[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Voor mij nog steeds de volle 60 euro waard i.t.t. bijv. Fifa's en COD's en meer van dat soort games die gewoon te lang, te duur blijven.

2. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ben er zelf ook weer mee begonnen. Ga me lekker vrij bewegen en doen wat ik wil. Op moment net door de proloog heen. Vette game, op de bossfights na.

Als er een nieuwe Deus Ex komt, dan aub geen boss fights, dan is de rest van Human Revolution gewoon een perfecte herhaling. :thumbs:

Imo de mooiste game van 2011.

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ook net mee begonnen. Voor 10 euro op PSN gekocht inclusief alle DLC. mooi prijsje. Vorige week even de eerste missie gespeeld, en vanavond even een poging gewaagd met de 2de missie. Ik vind het alleen een beetje lastig om 'verscholen' te blijven, dus meestal ziet de vijand me en gaan ze lopen knallen.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Daar kun je aan werken door je Praxis Points in Cloaking augments te steken. Die kunnen na verloop van tijd langer duren waardoor je minder snel word opgepikt.

Het is alleen heel erg kiezen tussen het ene en het andere. Ik kan echt bijna nooit een geschikte keuze maken. 8) Echte foute builds zul je niet tegen komen, maar je kunt wel dingen niet krijgen, vooral veel loot, als je bepaalde augments niet hebt.

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Toch maar besteld, voor die €9,- kon ik 'm niet laten liggen.
    Ben erg benieuwd, al heb ik nog wel wat games in m'n backlog staan.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Die laat je wel liggen tot je deze helemaal doorgespeeld en uitgespeeld hebt. ;)

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Wat ik wel jammer vind aan de game is dat de muziek zo ver op de achtergrond blijft tijdens gameplay. Dat is natuurlijk een keuze, maar de muziek is juist zo geweldig. _O_

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Moet je gewoon langer het startmenu er voor houden en lekker luisteren tijdens het lezen van een goed boek.

Helaas heb je geen automatische rolluiken als je je kamer binnen komt. :+

Soundtrack is een van de beste die ik tot nu toe gehoord heb. Pas net zo goed bij deze game als de OST van Oblivion bij Oblivion en het is lang geleden dat ik een OST echt bij een game vond passen.

Lang niet alles van Skyrim vond ik bij Skyrim passen bijvoorbeeld, want bij mij moet elke track echt bij de game passen, anders telt de OST voor mij niet echt mee.

9. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Thanks :) Was er inmiddels wel voorbij gekomen door iemand in een hoekje een verdovingspijltje in zijn mik te schieten, waarna de rest even bij hem ging kijken :)

Inmiddels dat hele level uitgespeeld, dus gijzelaars bevrijdt en gijzelaar laten ontsnappen etc etc. 1 augmentation gedaan, namelijk het uitbreiden van de radar.

Sommige zaken vind ik nog wel kut, zoals het wisselen van wapen wat via een menu moet, en gekloot met munitie enzo. Ook irritant dat soms het meeslepen van mannetjes niet echt wil lukken. Dan laat je ze de hele tijd los enzo.

Wel echt een prima eerste indruk.

Kun je straks ook de missies opnieuw spelen?

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nee, helaas niet. =(

11. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Damn, gemiste kans. Ik bergijp niet waarom ze zoiets basics niet gewoon toevoegen in de game, desnoods post-game als 'unlockables'.

12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Als je voor die no kills achievement wilt gaan.
    Mag je dan wel in de tutorial die gasten neermaaien met die machinegun of ook niet?

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nee, niet doen. Zo heb ik hem gemist!

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Alleen de bosses in de game, voor de rest geen enkel persoon. Zelfs als ze gewond zijn door een kogel ben je al de sjaak.

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Thx toch wel handig om te weten.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ook weer aan het einde van ACT I, maar ik moet nog even een kluisje openen. Heb heel act I door gespit, jammer dat ik zo meteen verder moet.

Trouwens, ik weet het niet meer met na de 1e boss:
    Reis je dan direct door naar China of eerst nog door naar Sarif?

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Iemand?

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Eerst Sarif.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Heel fijn, dan kan ik voor die tijd Detroit nog ff langs voor een laatste hack. :thumbs:

20. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik ben best een mongool...

Gisteren uren bezig geweest met dat politiebureau (1 van de eerste missies), ik helemaal van bovenaf al die verdiepingen rondsluipen, computers kraken, al die mannetjes uitschakelen zonder ze te doden (ik prefereer stealth over zinloos agenten dood te knallen)...

...blijkt dat ik gewoon heel simpel even via de sewers in die morgue moest komen, en zelfs daar ging ik eerst nog overbodig vaak mannetjes uitschakelen en helemaal de verkeerde kant op, terwijl ik eigenlijk meteen na het binnenkomen al die morgue binnen kon lopen(!) :'-(

Echt uren aan verspild. Ik had ook niet door dat die missie voor die moeder gewoon buiten was, naast het politiebureau. :F:

Deel Deze Pagina