[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    21 september
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, in Amsterdam ligt het spel de 25ste in de winkel....
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dat is waar ook!
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    En je moet wachten tot de transfers download ja
     
  6. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij de GM in Utrecht zeiden ze 20e al.

    Overigens is die schiet training toch kut zeg. Ik heb vaak zat dat ik zo'n recht schot met effect schiet, zegt ie slecht en keurt ie hem af.

    En Tyrant: ik heb geprobeerd om te richten met de RS, maar dat is echt niet te doen. Moet je dan schieten en daarna gelijk je RS gebruiken?
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Regel dan wat voor me mussi!


    @ Alex

    RS gebruiken bij het schieten? 8)Nog nooit van gehoord.
     
  8. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja Tyrant zei dat 8)
     
  9. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
  10. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat vinden jullie van de FIFA demo? Ik vond pes12 zwaar tegenvallen en zat eraan te denken om dit jaar misschien maar weer eens voor FIFA te gaan. De demo van pes13 vind ik aardig. De nodige verbeteringen tov pes12 maar voor mij nog niet het vernieuwende deeltje! Nu heb ik vandaag de demo van FIFA gespeeld en was toch aangenaam verrast! Zonder hier weer een hele discussie te ontlokken ben ik gewoon benieuwd wat jullie "pes-spelers" van de FIFA demo vinden.....
     
  11. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Vind het net een flipperkast als je veel de PES demo hebt gespeeld, gaat best wel snel. Ik haat dat first touch ook, lijkt net alsof je met paralympische voetballers aan het spelen bent die een bal aannemen. Je kan wel heerlijk afvallende ballen uit de tweede lijn scoren. Gevoel blijft echter dat het toch weer hetzelfde is als vorig jaar met een paar kleine tweaks. Mede hierdoor ga ik voor PES.
     
  12. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat het snel gaat ben ik met je eens. Ik die frist touch nog niet als nadeel ervaren. Wat ik echt een pluspunt tov pes vind zijn de looplijnen van de spelers. Wat een diepgang brengt dat in het spel zeg!
    Ja kun je die afvallende ballen lekker nemen? Ik vond juist pes altijd koning ik de afstandschoten!! Heerlijk was/is dat!!
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    PES heeft juist diepgang, looplijnen van de spelers is top gedaan. Dat FIFA dat eindelijk ook wat beter heeft gedaan betekent niet dat PES dat niet heeft. Dat is juist een sterk punt van PES.

    Neemt niet weg dat je discussie voert in het verkeerde topic wat mij betreft.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    21sept...
     
  15. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik was al een bang toen ik mijn vraag stelde op zulke reacties.... Laten we vooropstellen dat het niet mijn bedoeling is om hier te komen bashen tussen pes en FIFA.... Vind ik zelf veel te vervelend om elk jaar weer te moeten lezen. Ik stelde mijn vraag hier omdat ik zelf al jaren een pes speler ben en dus benieuwd ben naar de mening over de nieuwe FIFA demo van andere pes spelers. En tja.... waar kan ik daar beter naar vragen dan ik een pes forum....??
     
  16. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik dan wel weer gek vindt is dat ergens in een preview las, geloof ik IGN(?), dat Fifa nog steeds stukken langzamer was dan PES 2013. Maar na het spelen van de demo van Fifa 13 gaat het echt allemaal retesnel in vergelijking met de demo van PES.

    Overigens vind ik wel dat grafisch en qua presentatie Fifa steeds verder vooruit gaat. Puur naar gameplay kijkend vind ik PES lekkerder spelen, maar dat kan ook komen omdat ik al heel lang geen Fifa meer heb gespeeld.
     
  17. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    FIFA speelt voor mijn gevoel ook echt sneller dan pes ja! Dat grafische aspect klopt zeker al vind ik de animaties in pes echt vele malen beter!! Moet zeggen dat ik gewoon juist de gameplay van FIFA nu zo lekker vind. Ben alleen bang dat da juist komt omdat ik al zolang geen FIFA heb gespeeld en het hierdoor weer wat nieuws en uitdagends is. De uitdaging van het spelletje onder de knie krijgen wat ik in pes13 juist mis....
     
  18. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Mwah, ik vind de animaties bij PES af en toe niet echt geweldig, maar het is niet iets waar ik me aan stoor. Ik ging eerst de FIFA demo spelen en toen die van PES. Je merkt toch wel dat het voetbal instinct bij PES veel en veel hoger ligt. Ik had bijvoorbeeld met FIFA dat ik met vier man op drie verdedigers afliep. Mijn aanvallers deden allemaal precies hetzelfde: rechtdoor lopen. Op dat soort momenten merk je dat PES de AI IMO beter voor elkaar heeft. Plus dat het zo fucking heerlijk is dat je door middel van je rechter stick indrukken kan bepalen hoe een speler diep loopt en vervolgens die steekbal precies geven.

    Wat ik nog wel steeds echt een verschrikkelijk nadeel vindt is de traagheid waarmee de keepers opstaan als ze een bal hebben gevangen en hoe ze deze uitgooien. Als ik mijn linksbuiten op de helft van mijn helft vrij zien staan, wil ik dat de keeper strak in m'n voeten gooit en niet met zo'n kut pisboog waardoor m'n countermogelijkheid naar de knoppen is.
     
  19. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Mooi om te lezen dat onze belevingen van een voetbal spel toch echt verschillend zijn! Vond juist de AI in FIFA beter dan pes op dit moment. Ben het met je eens dat het diepsturen van je mede speler top is in pes! Maar mis dat ze dit uit zich zelf doen, iets wat ik in FIFA nu wel terug zie....
     
  20. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Say what? Spelers gaan uit zichzelf niet diep? De eerste keer dat ik de aan de linkerkant met Ozil de bal had kwam Marcelo er als een gek overheen sprinten 8)
     

Deel Deze Pagina