[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het jammer dat je altijd snel door de campaign bent. Na ongeveer 6 uur lopen de eindcredits al over je tv scherm.. Halo 1 had 10 levels, halo 2 15, en halo 3 nog maar 8, net als deze blijkbaar ook maar 8 levels heeft... Vind ik toch wat weinig voor zo'n topgame.
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Je hebt nu de Spartan Ops, één seizoen zal ongeveer even lang zijn als de campaign en de eerste is gratis :).
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.708
    Leuk Bevonden:
    17.926
    OWNT. maar idd geen armor lock meer enzo..ben benieuwd of het ook weer net zo 'stroef' zal spelen als Reach. Hopefully not.
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Als je Halo CE weer speelt zie je wat je al die tijd gemist hebt. _O_

    Snelheid maakt de game veel toffer.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.708
    Leuk Bevonden:
    17.926
    Ga em maar es kopen dan.
    Zo verschrikkelijk zin in deel 4 weer!!
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, er is geen Armor Lock. Maar 343 wilt het zo ver mogelijk uit de buurt van Reach houden en het gewoon weer een Halo maken zoals Halo hoort te zijn. Ze weten heus wel dat ze het goed moeten doen, want op Reach is gewoon een hoop kritiek geweest en 343 heeft nu de touwtjes in handen. Ik heb er alle vertrouwen in! :cool:
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.708
    Leuk Bevonden:
    17.926
    Oke dat is wel baas idd. Ben echt enorm benieuwd!
     
  8. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Reach was inderdaad echt ruk qua snelheid. Dat gaat gewoon irriteren. Ik ga er vanuit dat dat bij H4 wel wordt verbeterd.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, klopt. Als je goed naar deze video kijkt dan zie ik sowieso al een verschil in de movements. :)

    [yt]YsC-R8Us3XU[/yt]
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.708
    Leuk Bevonden:
    17.926
    Ik zie eig nog geen verschil. Wil t meer 'voelen' al spelende. Als het gewoon de speelwijze weer is als in deel 2 en 3 vind ik t al prima.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja wie niet... ik zou er veel voor over hebben om 'm nu al te kunnen spelen en dus voelen! :D
     
  12. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Denk dat het trouwens qua content meer dan goed komt met Halo 4. Spartan OPS + campaign is hopelijk wel goed voor minimaal 15 uur. Als de multiplayer dan gewoon goed is, vermaak ik me wel weer een paar maanden. :cool: "Ik kan niet wachten" in ieder geval (seriously Wehkamp? :emo:).
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.708
    Leuk Bevonden:
    17.926
    Bungie wilde eens wat anders dan Halo..en aangezien ze onder MS alleen maar Halo maken tsjah, dan houdt het op.
     
  14. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb er een nog liggen dus voor een nog lichtere prijs kun je hem overnemen(codes zijn wel gebruikt)

    Halo Reach campaign vond ik als ik eerlijk mag zijn wel leuk, een keertje een spin-off is ook wel leuk. Vooral hoe elke Noble zijn leven gaf om de covenant te stoppen(vond de cut-scenes echt awesome).

    H3:eek:DST, vind ik ook geen verkeerde spin-off, op het laatste moment gescheiden worden van je team, net nieuw en niks wetende probeer je te overleven :cool:

    Het gevoel dat halo mij geeft als er bijv iemand dood geeft vind ik echt epic en daarom verkies ik halo altijd boven alles, hun kunnen het gevoel goed overbrengen.
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Het probleem dat ik had met de Reach was dat het kwa stijl zo anders was ten opzichte van de andere Halo games. Voor mijn gevoel kon ik het verhaal niet zo goed aan elkaar knopen omdat het er zo anders uitzag.

    ODST vond ik opzich een goede spin-off.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Cortana heeft wel een transformatie gekregen zeg, damn. :eek:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Wel nice om te zien hoe veel verschil er eigenlijk zit tussen 3 en 4, vooral qua belichting. Op een of andere manier blijft de belichting in Halo-games altijd geweldig. _O_

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    So good
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2012
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Iedere game zag Cortana er weer anders uit, dus dat is niks nieuws. :p
    [​IMG]
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.276
    Leuk Bevonden:
    4.761
    De enige shooter die bij mij nog in huis komt. Punt! :cool:
     
  19. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Jetpacks maken wel maps mogelijk zoals bijvoorbeeld The Spire. Geeft veel meer verticale gameplay, dat is wel gaaf. Maar het zou vaker niet te kiezen moeten zijn idd.

    Trouwens, wat lijkt het me gaaf als ze dat airstrike wapen uit Firefight in multiplayer stoppen. Ik weet dat dat ding ziek sterk is, daarom zou hij maar 1 keer per potje moeten spawnen ofzo, met maar 1 lading.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jetpacks zijn tof. Totdat ze te vaak dood gaan en respawnen met een volle stack grenades. Dan regent het FUCKIN NADES, FUCKIN NADES OVERAALLLL!!!

    Sowieso is het dramatisch met grenades bij mij. Ga er vaker door dood dan dat ik er een kill mee maak. Net zoals melee, die verlies ik ook altijd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina