[TV-Amerika] Breaking Bad

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door PBateman, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Erg snelle season moet ik zeggen, zo lang gewacht op dit season aaaaaand it's gone :+

Gelukkig begint Dexter binnenkort weer :)

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Seizoen is nog niet afgelopen. ;)

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Dat boek was van Gaël. Zijn mede labpartner die Jesse door zijn hoofd schoot.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ook gekeken en vraag me effe iets af...

In het begin van dat boek bedankt iemand W.W. , en signeert met G.B. Mijn geheugen laat me effe in de steek...maar wie is die G.B. ook alweer?

En sowieso....Hank 'vat' het nu omdat ie precies dat zinnetje ziet staan wat Walt tegen hem toen zei in die flashback?

verder wel een nice afsluiting. Ik keek hem samen met mijn broer en we dachten allebei dat Walt Jesse iets ging aandoen, gelukkig niet gebeurd. En hij zegt echt met veel overtuiging 'i'm out' tegen Skyler...gemeend? Twijfelachtig.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    GB is Gale. En natuurlijk is het niet gemeend dat ie out is..

7. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    G.B = Gaël Beneker. Zijn mede labpartner.

En Hank denkt alleen maar aan die zaak en dan realiseert hij zich dat Walter steeds meer geld heeft en allemaal dure auto's etc koopt. Daarom valt het kwartje van W.W = Walter White.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm ok. Tja het kwam bij mij best overtuigend over. Heb je gezien hoe ziek veel geld hij nu heeft? Het is duidelijk dat het hem al niet meer om geld ging meer de 'empire business' maar ja...hij blijft ook maar een mens he :D.

Oh trouwens, correctie van mijn vorige bericht. Hij noemde niet dezelfde zin op. Was het niet zo dat Hank en de politie in het huis van Gale een bladzijde vonden met diezelfde zin erop? Ik ben effe vergeten hoe en wat precies.

9. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Wow wat een aflevering weer _O_

Dat stuk in die gevangenis, geniaal :D.

En dat einde, zat er wel heel erg aan te komen maar het is toch gebeurd. Benieuwd hoe Walter zich hier uit lult, of dat Hank het gewoon laat zitten en het niet zegt en stopt met de zaak. Wie weet.

Nu een jaar wachten...

10. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook niet precies bij elkaar puzzelen hoeveel Hank nu zou moeten kunnen weten. Ook geen zin om dat allemaal terug te gaan kijken :p.
    Wat betreft het stoppen van Walt met de business. Hij heeft tussen z'n rant tegen Jesse over het hele empire bouwen en het zien van die enorme berg geld wel wat nasty dingen moeten doen zoals het omleggen van Mike en het laten ombrengen van 10 getuigen. Daarnaast zei Skyler ook dat ze onmogelijk zoveel geld konden witwassen, dus doorgaan zou echt alleen nog maar een ego dingetje zijn. Daarnaast wil ie waarschijnlijk ook wel weer z'n gezin terug krijgen. Ik denk dat 't wel gemeend was. Komt nu alleen het probleem van eruit stappen met al die lijntjes naar verschillende afnemers die dat niet in dank af zullen nemen.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat betwijfel ik heel erg, want vergeet niet in wat voor shit Hank is geraakt allemaal dankzij die zaak. Hij was bijna dood geweest door Walter...zo kan je het gewoon zien eigenlijk.

Hoe dan ook, hoe de fuck kon Walt zo dom zijn om zo'n boek met dat erin, daar te laten liggen?

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij Inside Breaking Bad. Zegt Skyler ook dat ze zag dat die het ook meende nu. Ook nu hebben ze teveel geld. Daarom gaf die ook wat aan Jesse. Lol en Jesse denken dat die eraan ging. En dat gedoe met Mike en de gevangenis gaat ook niet in je koude kleren zitten. Rest van het seizoen gaat Hank achter Walt aan. Die gaat nu nog niks zeggen natuurlijk als die de wc uitkomt. Maar gaat een case maken. Naast dat die gasten uit New Jersey niet blij zijn dat die is gestopt. Dus Walt is screwed

Over die tekst van Gale. Zelfde tekst hebben ze gevonden in zijn huis toen die dood was? Beetje raar dat zo tekst dan ook thuis lag bij Gale? Kan het met niet precies meer herinneren.

13. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Semi Dexter-spoiler:

Ach ja, nu mag Walter kijken hoe Dexter zich er uit lult :p

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    hahah das een goeie :D

Hybrid

Nee het is niet exact dat zinnetje, maar wel iets met W.W. geloof ik. Ik ben nu door de eps van S4 aan het heen skippen om daar even achter te komen. Ik wil sowieso alles gewoon weer opnieuw gaan kijken...starting soon with that.

Er zijn namelijk al weer genoeg dingen die ik me echt niet meer kan heugen en waarom ze gebeurd zijn. zoals

Waarom sneed Gus ook alweer de keel door van die ene gast in het meth lab? Ben het gewoon kwijt...

Ik vind het ook gewoon echt een van de beste series ever, dus een tweede keer kijken is eeeeecht geen straf.

Laatst bewerkt: 3 sep 2012
  15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Het is Ted Beneke en Gale Boetticher.. Haha je haalt ze door elkaar

Toch denk ik echt dat hij het niet meende, Walter is zo manipulatief geworden dit seizoen.

Ik denk dat hij geen loose ends wilde, iedereen had die ene gast gezien in het appartement van Gale. En er waren profielschetsen op het nieuws enzo

16. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Nee maar er komen geen nieuwen meer maar volgend jaar weer.

17. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Omdat toen Gale vermoord was, die ene gast er naar toe ging terwijl er cops waren. Dus wat moest hij daar? Mocht hij worden opgepakt dan kon hij Gus verlinken. Tenminste, dat is wat ik denk (de precieze reden is niet verteld maar ik denk dat dat het is)

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja inderdaad, dat klinkt logisch. Ik blijf zelf ook erg twijfelen of Walt het meent. Ik bedoel kijk naar al die dingen die hij allemaal even geflikt heeft. Een jochie vergiftigen, Mike doodschieten om vervolgens er al vrij snel achter te komen dat hij die lijst ook van die vrouw had kunnen krijgen. Kortom...hij is verschrikkelijk evil geworden en draait zijn hand nergens meer voor om. En dan nu ineens stoppen om als happy family te leven? Nah...en was het de bedoeling dat de kijker echt geloofde dat ze alweer zo'n happy family waren op het eind bij het zwembad met z'n allen?

Oh trouwens iets is 100% zeker...

Ik had het er net met iemand over op MSN. Het was mij helemaal ontgaan, maar de kanker is terug bij Walter. Je zag hem zo'n soort ultrasound nemen. En even daarna zag je dat hij een ding helemaal verrot had geslagen...volgens mij kwamen daarna de scenes dat ie langs Jesse ging etc...dus hij's out...zeker weten. En die flashforward in episode 1..daar slikt ie alweer pillen en wellicht on the run for da cops.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij meent het nu echt wel. Waarom zal die het nu zeggen en niet menen. Hij heeft daar geen reden voor. Het doet het ook niet om Skyler te pleasen. Daar heeft die ook schijt aan hebben we gezien. Maar na het zien van het geld etc is die ook een beetje te bezinning gekomen. En dat die stopt is een perfecte springplank voor de rest van het seizoen. Als die nu niet stopt en Hank gaat hem volgen hebben ze hem zo te pakken. Binnen een aflevering. En maakt het duidelijk waarom we hem al met die preview gezien hebben in New Jersey waar die andere gasten zaten.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    En de kanker die dus terug is, vandaar ook die meds in episode 1 van S5. En slim van de schrijvers, op deze manier krijg je echt te doen met hem weer....

De reden dat dit seizoen zo kut gesplitst wordt is trouwens dat AMC nog meer seasons wilde hebben van BB. De maker niet, die is er klaar mee en terecht, niet uitmelken die shit. Dus toen zei AMC..ok..maar de boel gaat gesplitst worden. Etters.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina