als het geen BS verhaal is.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je weet dat t zo goedkoop mogelijk in elkaar gedraaid moet worden anders kan het nooit voor onder de €500 in de winkel liggen. Dus reken maar niet op AAA hardware:+
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is misschien wel zo , maar toch. Als je dat bericht leest...painfully low quality, wasn't even up to 'horrid' yet, wtf zeg. Dan heb ik liever dat ze het rustig aan doen en dat we niet weer een RROD verhaal krijgen :mad:
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Teaser van het nieuwe Obsidian project:
    http://www.obsidian.net/

    [​IMG]
    In de broncode is ook nog dit te vinden:
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Bij Valve:

    [​IMG]

    Hmm.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Valve's eigen controller-achtig iets? Lelijk onding. :+
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Call of Juarez: Bound in Blood was echt fucking awesome :cool:
     
  17. Melancholy

    Melancholy Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Batman Arkham City GOTY

    Hallo jongens en meisjes,

    Vraagje: Weet iemand hier iets over de Game of the Year edition van Arkham City? Zag op verschillende nieuwssites staan dat deze op 7 september in europa zou uitkomen, maar ik kan er nog niets over vinden.

    Ik heb rocksteady er al een tweet over gestuurd, als ik meer hoor laat ik het hier wel even weten!
     
  18. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Hij is al wel te koop bij de Amerikaanse Amazon, maar die kan hier niet afgespeeld worden. De PS3 versie is al wel bij amazon.co.uk te koop, vreemd dat er geen 360 versie van is.

    EDIT: Alhoewel, de 360 versie is wel te koop bij amazon.co.uk, die is NTSC maar volgens de beschrijving regiovrij.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2012
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb de wikipedia eens gecheckt, kan het Wheel of Time zijn?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina