[XOne] FIFA 13

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Aaargh, Origin kan de drukte niet aan op de pc :+
     
  2. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel is voor mij zoveel anders dan FIFA 12 , grafisch bijna hetzelfde maar daar is ook alles mee gezegd. Snelle spelhervattingen zijn zoveel beter, ligt de bal bij een meespelen dan passt of gooit hij de bal naar de plek van de hervatting. Schieten voelt anders. Passen en aannamen zijn nu ook zoveel realistischer. Pes heeft Miss meer veranderingen maar die hebbe ook de laatste jaren stilgestaan.
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik vind em ook erg lekker spelen. Hier en daar een nieuw animatie en de snelheid is voor mij perfect. Looplijnen zijn erg goed en first touch maakt ook allemaal net wat realistischer. Ik ben erg blij met de demo en kan niet wachten op de full game.


    Baloteli is trouwens een beest 8)
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Precies, je weet nog niet hoe je moet scoren, terwijl het in FIFA12 zo duidelijk was op het eind.. dan wist je al dat je ging scoren, voordat je schoot :+.

    Podolski schiet wel lekker vind ik, Giroud daarentegen.. poepspeler :+.

    Keepers stoten inderdaad wel vaak ballen weg, maar niet zoals in FIFA12. Dan schoot je, en dan kreeg je iedere keer de bal terug om te scoren uit de rebound.. nu stoten ze de ballen wel echt wég. ;)
     
  5. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook wel blij verrast maar wat mij zo ergerde aan fifa 12 was de cpu.
    die maakte bijna nooit overtredingen zodat je nooit es een vrije trap mee krijgt op belangrijke plekken op het veld.
    nu na 8 potjes nog geen sliding gezien van de cpu, ook nog geen ovetreding mee gehad en nog geen vrije trap. en ik speel voornamelijk potjes tegen de cpu.
    speel full manual en het lijkt veel makkelijker.zal wat meer potjes spelen om te zien of de cpu nou ook es een echte foul maakt
     
  6. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    +1,
    Precies ze stoten het nu meestal richting de corner of meer naar rechts of links, of echt diep het veld in!
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat komt vanzelf, dat ze overtredingen maken. Gewoon de tegenstanders' benen opzoeken, en trucjes doen als je in de buurt bent. :)
     
  8. Mr1Mojo27

    Mr1Mojo27 Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een aantal potjes gespeeld (fifa13 demo) en ik vind dat er eigenlijk helemaal niet zoveel veranderd is. Bij man.city speel ik de bal altijd hard in en merk niet dat spelers moeite hebben om de bal te controleren ofzo. Misschien zie je dat meer bij een club met slechte spelers....?
     
  9. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook vaker bij een hoge bal, of een voorzet als je hem eerst wil aannemen voordat je hem op goal ramt! :)

    Edit:
    De toevoeging houdt in dat een speler niet meer klakkeloos elke bal, hard of zacht, hoog of laag, onder controle heeft, maar dat deze bijvoorbeeld van zijn voet kan springen.

    Edit2: Mensen misschien zin om gezellig vanavond na het Nederlandse elftal in een party te praten en Fifa 13 te spelen?
    Add maar: Bolleeder
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2012
  10. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou ik had af en toe echt het gevoel alsof ik met een paar paralympische voetballers aan het spelen was.
     
  11. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar het is wel Realistischer!
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ook de demo gespeeld. Moet zeggen dat hij mij prima bevalt. Het speelt iets trager qua sprinten, de duels zijn beter, het is lastiger verdedigen en alle kleine features die erbij zijn gekomen zijn tof. Zo heb je een cameraman die meeloopt bij het betreden van het veld, echte security people ipv een bord, de 4de official die een bord omhoog houdt bij een wissel en nog wat meer.

    Ik vind het tot nu toe lastig kansen creëren, en heb nog niet echt een mooie diepe bal alá Janssen kunnen geven die in één keer mee kan op de borst maar goed. Dat is wel mogelijk met de nieuwe engine heb ik begrepen. Wat ik ook heb gemerkt wat heel tof is is als de scheids voordeel geeft na een overtreding, en de bal even verder op alsnog verspeelt wordt dat je team maat snel de bal pakt, speelt naar de plek van voordeel en je alsnog een snelle vrije trap kan nemen.

    En je kunt nu ook afvallende ballen in één keer op doel pegelen, dat voelt stukken beter aan als in FIFA 12.
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Net 3 potjes gespeeld en nog geen doelpunt gescoord. Het is even wennen en denk dat het beter is maar moet voor een goede mening nog ff wat meer potjes spelen.

    Juventus is wel goed vooruit gegaan zeg :D
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [yt]Sf3GSyBPVKI&feature=youtube_gdata_player[/yt]

    Door de nieuwe looplijnen is het zoveel leuker tegen de CPU, ze zijn ook echt enorm goed (speel nu World Class). Je kan zulke lekkere passes geven, zoals bovenstaande net tegen de CPU. Heerlijk!
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    welk niveau spelen jullie
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    World Class.
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ook world class maar het lijkt nu nog wat te hoog gegrepen :confused:
     
  18. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kon op professional niet eens scoren :D
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    World Class, een leuke uitdaging. ;)
     
  20. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    World Class, maar ik heb tot nu alleen tegen mijn broer gespeeld. En twee keer tegen CPU (0-2 verlies) en (1-3 verlies.) :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina