GM koopt het ongeveer voor 1/3e van de nieuwprijs is. Dat is dan de waardebonprijs. Vervolgens als je cash wilt gaat er 25% van af.
Hangt echt af waar je ze verkoopt en ook wel de goesting van de verkoper zelf. Heb zelf in de gm gewerkt dus kan het weten :=p 25 % moet je laten vallen als je cash neemt,zo is het althans in België .
Ik heb er zelf ook gewerkt en dit was normaal de richtlijn die ze aanhouden. Maar naar mate er meerdere exemplaren van die titel in de winkel liggen gaat de inkoopprijs inderdaad naar beneden.
Nieuwe actie bij GM. Lever 3 oude games in en koop FIFA 13 voor voor 20,- Kan straks ook met Black Ops 2 en Assassins Creed III.
Kun je de game op die manier nu alvast reserveren, of kun je pas gebruik maken van de actie zodra de game uit is? Ik doe het liever zsm, want bij de release ben ik vergeten dat dit kan.
Vaak wordt dit meteen geregeld om drukte met inleveren van games te voorkomen op de dag van de release.
Je zou het altijd kunnen navragen. Sommige winkels doen dat wel, andere niet. Het is wel een lastige kwestie, dus puppy eyes kunnen helpen
Medewerker vertelde me dat dit voor de release moet gebeuren, op de dag van de release kan het al niet meer. Werkt alleen bij de standaard editie van de games, dus geen Limited of Special Editions. Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Toch zou je het altijd kunnen proberen met de andere edities. Er is namelijk wel een manier (beetje omslachtig) om dit te regelen. Maar goed, daar moet de winkel dan mee akkoord gaan. Ik weet nog wel toen ik in Utrecht stond dat we zoiets wel deden. Weet niet hoe ze er nu over denken.
Om het even duidelijk voor mij in kaart te brengen. Moet je bij je pre-order 3 spellen inleveren en vervolgens 20 euro betalen op de dag van de release?
Maar als je 3 spellen 2e hands verkoopt op de bazaar of marktplaats ofzo, dan krijg je er toch ook wel minimaal €25,- voor en misschien wel meer. Of kan je bij gamemania spellen inleveren die zo oud zijn dat die 2e hands niks meer opleveren? Anders zie ik niet in waarom dit zo'n geweldige actie is.
Nee dat niet, maar het is vooral het gemak wat het aantrekkelijk maakt uiteraard moeten zij er ook aan verdienen dus de allerbeste deal is het niet maar het bespaart je de marktplaats hassle
De reden dat de GM zo aantrekkelijk is is de zekerheid dat zij je games iig aannemen. Op de Bazaar of Marktplaats moet je maar net iemand vinden die je crapgame X nog wil hebben
Ik heb de vorige keer meegedaan toen je twee spellen kon ruilen voor één andere zonder bijbetaling. Ik kreeg toen nog 10 euro inruilwaarde voor bijvoorbeeld Conan, en 7 of 8 voor Sega All-Star Tennis. Die spellen raak je op Marktplaats aan de straatstenen niet kwijt (ik heb ze maanden erop gehad). Verder hebben ze soms spellen behoorlijk overprijsd. GTA Episodes from Liberty City bijvoorbeeld voor 20 in het systeem staan, terwijl ik die op Marktplaats voor 10 incl had gekocht. Het is dus een beetje zoeken en balans vinden tussen op fora en MP verkopen en bij GM inleveren. Het scheelt natuurlijk ook als je op 5 minuten fietsen van zo'n winkel woont.