Als je er niet aan meedoet heb je er toch ook geen last van? Tenminste, ik heb er nog helemaal niks van gemerkt..
Die pet battle's gaan toch van start als de expansion er pas is?.. Hoe kan je je er dan nu al aan ergeren?
Nee, je hebt gelijk. Dit is ook mijn gebruikelijke response als ze weer van alles veranderen bij een nieuwe expansion.
Dus? Wanneer is de laatste keer dat jij gezien hebt dat de servers iets niet aan kan dan? Laatste keer dat ik me kan herinneren was AQ opening in vanilla. Daarnaast zullen de spelers vooral in de nieuwe zones zijn, dus zoveel last zal je er niet van hebben.
Wie weet, we zullen zien. En het is niet eerlijk om Vanilla erbij te halen, want je weet dat ik dat niet gespeeld heb. En ja, ik schreeuw wel vaker wat van de daken, maar vergeet ook niet dat de grote steden, lees Stormwind en Orgrimmar, ook erg druk zijn, los van het levelen. Het levelen heeft in de eerste weken toch geen zin, want ze kapen toch alles voor je neus vandaan qua kills etc. Tenminste, zo heb ik Cata ervaren.
Ik denk dat het op Runetotem wel meevalt. Ik nog in WOTLK hoor. World pvp event op mijn oude server. Volgens mij was de hele server op één plek verzameld. Wel epic.
Ik weet dat je vanilla niet gespeeld hebt. Ik zeg alleen maar dat het voor mij in ieder geval echt jááááren geleden is dat de server het niet aan kon. Tegenwoordig zijn de servers veel beter en stabieler en denkt blizzard bewust aan het 'splitten' van beginzones als een nieuwe expansion uit komt om zo de load te verminderen. In cata had je bijv ook Hyjal én Vashjir om te beginnen.
Denk dat ik niet ga spelen op de release. Of hij moet pas over 2 maanden komen. Denk dat ik wacht op een scroll om weer te beginnen.
Daar zat ik ook al over na te denken. Voor mijn gevoel komt die inderdaad 2 maanden te vroeg, maar dat komt misschien ook omdat eerdere expansions in november en december lanceerde. Echter, het blijft slechts een gevoel van mij.
Te vroeg? Na 10 maanden DS heb ik het wel gezien hoor Inmiddels zou het nu 5 maanden DS heroic farmen zijn.. saai. MoP weet me nog steeds niet te boeien, yey.
Het een is het gevolg van het eerste en eerder denk ik. WoW vernieuwd te weinig misschien??? We zullen zien, maar weet niet of ik het net zoveel ga spelen, al zeggen we/ik dat wel vaker. Trouwens wel een goede marketing truuk van Blizzard: In September lopen de eerste annual pass van Blizzard af en ondertussen mooi in September MOP lanceren. Kun je nog mooi ff cashen met de expansion en nieuw abbo geld omdat je wel weet dat de Annual Pass mensen MOP dan toch willen hebben.
Annual Pass was pas eind oktober beschikbaar, maar maakt niet uit. MoP Interesseert me toch wel wat meer dan Cataclysm omdat ze nu blijkbaar een hele andere richting op gaan, geen echte eindbaas deze expansion meer, maar Cataclysm heeft me enorm weinig geboeid, de leveling zones beviel me gewoon niet, qua dungeons vond ik het ook niet echt speciaal, het deed het hem gewoon niet bij mij.