Had ik al gedaan en ik had de reward al. Maar ik heb een cloudbackup save gepakt en nog ff weer die laatste gnome gehaald en nu popte die wel.... : Moet je ook alle coins voor die collectibles ?
Soms hoor je in de achtergrond zo'n sample geluidje, beetje als een windows uitroepteken ook doet. Weet iemand wat dat betekent? En soms zie je een onzichtbaar beest krijg je die in ng+?
Heb echt geen idee... Het enige wat ik me kan bedenken, is dat geluidje als er een steentje in de buurt hangt.
Ik begin te denken dat dat betekent dat daar een collectible was die je al hebt.... EDIT in de Fjord eb e die kapotte gezonken brug. Het middenstuk zit aan de kant en daar is een kist, hoe kom je daar ...?
Ik ook. This game is seriously bugged! Je schrikt je rot als je op de offciele forums kijkt! Ik had nog 'geluk' met slechts een bugged achievement (so far - knock knock). Velen krijgen alle end game achievements niet ... EDIT Ik heb de patch ondertussen, ben benieuwd ... EDIT2 Hoe geef je die Osthegot eigenlijk die relics. Als ik met hem praat kom ik gelijk in het trade scherm. Krijg geen optie om relics in te leveren?
Zitten echt veel bugs in inderdaad: Spoiler Ik was bij de 2de steen om de guardian tot leven te wekken en die knakker die bij je is pakte die steen maar niet op.. weer ff een restart moeten doen
2 dagen hard gewerkt aan een stukje game. Heb een 3 tal bosses van de quest van Thane verslagen. Nu een stukje main quest. Vraagje wie heeft de DLC Death Rides Pack van Oran ? Ik dat allemaal zoeken schijnt er een preorder DLC Death Rides Pack te zijn die je later ook kan gaan kopen. Trouwens wat is er dmv die patch gewijzigd?
Naar mijn weten is het Death Rides preorder pakket een combinatie van een DLC (Argul's Tomb) en een side-quest van Draven. (Bloodless afmaken.)
Klopt, de normale Limited Edition zit Argul's Tomb al bij. Het enige extra is naar mijn weten de Bloodless side-quest van Draven.
En waar haal ik dat laatste? Jammer dat e zoveel verschillende DLC reeds zijn maar nergens beschikbaar gesteld wordt!