Resident Evil 6

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 25 apr 2012.

1. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909

Laatst bewerkt: 16 aug 2012
  2. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Leon Mercenaries Gameplay

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet verwacht dat ze zo de gameplay daarvan konden verneuken...

4. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Vandaag op de Gamescom een hele toffe presentatie gezien van RE6, ik heb er weer helemaal zin in. Verschillende gameplay filmpjes werden getoond waar o.a gewoon weer een creepy sfeertje inzat (ik was eerst bang voor te veel actie). Ik heb een goodie ding gekregen met een code waarop je die presentatie terug kunt zien. Volgens mij waren er 3 (of 4?) verschillende situaties waarin een super slechte RE speler verschillende stukken van het spel speelde. Ik heb die code hier nu niet zo bij de hand maar wanneer er belang bij is dan hoor ik het graag en plaats ik dat hier voor jullie.. Ik weet sowieso nog dat het ging om een scene in een metrostation, een scene met een onzichtbare reuzenslang en een scene in het sneeuw met sneeuwscooters en veel schietactie en close combat.

Edit - Die sneeuwscooter scene is hierboven al geplaatst zie ik.

Laatst bewerkt: 18 aug 2012
  5. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    onzichtbare reuzenslang? -_-

6. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Klik hier en voer dan het wachtwoord keinehoffnung in en daar staan die filmpjes.

Laatst bewerkt: 20 aug 2012
  7. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Heb er ook zin in.. Steelbook Edition staat al een paar maanden in de preorder.

Maar ik weet niet wat ik er van moet denken eigenlijk. Sommige gameplay filmpjes zien er erg vet uit. Maar ik heb ook gameplay filmpjes gezien die bagger vond.

Heb opzicht wel vertrouwen in Capcom (Revelations is namelijk ook erg vet). Maar vrees ook wel een beetje dat ze het helemaal gaan verpesten.

Nog 1,5 maand....en dan weten we het.

Laatst bewerkt: 20 aug 2012
  8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enig idee iemand wanneer er een algemene demo online komt ?

9. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er vet uit zien, actie, vleugje horror, mooie graphics. Snap niet dat mensen blijven klagen omdat het niet als van ouds is (survival horror blablabla), het wordt toch niet meer helemaal zoals het was.

Alleen een survival horror op de markt brengen, brengt denk ik simpelweg niet genoeg geld in het laatje. Daarnaast is de de campaign van Leon toch meer horror georiënteerd? Oké niet zoals van ouds maar daar kom je niet ver mee tegenwoordig (ja ook ik heb ze allemaal gespeeld).

Conclusie, het lijkt erop dat het een geweldige actie game wordt met horror en survival horror elementen. Nog eventjes wachten.

Laatst bewerkt: 21 aug 2012
  10. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Resident Evil 2 verkocht destijds 6 miljoen. Dat is evenveel als Resident Evil 5.

Het is toch niet bewezen dat een pure survival-horror game minder verkoopt ?

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Je slaat de spijker op zijn kop. Dit is precies de reden waarom er zoveel twijfel over deze titel heerst. Hoe meer geschiedenis je met deze serie hebt, hoe meer twijfel.

12. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is ook geen bewijs voor, ik denk alleen dat het een minder breed publiek zal aanspreken tegenwoordig nu ze eenmaal deze weg zijn ingeslagen.

We gaan het zien, ik ga hem gewoon pre-orderen, heb er alle vertrouwen in dat ze sowieso een top game neerzetten.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik twijfel eigenlijk al niet meer, dit deel lijkt gewoon de lijn van 5 door te trekken. Meer actie met dezelfde slechte controls en canned animaties. Waarom moet RE nou zoveel op GoW of GR:FS of al die andere TPS gaan lijken :mad:

Ik zal hem heus wel eens spelen maar kijk er op dit moment nog totaal niet naar uit. Maak gewoon een kickass RE in de trend van Code veronica maar dan met de modernste technieken! (Animaties a la Max Payne 3 bijvoorbeeld)

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Mee eens, games moeten tegenwoordig allemaal op elkaar lijken omdat het nu eenmaal verkoopt. Snel aanhaken bij het grote geld is belangrijker dan iets unieks produceren, want dat brengt allerlei risico's met zich mee.

Maar ja, deze trent zet zich al jaren door toch? Leek de gaming wereld maar meer op de kunstwereld...

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    100% mee eens. Ga de game wel halen puur omdat het RE is.

16. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
  17. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb een aantal artikels gelezen. En wat mij vooral opviel was de lengte van de preview code.

In een artikel werd er gezegd dat het een erg groot spel gaat worden. De preview code heeft 6 chapters. En als ik het artikel moet geloven heeft de preview code een speelduur van 15uren. En dat is nog niet eens de helft van de retail versie (het spel zelf heeft 15 chapters, daarnaast heb je ook nog de Ada campaign die je kan unlocken).

Maw: Deze game wordt huge (a la RE4).

Nu maar hopen dat het spel zelf ook goed wordt. Want aan een slecht spel met een lange speelduur heb je natuurlijk ook niets.

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zou geweldig zijn als het spel rond de 20 uur in beslag gaat nemen.
    Vond RE5 IMO te kort..

19. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb de exacte speelduur van iemand gekregen die de preview code aan het spelen is.

Leon (Normal)
    Chapter 1: 3 uren, 40 minuten
    Chapter 2: 2 uren, 50 minuten

Chris (Normal)
    Chapter 1: 3 uren, 37 minuten
    Chapter 2: 2 uren, 2 minuten

Jake (Normal)
    Chapter 1: 2 uren, 50 minuten
    Chapter 2: 1 uur, 18 minuten

Kom je toch uit op 16 uren. En dan zit je niet eens op de helft van het spel.

maw: deze game wordt HUGE.

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Deze game gaat je geld meer dan waard zijn. Door de verschillende characters heb je diverse soorten gameplay. Het gevolg is dat misschien niet alle stukken van het spel je evenveel aanspreken. Maar ze hadden ook alleen het Leon stuk kunnen maken en dat op de markt brengen als Resident Evil 6. Maar dat hebben ze niet gedaan. Ze geven je een speelduur waar menig spel een puntje aan kan zuigen. Ze hebben al veel gameplay laten zien en dat heeft me behoorlijk overtuigd van de kwaliteit. Misschien dat de besturing nog een beetje stroef is, maar het lijkt me dat een Resident Evil speler geen problemen maakt van een stroeve besturing. Deel 6 lijkt me sowieso al een stuk gebruikersvriendelijker dan de vorige delen.

Deel Deze Pagina