Hij heeft geen bot, hij heeft z'n lifestream ook vaak aan, z'n naam is Alkaizar als ik het goed spel. Bots worden 'toegestaan' door Blizzard, maar dit zijn de japanse/chinese gold farmers die 50+ accounts hebben en miljoenen gold per uur farmen, dit houdt de economie op pijl en levert Blizzard indirect geld op.
Ja, maar ze betrappen ze waarschijnlijk niet allemaal en daarom kan NaiZuro dat misschien denken. In WoW komen er ook een heleboel mee weg. Gold Farmers kunnen namelijk ook gewoon grote sommen Gold vesturen in WoW, via de mail, en volgens mij mag Blizzard dat ook niet zo maar controleren. Iig geval zijn er altijd wel methodes om toch aan je Gold of Level ups te komen, met het verschil dat het je meestal echt geld kost, bij elke online game, ook DB III.
Tuurlijk mag blizzard dat controleren, hun gaan zelfs tot in de extremen daarin. Daarom hebben ze jaren geleden hun Terms of Service etc aangepast, zodat ze kunnen maken wat ze willen. Heb voor de grap eens wat botting sites bekeken en hun fora, verbaast je nog hoeveel er geband wordt in D3.
Ze bannen alleen de kleintjes, nogmaals zinloze discussie, als je het niet wil geloven, geloof je het niet _0/
En dat was Hell Mode. Samen met NaiZuro gedaan. Alles bij elkaar zo'n 2,5 uur ongeveer, exlusief pauzes. Act II, III en IV binnen het uur, waarvan ik act IV op Normal ff heb gedaan om de achievement te halen die ik met NaiZuro niet kreeg, terwijl we er samen hoogstens 20 tot 30 minuten over deden in Hell Mode. Barbies ftw. \o/ Al met al ook 40+ achievements erbij.