[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Oke, I admit it, die is wel fucking dope. :p
    Maar die komt ook op de 360..dus zie nog steeds 0 reden om dat ding aan te schaffen. Zelfs niet voor de typische exclusieve titels die Nintendo heeft (Mario). Die kan ik ook spelen op m'n 3DS. En dan zonder die poespas met 'teken een blokje hier' en 'schuif een blokje daar' gimmickshit op de touchcontroller.

Dit dus.

Laatst bewerkt: 22 aug 2012
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De laatste trailer van Rayman heeft het over WiiU exclusiviteit. Mja, kan altijd een timed exclusive zijn, maar ik zie niet hoe ze de touch controls willen over zetten naar de 360.

Hoe dan ook, mocht de prijs van de WiiU niet te hoog zijn en heeft Nintendo zijn online infrastructuur een beetje op orde, dan koop ik em misschien wel. Achievement systeem lijkt er iig al in te zitten. :p ZombiU en NSMBU zien er ook leuk uit.
    En misschien(hopelijk) komt er een Galaxy 3 waarbij je niet met die domme Wii remote hoeft te spelen. :+ Waarom ik na de Wii weer interesse heb is dus niet door het touch gedeelte, maar doordat het weer een reguliere controller is. Geen waggle. \o/

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Maar de Wii mote blijft een onderdeel van de Wii U. Dus je blijft altijd de kans hebben dat een eventuele Galaxy 3 met gezwabber gespeeld moet gaan worden.

En over Rayman en ZombiU. Het is en blijft Ubisoft. Die spellen komen uiteindelijk ook naar de andere consoles. Vooralsnog zijn het geruchten, maar ik zie die titels ook naar de PS360 komen.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het kán inderdaad nog, maar Nintendo presenteert de Upad als dé vernieuwing van deze console, dus ik verwacht niet dat ze dan alsnog met de traditionele waggle controls komen.
    Hm, of ze gaan een of andere hybride besturing bedenken. :mad: Maar ja, de Wii-remote krijg je niet bij de WiiU, dus dat kunnen ze eigenlijk niet maken. Hoop ik.

ZombiU kan nog wel naar de 360 komen, maar Legends zie ik niet hoe. De Upad functionaliteit is te veel geïntegreerd in de game om het fatsoenlijk over te kunnen brengen.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Daar zou ik niet al te hard op rekenen :+ Ik ga ervan uit dat dat nog steeds lichtjaren achter loopt op MS (kan ook bijna niet anders)

En wat die exclusiviteit betreft, wanneer heeft Ubi voor het laatst een echte console exclusive uitgebracht? Uiteindeijk brengen ze het overal op uit waar ze geld kunnen verdienen. Dus ik zou hoogstens op een door Nintendo gesponsorde timed-exclusive rekeken.

Eigenlijk wel raar dat N juist voor zo'n game kiest, dat is net het genre waar ze zelf koning in zijn. Het platformpubliek houd Nintendo altijd al wel goed in de gaten.

Laatst bewerkt: 22 aug 2012
  6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Poeh, Red Steel (2)? :p Hey, ook voor een Nintendo console dus.

Maar Nintendo heeft (blijkbaar) al achievements! Dat is al 1 grote stap. :+ Als ze ook nog eens friendcodes dumpen en een gamertag achtig systeem invoeren is het prima. :p

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    *denkt aan de adapterloze 3DS XL*
    :+
    Helaas zie ik dat niet gebeuren; 3DS heeft ze ook nog steeds, en Nintendo is zo idioot bang dat dat anders mis gaat (kijk maar naar dat ze al het mail-verkeer willen screenen voordat het op je Wii U terecht komt).

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik zag vandaag een demo van Pikmin 3. En hij speelde met de Wii mote en de nunchuck. De tabletcontroller raakte hij niet aan. Het is gewoon een HD Wii. Verwacht dus maar genoeg spellen met de waggle controls.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Werd er tijdens de E3 niet wel gewoon met de Upad gespeeld?

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Zal me niks verbazen als het gewoon kan. Je kon Mario Kart Wii en Super Smash Bros Brawl ook met 4 verschillende controllers besturen. :p

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt gewoon alle Wii spul gebruiken. Bewuste keuze uiteraard gezien ze al die mensen willen laten overstappen op de Wii-U. En zo hebben ze al gelijk hardware controllers er voor.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wellicht interessant:

http://www.destructoid.com/nintendo-bringing-wii-u-to-pax-prime-233901.phtml

ik heb zelf nog erg weinig gameplay met de tablet gezien, of ligt dat gewoon aan mij? :)

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Mwuah, niet echt interessant. Vind het nog steeds een erg matige launch line-up. Aardig, maar niet goed genoeg.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    [yt]B7oz68AAn5w#![/yt]

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Een zielloos 600 keer gekopieerd aftreksel bedoel je :+

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Waar is die tijd gebleven dat (2D) Mario's nog echt verschillend waren? :mad:

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Misschien helpt het als ze net als vroeger gewoon andere platform games die in ontwikkeling zijn overkopen en er een mario skin overheen gooien. Dat is altijd goed voor de variatie :+

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    is er al (een beetje) :+

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Doki Doki Panic was gewoon een Nintendo game, hoor. :+

Deel Deze Pagina