[XOne] Xbox 360 Koopjes Spotten [Deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door Lenny-t, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Wtf gast. :emo:

2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ongesteld? En dat moet 33 jaar oud zijn :lol:

3. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb
    - Lego Star Wars
    - Kuifje
    - Crysis 2
    - FEAR 3
    - Mortal Kombat
    - NFS Shift
    - Draadloze controller + charge kit

En nu is de Dixons Enschede af van zijn koopje!

voor 60,-

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.947
    Net Metal Gear Solid HD Collection voor de 360 opgepikt bij Dixons voor 15eu. Mocht het kut zijn, wat ik eig wel verwacht, dan kan iemand anders hem van me overnemen voor dezelfde prijs.

5. ventieeeeee

ventieeeeee Active Member

Leuk Bevonden:
    4

IK had dit allemaal gehaald in Apeldoorn ben vanmorgen naar Heerenveen geweest en heb shift 2 omgeruild met the darkness 2 limited edition er lagen nog best veel in Heerenveen.

6. ifra

ifra Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand Ruse muis wilt verkopen met winst pm aub.

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    MSG HD, LA Noire Complete Edition & Prototype 2 Radnet Edition voor nog geen 4 tientjes. :cool:

Dixons Outlet in Hilversum. Ze hadden nog het een en ander staan.

8. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het heeft me uiteindelijk niks opgeleveerd! De organisatie achter deze actie vind ik echt heel slecht. Ik had een paar keer 4200 punten bestelt en nog wat games, maar uiteindelijk bleek alles weg te zijn, terwijl ik wel een bevestiging heb gehad. Maar ik geloof dat de actie ook over is, in iedergeval zijn de prijzen op de site weer normaal.

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb op mijn account nog 3 geannuleerde bestellingen van 1,5 jr geleden staan...... 8)

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Net bij mijn dixons gekeken niks voor mij maar ze hadden nog metal gear voor 15 crackdown 2 voor 10 en nfs shift voor 5

11. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nog 'slechter' vind is dat de games in de winkel niet met een mooi stickertje worden afgesprijst waardoor je moet gokken of het wel een €5 game ofzo is. En zoveel games liggen er niet.

Heb hem op mn HDD gekregen, nu nog kijken of het geholpen heeft:9

Maar die 2100 kaarten zie ik nog volop liggen maar die zijn dus niet in de aanbieding?

Laatst bewerkt: 4 sep 2012
  12. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Ruse muis

Vandaag 2x ruse muis thuis binnen gekregen :)
    Morgen haal ik een bestelling op, ben benieuwd of het er is en dat ik het mee krijg.

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Laat maar even weten. Ben maandag ook in Leeuwarden geweest voor mn bestellingen, maar ze hadden zogenaamd niks, en kreeg ook niks meer, ondanks dat het volgens de site wel naar de vestiging gestuurd is 8)

14. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zal ik doen, ik hoop dat ze het hebben en dat ik het mee krijg, maar ben bang van niet, als ik jou reactie lees en toen met la noire voor €0,95 kreeg ik ook niet mee.

15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Al mn bestellingen zijn geleverd aan de winkel volgens mn account, en bv Batman staat de status zelfs op "voltooid" 8) Erg vreemd! Heb namelijk niks en volgens de medewerkers zouden ze ook niks krijgen. Maar vond de medewerkers ook een stel koekebakkers om eerlijk te zijn O-) Die gast met de dreadlocks kwam beetje over zo van "dat hij wel even bepaalde wie wat kreeg" 8)

Vanavond ff mailtje naar hoofdkantoor gestuurd. Wou wel ff weten hoe iets wel geleverd kan zijn of voltooid, maar ik ondertussen helemaal niks heb en waarschijnlijk ook niet kan krijgen. Beetje vage boel daar.

16. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die met dreadlocks hielp mij toen ook met la noire die ik niet mee kreeg voor €0,95.
    Ik liet hem zelf de site zien omdat hij het niet geloofde, maar dat boeide hem weinig.

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Mijn bestelling van de punten hebben ze geannuleerd alleen MGS is verzonden naar de winkel volgens de site. Nou ik ga mooi niet alleen voor die game helemaal naar Assen rijden. Wat een rommeltje daar zeg. Een oudere bestelling staat zelfs nog op backorder. :emo:

18. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Had precies hetzelfde. Beetje minachtende houding ook, hoe hij met me praatte. En dat ik verschillende games had besteld, nou dat kon dus ook niet, met zo'n toon van dat gaat mooi niet door, ik ben degene die bepaald of je wat krijgt of niet, ga maar weer lekker weg.

Ben benieuwd wat Dixons hoofdkantoor van mn bestellingen zegt. Als ze op geleverd of zelfs Voltooid staan, mag je toch aannemen dat er geleverd is.

19. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Gewoon met meerdere een klacht over hem indienen. ;)

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb klantenservice al gemaild om mijn account te verwijderen... Ze hebben heel lang de tijd gehad om schoonschip te maken, maar ben het zat....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina