[XOne] FIFA 13

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    jep :) Ze voegen steeds meer van die schermpjes toe heb ik het gevoel :+


    aahh... ik daar maar een beetje staan met mijn keeper :{ en schieten dan? ik kreeg alleen maar jaap stammetjes
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is nog precies het zelfde als bij FIFA 12. :+

    Korte conclusie; FIFA 13 speelt erg lekker ! Traagheid heb ik helemaal niet gemerkt en de bewegingen van de spelers vindt ik ook erg vloeiend gaan allemaal en spel ook. Vooral als je een vrije trap krijgt, schiet je spelers de bal even netjes in je voeten, zodat de flow zeg maar in het spel blijft! Heerlijk!
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom merk ik geen moer van wat jullie allemaal zeggen.. Ik merk geen traagheid en blessures :confused:
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wow, deze kritiek kan ik echt bijna niet terugvinden in mijn 5 potjes van
    daarnet. Dat het iets stroever gaat en minder nep-soepel, tja, dat zal wennen zijn, dat vind ik ook. Maar spelers als Giovinco daarentegen spelen wel weer enorm soepel, dus dan is het weer realistisch.

    Schoten vind ik tot nu toe best chill: het is niet zo makkelijk meer om met finesse shot te scoren van buiten de zestien, en de harde schoten zijn minder nep als in het vorige deel.

    De blessure heb ik inderdaad ook 3 keer gehad in 5 potjes, maarja, daarom is het nog een demo. Vorig jaar was er een soort zelfde fout (vaak blessure ook toch?), maar dat zetten ze dan weer recht in de echte full game. :)

    Looplijnen zijn echt een ENORME verbetering tov. FIFA12, vind ik. Overal lopen spelers diep, of zakken ze juist in naar de ruimtes om de bal in de voeten te krijgen. Iedereen loopt vrij, waardoor je (bijna) nooit meer spelers achter je tegenstander ziet staan. Heerlijk! _O_

    Nieuwe aannames moeten nog een beetje gefixed worden, omdat ze nu een beetje raar van de voet af springen. Maar ik vind het juist wel realistisch dat ze met harde, strakke passes meer moeite hebben dan met passjes waarbij je de knop echt alleen maar 'intikt'. Dan nemen ze de bal gewoon goed aan. En tja, balaannames terwijl je de sprint-knop in houdt.. tof van EA, krijgen je minder pacehoeren.

    Nog een leuk puntje: de volleys en aannames, oftewel: hoe spelers omgaan met ballen door de lucht, zijn echt enorm vooruitgegaan. :D

    Maar je moet wel snappen dat het pas een demo is hè, dan kunnen ze het één en ander nog uitproberen. De 'injury frequency' kunnen ze nu gewoon weer terugdraaien. ;)

    Ja, een aantal. Ik heb nu al 3x mogen schieten en 2x mogen (ground) passen. ;)

    Ach, is niet echt iets waar ik me druk over ga maken. Wat me wel is opgevallen: tijdens de demo komen alle berichten/notifications van XBOXLIVE rechtsboven in het scherm, in plaats van middenonder, waar de radar staat. Dáár heb ik me wel aan geërgerd in FIFA12 :+.

    Precies, die first touch control mag nog een beetje getweakt worden, maar het is echt een goede verbetering! En de AI is inderdaad ook tof.. ik kwam thuis en zag hoe m'n broer (op redelijk hoog niveau) echt enorm weggespeeld werd met mooie steekpassjes en looplijnen. Zó vet.

    Precies hetzelfde hier, dribbelen zal wel even wennen zijn. In de YouTube-filmpjes zie je dat hun veel gebruik maken van de skilled dribbling. Daar moet ik dus op gaan oefenen. ;)

    En op de vrije trappen, want ze zijn leuk, maar wel moeilijk volgens mij. Tenminste: ik bedoel die nieuwe tactieken allemaal ermee.
     
  5. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Looplijnen en AI zijn echt een stuk beter geworden.
    Voor de rest nog wel wennen aan dat verdedigen, aangezien ik bij Fifa 11 gebleven was.

    Eerste first touch goal met trollotelli:cool:
    http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/134774354
     
  6. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan me ook TOTAAL niet vinden in de bevindingen van ene ''Yi-Long''...

    Vind juist dat het allemaal vrij aardig in balans is en de snelheid is goed. Schoten vind ik super chill, de passing is veel minder scripted dan Fifa 12, de impact-engine is verbeterd en de looplijnen is echt een grote verbetering. Nog geen één blessure gehad. Allemaal verschillende goals gescoord en tegen gehad. First touch is eventjes wennen, maar wanneer je dit onder de knie hebt is het echt nice.

    nee ik ben juist heel positief.
     
  7. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ik merk er zelf ook helemaal niks van. Ik speel de game gewoon en misschien let ik niet TEVEEL ergens op.
     
  8. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    De game is idd langzamer, maar realistischer. Het is gewoon een erge goeie footy die je opnieuw moet gaan leren.
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Mijn laatste versie was fifa 11 :+

    Wat mij nog wel irriteert is dat als een speler een bal probeert binnen te houden hij een tackle of slining inzet dit gebeurt naar mijn idee automatish.

    Ook mis ik het zwalbe maken en het handmatig kiepen...

    verder ben ik het nog volop aan het spelen.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als een bal niet meer binnen te houden is, moet het wel met een tackle is ja. :)

    Het schwalbe maken mis ik ook, maar ik ben overtuigd door anderen dat het zo maar beter is. Ik zou het ook wel leuk vinden hoor :+.

    Handmatig keepen kan gewoon, moet je select drukken. En als je écht handmatig wilt, moet je controls ook op handmatig zetten, wordt alles veel leuker van. 0% scripted.
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat ga ik eens proberen

    Bedankt!
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Alstu :).

    Het kan alleen niet online.. maar tegen vrienden is het wel echt tof, de 1-op-1's :)
     
  13. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel heel veel FIFA maar dit heb ik eigenlijk nog nooit gedaan.. Lijkt me tof idd voor de 1 op 1 tegen vrienden :)
     
  14. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ik sluit me aan bij Siemen, de mening van Yi Long is niet de mijne. Het schieten heeft idd wat oefening nodig, ook het moment waarop je ruimte hebt om te schieten, maar dit is wel realistisch.

    De looplijnen zijn heerlijk, de eerste aannames zijn wellicht iets te random, maar daar moet ik eerst meer voor spelen.
     
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Het is spel is inderdaad iets langzamer. Vind het eigenlijk wel fijner zo!

    Verder ben ik alleen maar positief over de demo, op een paar irritaties na, maar die zul je (helaas) altijd wel in het spel houden.
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
  18. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien hoe je die ultimate team kan spelen??
     
  19. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Heerlijke game.

    Het meest opvallende is dat je eigenlijk (nog) geen maniertjes hebt om te scoren. Elke goal is anders. :)
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik herzie mijn eerste mening ietwat. Ik speel nu met Man City en daar gaat het schieten toch wat beter en speelt het wat soepeler dan met Arsenal.

    Het schieten gaat vooral beter met spelers als Balotelli, waarmee ik van zo'n 30 meter al eens de paal raakte, of met Toure, zoals in deze goal...

    http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/134785878

    ..al vind ik het nog steeds geen echt 'snelheid' hebben. In het echt schiet men toch een stuk harder/sneller.

    Slidings werken nu ook weer beter dan in FIFA12 het geval was.

    Keepers stoten wel veel ballen weer terug het veld in, wat een beetje irritant is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina