Hoe fix je ook alweer dat als je printscreen in paint plakt het geen zwart beeld is? Destijds voor mijn pc gedaan. Crysis niet op Steam dus kan geen printscreens via Steam maken. Crysis werkt perfect, awesome. Laptop voor school...
Of een extern programma als Fraps of Bandicam gebruiken. Kwaliteit is dan ook nog eens beter. Nog maar wat TF2. Zelfs mijn zusje probeert iedere klasse. awesome hoedje van die random gast gedood worden door je eigen sentry. That's a first...
Ik heb sinds kort dus een aardig goede game pc. Druk met mods bezig voor Fallout NV en Fallout 3. Net wat screens gemaakt van Fallout 3, met m'n nieuwe ENB settings. Ziet er nice uit. Alleen je ziet die randen zo erg op m'n screenshots, terwijl ik dat in-game veeeel minder heb. Is daar een truc voor ofzo?
Daaamn, dat ziet er echt goed uit! . Welke mods gebruik je voor F3? Ik moet maar snel een 2de videokaart halen (hopelijk is dezelfde videokaart nog ergens nieuw of tweedehands te vinden maar ik betwijfel het ).
Plaatje moet je eerst uploaden bij bv www.imgur.com voordat je het hier kunt posten. Dan deze link in je post plakken: Vandaag awesome bezig geweest als Heavy in TF2. Heerlijk. Kreeg van iemand zelfs het berichtje dat ik een 'skilless heavy' was. Grootste compliment wat je kan krijgen van de tegenstander. (haters gonna hate ) tig potjes achter elkaar ruim eerste van mijn team, of minstens 2e. Verdorie vergeten een screen te maken van mijn stats. Was vooral zo lekker omdat het eerst echt vreselijk slecht ging, welke klasse ik ook gebruikte. En allemaal gedaan zonder te spawn campen! Netjes capture point bewaakt, zoals het hoort.
Deze: http://fallout3.nexusmods.com/mods/18107/ Net uitgekomen! Geniaal. Oeh en ik heb een oplossing gevonden voor die randen. Binnenkort zal ik ff wat beter shots maken. ^^
Moar Fallout 3, met minder kartel randen: Nog steeds niet helemaal tevreden over de kwaliteit van de screenshots, maar daar moet ik nog maar eens naar kijken.
Ik had verwacht dat ik deze game behoorlijk stabiel @ 60fps zou kunnen draaien. Valt tegen. edit: En deze gaat van ~90 tot 150 fps
Oh, inderdaad. Ik vergeet wel eens de titels erbij te zetten. Splinter Cell Conviction en The Darkness II dus, Ik las toevallig net dat SC gewoon een game is wat vrij slecht draait. Natuurlijk, mijn PC is inmiddels ook niet meer top of the line, maar dan weet ik iig wel dat het niet helemaal aan mijn PC ligt en dat het gewoon een vrij slecht geoptimaliseerde port is. Ben benieuwd hoe de framerate van The Darkness gaat zijn als de game echt begint. Deze restaurant scene was behoorlijk scripted.
Weer nieuwe Fallout 3 shots, maar ik ben nog altijd aan het klooien met belichting en de kwaliteit van de screenshots. Maar het wordt al beter.