Thanks! Ik ook, vooral nu je om je heen allemaal transfer nieuws hoor(de) en de competities weer begonnen zijn, echt weer zin om lekker lang te kutten met transfers, tactieken en dan lekker wedstrijdje spelen!
Ik heb een week geleden nog gelezen dat het waarschijnlijk 27 september zou zijn. In een interview met een Japanse developer stond het bij de vertaling. Kan natuurlijk dat de vertaling niet klopte... Ik heb nou weer wel geruchten gehoord dat FIFA13 een week vervroegd werd. Dadelijk komen ze allebei vroeger uit
Ik begin behoorlijk hyped te worden. Lees nu echter van die tierlantijntjes die ze toevoegen in de Master League. Waarom.. Waarom nou altijd dingen veranderen die goed werken.
Ik hoop dat die ML toevoeging mee gaat vallen. Wie weet is het hetzelfde als die training van vorig jaar, dat het een tijdelijke +1 Technical boost of speed boost geeft. Het kan toch niet zo zijn dat als je straks bij Serero alleen maar in zijn body balance en duelkracht investeert, hij iedereen omver beukt.
Ik heb een beetje het gevoel dat het toch oktober gaat worden. Het wordt wel erg krap zo, volgens mij wisten we vorig jaar allang de relesedate omstreeks september vorig jaar. Ik lees in veel reviews dat ze bang zijn dat er weer veel spelersnamen niet kloppen e.d.. Ik snap dat niet zo goed, want in mijn beleving kloppen de namen van spelers altijd wel, en zijn er een aantal clubs (Engeland) met nep namen, maar met echte spelers. Is er al iets bekend m.b.t. de licenties? Het zal toch niet minder zijn dan in PES 2012? Die had de hele NL, Spaanse, Italiaanse, en Franse competitie compleet met nog een groot aantal landen en wat CL clubs en wat Engelse clubs (2 geloof ik) en een tweetal Duitse clubs.
Zoals je weet heb ik het elk jaar goed waar het om de release datum gaat Ik houd me vast aan de datum die de Konami-developer noemde en dat is 27 september.
Vanmiddag eindelijk de 2e demo kunnen checken en ik moet zeggen dat ik 't beter vind spelen dan 2012. Helaas zeggen PES demo's niet zoveel en kan de full game gewoon super kut zijn In de gaten houden maar
Straks bij de fullgame gewoon even veel oefenen bij training menu, Je weet dat je corners ook kan doen met de rechter stick dan kan je zelf iemand zijn rond de 16 en dan druk je op de knop van voorgeven en dan komt de bal richting jou/in je loop richting?! Ik hoop echt dat Konami de gameplay niet meer verneukt want speelt lekker die demo!
Ik laat in PES 2013 gewoon een speler naar de cornernemer lopen zodat de boel een beetje opentrekt, selecteer vervolgens een speler en probeer vrij te lopen.
Zijn er überhaupt tips om voorzetten normaal in te koppen. 95% van de kopballen gaan met een zacht boogje over het goal. Echt saai die voorzetten en corners. Voorzetten gaan ook nooit naar de vrije man, eerder naar de verdedigers.
Oh ja was ik helemaal vergeten. Alleen als je online of tegen een vriend speelt is dat moeilijk te doen omdat je dan heel voorspelbaar bent. Thanks, i'll give it a try. Je moet op twee keer B drukken, dan geef je als het goed is een strakke voorzet. Heb zo al een paar keer een snoeiharde kopbal gescoord met Gomez.