Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je kan misschien beter een Windows 8 tablet nemen? Dat gaat helemaal als een tiet. En dan kan je je desktop gewoon houden met Windows 7.

2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ja dat kan natuurlijk ook maar dat ligt er natuurlijk ook aan wat de prijs van die dingen word.
    Ik wil eigenlijk wel een tablet van de rond de 7", zodat ik hem ook nog eens makkelijk mee kan nemen en het is nog maar de vraag of Windows 8 lekker werkt op 7" tablet.

3. xwempin

xwempin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga denk ik voor de lumia 820 ik vindt het scherm ook een beetje minder maarja.
    ik wacht nog effe tot htc maar ben eigenlijk wel zeker dat het een nokia wordt.
    draadloos opladen,8mega pixels en al die apps van nokia vindt ik heel tof:D

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    HTC mag ditmaal wel eens veel meer hun best doen met WP8, Samsung hetzelfde maar die zal zich na dat Galaxy vs iPhone gedoe met 1 miljard aan boete wel meer op WP8 gaan richten. Eigenlijk is er maar een merk dat zich echt op WP heeft gericht en dat is Nokia, niet dat ik mijn HD7 slecht vind maar ik neem in ieder geval geen HTC meer (lees: bouwkwaliteit/geluidskwaliteit!).

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad, Titan vind ik teleurstellend.

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    nadat je dat filmpje hebt bekeken bekijk dan ook even dit

Weer lekker geloofwaardig...

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals bij iedere promo clip van alle merken. :+

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Precies, zie het probleem nu ook niet echt eigenlijk, het is gewoon weer het bashen van Windows Phone en dan bedoel ik niet appie mee. Maar dat gezeur wat The Verge gestart is.

Die van dat skydiven van HTC (ja die Android telefoon!) is lekker geloofwaardig! ;)

[yt]TGp1O38CzJ8[/yt]
    Hebben we ook gezien of niet dan?

Edit: Mocht je niet geloven dat er een goede camera in zit dan verwijs ik je even door naar deze link.
    [yt]jFhhBJ1URCg[/yt]
    Uiteraard niet helemaal eerlijk, maar je ziet wel het verschil he. ;)

Laatst bewerkt: 7 sep 2012
  9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dus wanneer krijgen we die 7.8 update?

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Tja, ik weet niet waar Microsoft en ook Nokia mee bezig zijn. Ze wachten maar af, want de net aangekondigde modellen van Nokia hebben geen release datum en geen prijs. 7.8 zou denk ik pas na de eerste modellen van WP8 uitkomen. Ik had zelf gedacht dat ze 7.8 wel voor 8 zouden uit laten komen, maar alles wijst erop dat het pas na 8 is zie de logica ook niet echt.

Ik snap wel dat MS stil is met alles wat met WP8 te maken heeft aangezien de vorige keer alles van Mango al gelekt was, maar snap niet dat ze hetzelfde doen met 7.8 want daar zullen echt niet hele bezondere features in zitten op de nieuwe UI na dan.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    November toch?

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Waarschijnlijk, maar Nokia heeft er zelf nog geen datum genoemd. Dacht zelf dat bij de launch van Win8 de toestellen wel verkrijgbaar zouden zijn, maar dat zal dan nog wel een paar weken duren eer dat ze in NL te krijgen zijn.

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik zie ook geen probleem, maar tegen over de "niets vermoedend" koper lijkt mij het het niet eerlijk. je laat iets zien wat dus nooit zo kan worden?(omdat het met een veel duurdere camera is op genomen..)

14. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Ben toch wel erg blij met mn lumia 800 en ga m pas weer doorverkopen rond april of juni als de verkoopwaarde ervan niet te laag dan is.

Zelf heb ik weer een probleem dat whatsapp disconnected is(bij instellingen) terwijl ik met wifi ben connected en 3g aan heb? Of is het probleem juist dat ik ook 3G/dataverbinding aan heb?

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nee daar ligt het niet aan, Whatsapp voor WP7 sinds de laatste update is gewoon een draak van een app bah... iedereen hoor je erover klagen en de makers zwijgen gewoon.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja wtf, hij wijzigt ook de muziek player en zit te fucken.

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    het wordt allemaal wel steeds mooier.. bij sommige htc en nokia toestellen zit ik gewoon te kwijlen:)

18. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Whatsapp is vandaag ge-update. Hij loopt nu soepel en crasht niet meer. Hij is ook een stuk sneller. Sneller dan sommige alternatieven. :D

Hij gebruikt nog wel je audio background agent om je WIFI actief te houden. Maar dat is het enigste minpuntje dat ik gevonden heb tot nu toe.

Wel raar die laatste versie. Het leek wel of ze een beta online hadden gezet. Weet wel dat ik twee keer nadenk voordat ik hem de volgende keer update.

Let op: Whatsapp heeft op het moment DNS problemen. Dit heeft niks met de WP versie van Whatsapp te maken en is wereldwijd op alle platformen een probleem. Pure pech door toeval.
    http://tweakers.net/nieuws/84263/whatsapp-kampt-met-storingen-door-dns-fout.html

Laatst bewerkt: 9 sep 2012
  19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Vind die wifi shit van Whatsapp zo irritant.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom dan? :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina