[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    LT inhouden en dan vervolgens dus met D-pad omhoog of omlaag. :D
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Release date please :'-(
     
  3. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt 21 september te worden! Is alleen nog niet bevestig vanuit Konami zelf.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Oe heb er zin in!
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Thanks!

    Ik ook, vooral nu je om je heen allemaal transfer nieuws hoor(de) en de competities weer begonnen zijn, echt weer zin om lekker lang te kutten met transfers, tactieken en dan lekker wedstrijdje spelen!
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb een week geleden nog gelezen dat het waarschijnlijk 27 september zou zijn. In een interview met een Japanse developer stond het bij de vertaling. Kan natuurlijk dat de vertaling niet klopte...

    Ik heb nou weer wel geruchten gehoord dat FIFA13 een week vervroegd werd.
    Dadelijk komen ze allebei vroeger uit :)
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Bron?
     
  8. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik begin behoorlijk hyped te worden.

    Lees nu echter van die tierlantijntjes die ze toevoegen in de Master League.
    Waarom.. Waarom nou altijd dingen veranderen die goed werken. :F:
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat die ML toevoeging mee gaat vallen. Wie weet is het hetzelfde als die training van vorig jaar, dat het een tijdelijke +1 Technical boost of speed boost geeft.

    Het kan toch niet zo zijn dat als je straks bij Serero alleen maar in zijn body balance en duelkracht investeert, hij iedereen omver beukt.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb een beetje het gevoel dat het toch oktober gaat worden. Het wordt wel erg krap zo, volgens mij wisten we vorig jaar allang de relesedate omstreeks september vorig jaar.

    Ik lees in veel reviews dat ze bang zijn dat er weer veel spelersnamen niet kloppen e.d.. Ik snap dat niet zo goed, want in mijn beleving kloppen de namen van spelers altijd wel, en zijn er een aantal clubs (Engeland) met nep namen, maar met echte spelers.

    Is er al iets bekend m.b.t. de licenties? Het zal toch niet minder zijn dan in PES 2012? Die had de hele NL, Spaanse, Italiaanse, en Franse competitie compleet met nog een groot aantal landen en wat CL clubs en wat Engelse clubs (2 geloof ik) en een tweetal Duitse clubs.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zoals je weet heb ik het elk jaar goed waar het om de release datum gaat ;)
    Ik houd me vast aan de datum die de Konami-developer noemde en dat is 27 september.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wiki geeft nu ook die datum aan. Vanmorgen nog niet
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vanmiddag eindelijk de 2e demo kunnen checken en ik moet zeggen dat ik 't beter vind spelen dan 2012. Helaas zeggen PES demo's niet zoveel en kan de full game gewoon super kut zijn :+ In de gaten houden maar :)
     
  14. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ohja want wiki is zo betrouwbaar :9

    Komt die steelbook versie ook uit in NL?
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gelukkig zeg ik ook niet dat het waar is.
     
  16. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand nog tips voor corners? Ik scoor nooit een kopbal direct uit een corner.
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Straks bij de fullgame gewoon even veel oefenen bij training menu,
    Je weet dat je corners ook kan doen met de rechter stick dan kan je zelf iemand zijn rond de 16 en dan druk je op de knop van voorgeven en dan komt de bal richting jou/in je loop richting?!

    Ik hoop echt dat Konami de gameplay niet meer verneukt want speelt lekker die demo!
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik laat in PES 2013 gewoon een speler naar de cornernemer lopen zodat de boel een beetje opentrekt, selecteer vervolgens een speler en probeer vrij te lopen.
     
  19. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Zijn er überhaupt tips om voorzetten normaal in te koppen. 95% van de kopballen gaan met een zacht boogje over het goal. Echt saai die voorzetten en corners. Voorzetten gaan ook nooit naar de vrije man, eerder naar de verdedigers.
     
  20. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Oh ja was ik helemaal vergeten. Alleen als je online of tegen een vriend speelt is dat moeilijk te doen omdat je dan heel voorspelbaar bent.

    Thanks, i'll give it a try.

    Je moet op twee keer B drukken, dan geef je als het goed is een strakke voorzet. Heb zo al een paar keer een snoeiharde kopbal gescoord met Gomez.
     

Deel Deze Pagina