[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind het ook vaag, ze hebben de Europa League licentie en dan net het jaar dat de finale in de Amsterdam Arena plaatsvind zit ie er niet meer in.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik schiet in de demo wel ERG vaak op de paal. Meer mensen last van!?

    Ook irritant dat je soms makkelijke rebounds opeens helemaal verkeerd raakt ipv gewoon fatsoenlijk in te schieten/koppen.

    Dan voelt het allemaal toch weer wat scripted aan...
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb behoorlijk wat potjes gespeeld, maar dat is me nog niet opgevallen. Ik heb juist sterk het gevoel veel meer de controle te hebben in alle situaties dan de laatste jaren het geval is geweest. Ik heb toch al redelijk wat rebounds gescoord.

    Ik raak de paal niet meer dan normaal. Het valt me iig niet op, zal er eens op gaan letten.
     
  4. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb er wel regelmatig last van, maar het is niet storend. Overigens zei iemand van de GM dat hij op 20 september bij hun te koop is.
     
  5. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Dit soort reacties zie je vaak bij pes spelers, en bij mij vroeger ook. Maar PES 2012 was zo'n foutenfestival dat het begon te irriteren. En scripted? De Master league is in pes 2012 zo scripted dat ik ermee ben gestopt. Fifa 12 was daarna echt een verademing.

    Ik heb ook geen interesse in de Koreaanse of 4de Engelse competitie, maar na al die jaren vind ik het wel eens leuk om met echte Engelse clubs te spelen, zonder daarvoor een option file te hoeven downloaden.

    Ik vind PES 2013 ook heel lekker spelen, maar je moet er wel heel erg van houden om alle gebreken dit erbij komen voor de lief te nemen. Als ik zie dat bepaalde dingen nu al weer minder zijn dan in PES 2012, ga ik liever voor een spel dat zich ieder jaar verbetert.

    Dan kan je wel de fanboy gaan uithangen, maar ik zou Fifa eens een eerlijke kans geven. Want als "scripted" je enige aanmerking, heb je waarschijnlijk de afgelopen jaren geen FIFA gespeeld.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Over fanboy gaan uithangen gesproken. Kijk eerst even of je eigen potje vol is voor je in andermans potje gaat zitten zeiken.

    Ik zit te wachten op nieuws over PES 2013, niet op geblaat van het volgende heldere licht dat komt zeggen dat Fifa beter is.
     
  7. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Oh god, nog één. Ik noem argumenten, anders dan "haha" en "500" competities.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Fifa vrijwel foutloos noemen kan ik niet echt plaatsen onder argumenten als ik heel eerlijk ben.
     
  9. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Alleen maar FIFA, maar ik weet precies hoe je een goal kan maken en dat blijft elk jaar hetzelfde. Ik heb sinds pes6 alleen maar FIFA gespeeld dus een pes fanboy kan je mij absoluut niet noemen. Welke fouten vind jij dan nu in pes 2013 zitten? En een game die in vele ogen perfect is hoeft niet per se leuker zijn om te spelen.
     
  10. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Wat jij wil. Ik wil niet zeggen dat fifa foutloos is, maar vergeleken met pes leek het voor mij wel zo.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Deze zin zorgt ervoor dat er geen discussie meer hoeft te worden gevoerd. Mijn dank is groot en we gaan weer verder met posten over PES 2013.
     
  12. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Nog geen fouten in pes 2013, echter ook geen (opmerkelijke) fouten in Fifa. Beide spellen spelen goed, Fifa heeft veel meer te bieden.
     
  13. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke ga dan maar naar het FIFA topic daar verkondigen hoe geweldig de game is.
     
  14. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    De afgunst is zo groot.:lol:
     
  15. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo nou weer afgunst?
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Afgunst? Earth to Stoempfel; FIFA is ook te koop voor PES fans hoor haha. Het is niet zo dat je Jessica Alba neukt. Je speelt FIFA, niks om jaloers op te zijn verder.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Maar laten we eerlijk zijn: Stoempfel heeft dik gelijk. Elk jaar zitten er zaakjes in PES waarbij we denken: wtf? Hoe kan dit?
    In iedere game zouden we de makers daar keihard op afstraffen. Neem nou die runbug. Dat is toch in- en intriest dat zoiets de game haalt?

    FIFA heeft dat niet. FIFA is echt onwijs compleet, en zoals Stoempfel zegt: wordt elk jaar beter. Dat doet EA gewoon goed. Zo'n runbug is in FIFA compleet ondenkelijk. Zijn analyseren elk jaar wat er mis is gegaan en wat er goed is gegaan, en passen daar hun vervolg op aan.
    Bij Konami doen ze maar wat. Daar ga ze in januari even om de tafel zitten, mogen alle medewerkers wat schreeuwen en schrijft de grote baas wat zaakjes op een whiteboard. Zodoende zijn de animaties nog steeds triest, is de sfeer in sommige wedstrijden ver te zoeken en hebben we het bekende issue van Konami: 'if it ain't broke, let's try and break it'.
     
  18. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Dankjewel. Eindelijk iemand die het begrijpt. Ik zit hier echt niet om PES af te zeiken. Integendeel, PES 2013 speelt voor mij net zo lekker als FIFA 12 (en vermoedelijk 13 ). Op de andere gebieden heeft Fifa dan mijn voorkeur. Als AlexF1606 daardan vervolgens lachend op reageert en tegelijkertijd Fifa een sneer geeft, wil ik wel even de feiten op een rijtje zetten.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ach ik zelf speel ook gewoon PES.
    Want itt wat jij zegt (er valt meer uit FIFA te halen) vind ik juist dat je uit PES enorm veel plezier kan halen en vooral veel replay value. FIFA is voor mij net iets te scripted (i.e. alle goals zijn redelijk hetzelfde), terwijl PES, mits je over de foutjes heenkijkt, juist heerlijk uitgebreid is. Daar valt dus juist veel meer uit te halen.
     
  20. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Klopt, daarom heb ik altijd pes gespeeld. Maar voor mij is het tijd voor wat nieuws, zeker wat betreft de single player.
     

Deel Deze Pagina