[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Guidetti heeft dit jaar ook een 'gezicht', tevens als Eriksen (helemaal op het einde).


     
  2. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Tegen de computer kan me nooit lang bekoren, geldt voor mij voor elke sport game. Ben de demo tegen de computer ook zat, full game moet maar snel komen dat zodat ik online kan.
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie post. Ik snap ook niet waarom ik het ze altijd maar weer vergeef. Altijd proberen ze wel weer iets te verneuken.
     
  4. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze PES had gewoon al jaren terug moeten uitkomen, eindelijk een (redelijk) fatsoenlijke game. Volgend jaar gelukkig nieuwe engine, wat hopelijk (veel) betere graphics betekent.
     
  5. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand tips voor scoren? Ik schiet voornamelijk net naast of recht op de keeper af. Het lukt me alleen om te plaatsen met RT, maar ik wil ook wel is een 1 op 1 scoren met een strak schot in de hoek.
     
  6. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je LT inhoudt schiet je handmatig. Dan komt er zo'n vaag pijltje te staan, maar als je dat eenmaal onder de knie hebt kan je als het ware schieten waar je wilt, al schiet ik de bal zelf één op één ook vaak naast en op de keeper. :x
     
  7. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    En voor wie het zich nu afvraagt: het vage pijltje is een optie. Die kan je dus ook uitzetten als je gevoel hebt bij de richting.
     
  8. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Zelf paar keer 2e demo gespeeld vind hem lekker spelen en merk dat ik ook vaak kansen of doelpunten terug wil kijken. Verder 1 op 1 met de keeper doe ik meestal met RT, Schieten en RS dan tik je zo langs hem erin.
     
  9. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    RS?
     
  10. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe de fuck doe je een Knuckleshot in die training mode.. Er staat druk op X en als de speler de bal raakt weer X maar dat werkt niet..

    EDIT: Na 100000 pogingen eindelijk gelukt xD
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2012
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    (RS)

    Right-Stick
     
  12. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Gebruik je RS om te richten als je schiet? Sinds wanneer is dat?
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Sinds het begin? 8)

    Je gaat toch niet vertellen dat je nooit mikt als je schiet??
     
  14. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Doe je dat dan niet met LS? 8) Misschien schiet ik daarom altijd tegen de keeper aan :9
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dit is ook nieuw voor mij.
     
  16. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Iemand een objectief :p advies?

    Ik speel al jaren alleen offline Master League (sinds FIFA10 overgestapt naar PES). De gameplay vind ik opzich prima, scripted is het wel maar niet als je 90 minuten geconcentreerd speelt. Het leiden van je club vind ik echt bagger.

    Is dit met FIFA 12 of 13 beter?

    Kan me van FIFA 10 herinneren dat je als manager meer mogelijkheden had en alles wat realistischer was. Zat alleen een flinke FOUT in dat je niet naar een betere club kon dacht ik (maar dat kan bij PES uberhaupt niet :D)
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Wat vind je bagger aan het leiden van je club?
    Ik vond dat juist super vet.
     
  18. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het allemaal wat eentonig en daardoor wordt het saai.

    VB:
    - Constant klagende spelers, waarbij je drie keuzes hebt om reageren die alledrie niet de juiste zijn.
    - Vervelende wedstrijdinstructies van het bestuur, die ook altijd hetzelfde zijn.

    Ik speel eigenlijk alleen de wedstrijden en daartussen klik ik altijd alles maar door. Alleen de transferperiodes zijn altijd wel leuk.

    Van mij mag het wat uitgebreider en gevarieerder. Trainingsfaciliteiten, trainersinstructies per speler of linie, gesprekken met spelers met meerdere keuzes, sponsors zelf selecteren en dergelijke.

    Vandaar mijn vraag of het bij FIFA anders is.
     
  19. crowbar

    crowbar Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Fifa 12 verschilt het niet heel veel, al kan je wel wisselen van club na een gespeeld seizoen. Dat zou PES ook best kunnen gebruiken. Maar ik deel je irritatie over zeurende spelers (trouwens ook zo bij FIFA) en achterlijk bestuur dat zich wil bemoeien met de opstelling. Dit soort toevoegingen levert meer irritatie op dan betrokkenheid met het spel. Zeker is het 'realistischer' maar dat betekent niet automatisch dat het spel dan leuker wordt.
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik vind deze toevoegingen opzich prima. Alleen gebeurt het teveel. Als je een speler elke wedstrijd opstelt en één x wissel zet omdat hij moe is, krijg je een klagende speler met de mededeling dat hij ontevreden is dat hij niet speelde. Geef je aan dat je hem rust geeft voor de volgende wedstrijd, zegt de speler "wat moet ik daar nou weer van denken". Komt hij de wedstrijd erop aan... "Ja, ik wil eigenlijk graag rugnummer 10". Ehh? Als er nou meerdere opties zijn, waardoor je bijvoorbeeld kan zeggen: "Je krijgt geen nummer en stop met zeuren", of "Ik geef je af en toe rust, zodat je kunt vlammen in de topwedstrijden", of "ik hanteer een roulatiesysteem", dan heb je wat meer variatie. Ook het feit dat de manager zegt dat je een bepaalde wedstrijd geen gele kaarten mag hebben (bijv. als je tegen een mooie club in de CL speelt) vind ik achterlijk. Dat is een topwedstrijd en die speel je scherp, dus is de kans ook groter om geel te pakken. Maarja, pak je geel, gaat het vertrouwen weer omlaag....

    Dus dat ze dat soort elementen toevoegen, prima. Doe het echter wel met mate. Het is nu teveel.


    EDIT:
    Trouwens, even over de animaties van PES. Hier wordt erg denigrerend over gedaan, maar zijn deze nou zoveel slechter dit jaar dan bij FIFA? Ik zie hier en daar wat filmpjes van FIFA en daar vind ik het ook maar houterig hoor.
     

Deel Deze Pagina