[PC] Guild Wars 2

Discussie in 'Games' gestart door Sliv, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Nice, wat is HoM? O-)

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
  3. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ondanks dat alles nog niet helemaal top werkt vermaak ik me prima met deze game!

Nu een level 25 Ranger
    Leatherworking op 90 of zo
    Ranger wapen crafting op 60

Meer bezig mijn crafting up to date te krijgen dan te levelen :) Rush de game ook niet!

4. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik zoek een leuke guild op Far Shiverpeaks. IGN: Sliv

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
  6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb de game alleen nog maar een keertje opgestart en een char aangemaakt. Waarom ga ik er dan niet mee verder en speel ik weer Deus Ex - Human Revolution? :emo:

Iemand nog toffe dingen gevonden, ontdekt, meegemaakt in de game?

Zit zelf ook op Far Shiverpeaks.

7. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Bah. Ga je PvP'en, komt er een Elementalist-Warrior combo. Elementalist doet knockdown met Gale, Warrior springt op je en doet Hundred Blades. Dood. Zelfs geen tijd voor dodge, Mist Form of Lightning Flash. Hoe lame is dat zeg ..

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nvm: Voor valideren van het inloggen kun je ook een vakje aanvinken zodat je niet iedere keer met de mail hoeft te kloten.

Laatst bewerkt: 4 sep 2012
  9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat zijn zeker andere gasten dan deze LLL?

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Van het weekend een LAN-Party gehouden (t/m maandag) en daardoor level 80 kunnen halen. Het ging eigenlijk veel te snel. Zelfs van 70 naar 80 level je per uur.

Vanavond maar kijken hoe nu verder :).

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Jep.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Bah, ik heb conceptart gezien, en nu wil ik de game ook. Zonder dit topic verder te hebben gelezen; in hoeverre is dit aan te raden voor mensen die normaal geen MMO's spelen, is het leuk/valt het tegen etc etc. Haal me over.
    liek, holy shit. ik wil die game.

13. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ben ook maar verhuisd naar Far Shiverpeaks nu het nog gratis was.
    Je kan me toevoegen if you want ;)
    Boagrius Sabre is mijn naam :)

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dit lijkt mij één van de meest aantrekkelijke MMO's voor nieuwelingen. Je gaat gewoon lekker die wereld in. Je doet je quests en krijgt XP voor al je inbreng. Je hoeft geen groepen te zoeken. Je speelt al automatisch in groepen. Je ziet een event verschijnen op de map en daar loop je heen. En je zal zien dat er genoeg andere mensen ook komen. Met andere MMO's vond ik het zo irritant dat je altijd groepen moest vinden voor de group quests. Het spel kan je gewoon solo spelen, maar toch speel je altijd met andere mensen. Echt een ideaal systeem. Je hebt ook niet veel hotkeys nodig zoals met andere MMO's. Je wisselt van wapen en dan heb je weer een andere set skills. Zelfs craften is duidelijk, waar ik voorheen nooit iets van snapte. En er zijn geen maandelijkse kosten, dus je speelt gewoon wanneer je zin hebt. Dus Dulle, geen enkele reden om vandaag niet naar de winkel te rennen. Enorm veel content voor weinig geld. En de wereld is prachtig en divers. Ik heb nog geen stukken gezien die op elkaar lijken (*kuch* Dragon Age 2 *kuch* ).

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Gewoon doen Dulle, ik speel het ook :+

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oei, hoort dat een pluspunt te zijn? :+

Ik zit rond te kijken voor de prijzen, maar damn... Waarom is die game overal uitverkocht? Zelfs de digitale versies zijn uitverkocht 8)

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Omdat het een best grote release.is die best goed wordt verkocht, reden van de uitverkochte digitale versies is dat ze de servers en gamebreaking bugs eerst willen fixen.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Bullshit. :+ Er zijn veel grotere releases dan GW2 geweest die niet uitverkocht raakten.

Maar goed, bugs willen fixen enzo klinkt dan wel aannemelijk, al is het wel erg dat de bugs blijkbaar zo erg zijn dat ze daardoor de game maar helemaal stoppen te leveren.

19. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Dat hebben ze alleen gedaan om de servers niet overvol te laten.

"ArenaNet is suspending digital sales of its recently released MMO Guild Wars 2 in a bid to protect server stability.

Due to the high number of players accessing the game at any one time, the company has decided to try and throttle how many new people are entering Tyria while it expands its infrastructure." IGN.com

20. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Niet de bugs, maar de servers kunnen het niet aan. 90% van de servers zitten gewoon echt vol. Ze moeten eerst wat bijplaatsen, voordat ze weer kunnen verkopen.

En de game is wel ideaal voor een beginnende MMO-er. Al moet ik wel zeggen dat het verwarrend kan werken in het begin. Dit verhaal heb ik al meer gehoord: Je wordt wel even in het diepe gegooid. Persoonlijk had ik er geen last van, maar ik snap wel waarom het wel kan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina