Beter dan point lookout en the pitt? Misschien moet ik ook de GOTY maar eens halen, heb de normale weg gegeven en nog geen enkele DLC gespeeld van NV Terwijl ik van 3 alle DLC had gekocht edit:// meteen maar besteld bij zavvi,.. 18 euro met een kortingscode is vast goedkoper dan de DLC los kopen
Ik vind de DLC van New vegas beter dan die van Fallout 3. Met name Dead Money en Old World Blues! Alleen Honest Hearts vond ik tegenvallen. Maar de GOTY is echt aan te raden!
Ik heb mijn game ook verkocht en nooit DLC gespeeld, jeukt af en toe nog wel om dan de GOTY eens te bestellen ...
Vet . Ben zelf ook al even met mods bezig geweest, heb al een ENB geprobeerd maar die zorgde ervoor dat de game met alleen geluid opstart en ik krijg die texturepack ook niet werkende door Archive Invalidation .
Hehe klinkt bekend. Ik heb aardig wat met al die mods zitten kloten in de afgelopen weken, dus als je hulp nodig hebt moet je ff pm'en. Ik heb nu iets van 150 mods geinstalleerd en de game crashed gemiddeld eens per uur naar het bureaublad, maar ik heb al begrepen dat dit ook zo is zonder mods op de pc. Op de 360 crashde die Fallout games ook wel vaak, maar dat was voor de patches.
Dat snapt ie denk ook wel. Ik heb nog wat screens gemaakt van mods en HD textures en zo, voor de geïnteresseerde. Spoiler De bovenstaande 4 foto's zijn van de mod Angel park. Het is eigenlijk geen eens meer een mod te noemen, dit is gewoon een volwaardige DLC. Ik kan me geeneens voorstellen hoeveel uur hier in heeft gezeten om dit te maken. Dit heb ik gemaakt met de GECK. Even daar mee geknutsels. Het is nogal een shithole, maar toch, ik vond het wel wastelandish. Hier nog wat random foto's van graphics en zo: M'n courier.
Vet hoor, ik heb inmiddels ook al aardig wat mods draaiende . Ik haat dat Archive Invalidation wel, bij Skyrim is dat niet eens nodig . Kan ik trouwens ook een scope op mn hunting rifle of een ander wapen zetten en zo ja, waar kan ik die krijgen?
Ik neem aan Steam, maar dan zou je daar eens ''scope mod'' of ''scope sniper mod'' kunnen proberen in te tikken. Meestal krijg je dan wel wat resultaat. Een variatie van die woorden of andere kenmerken die nodig zijn helpen vaak ook wel. Op die manier vind je veel sneller iets in een zoekmachine als bijvoorbeeld Steam of Google.
http://newvegas.nexusmods.com/ Volgens mij is dit wel de beste site voor mods. Daar heb ik tenminste zo goed als alles vanaf gehaald. Deze mod zal ik nemen als je scopes voor wapens wil modden. http://newvegas.nexusmods.com/mods/39651/
Moet die game ook maar eens weer verder oppakken, maar er zijn atm zat ander dingen die me bezig houden.
Hoe houdt Vegas zich naast Fallout 3? Vond de sfeer daar geweldig. Ook alle gebouwen waar je niet in hoeft, maar wel in kan om rond te 'survivelen' zijn super. Heeft Vegas ook deze sfeer of is hij op een andere manier aan te raden?
De setting in Fallout 3 vond ik ook beter dan New Vegas, ook omdat New Vegas veel minder post-apocalyptisch aanvoelt. Maar New Vegas heeft ook zeker zijn charmes. New Vegas heeft naar mijn mening veel betere DLC en is gewoon wat uitgebreider qua gameplay ten opzichte van Fallout 3. Fallout 3 heeft een boeiender verhaal, maar in het verhaal van New Vegas heb je meer keuzes en is wat uitgebreider. Fallout 3 is wat meer compact, New Vegas is uiteindelijk groter.
Ik heb niet zo heel veel Fallout gespeeld omdat het me soms toch wat te langzaam is en wat te langdradig maar ik vind tot nu toe NV wel een stuk leuker dan 3, vooral het begin van 3 vond ik veel te langzaam omdat je de hele tijd gedwongen word om in die vault te blijven en je qua keuzes toch wat beperkter bent.
Nee man, dat was imo een goede leercurve. Er zijn open world games die dat veel te snel doen, je in de open wereld gooien of in de game zelf. Prima begin voor Fallout 3 en je kunt nog even lekker rondkloten. Heb btw eindelijk die moeder van die Tunnelsnake gast kunnen redden in Fallout 3. Ik kreeg zijn jas.
Eens kijken of ik ergens die Ultimate edition nog op de kop kan tikken voor een mooi prijsje. Kan ik de DLC nog gaan spelen … EDIT Bij Zavvi besteld! Welke volgorde van het spelen van de DLC raden jullie aan? En is er ook DLC die de levelcap verhoogt?