1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja ik kan die range ook nog lastig inschatten. Maar wel een leuke toevoeging, denk dat als je daar echt handig in word je flink huis kan houden
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt ook wel alsof alle mensen met tank skills AK aan het spelen zijn nu8)
    Ben nog nooit met een helikopter de lucht uit geschoten door een tank. Zojuist in één potje is het me twee maal overkomen8)
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat lukt mij zelfs op de 360 regelmatig :+

    Denk wel dat je nu vooral redelijke spelers ziet want het is toch alleen nog maar voor Premium members nu?

    Ik had mn server net vol, niemand onder Colonel 1
     
  4. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat ze net zo groot aanvoelen als BFBC2 maps kan komen omdat je sneller rent. Ach ja, movement speed vergroten of map verkleinen komt op hetzelfde neer uiteindelijk.

    Alborz mountain is mijn nieuwe favoriet. Vooral in tank superiority met zen allen in een tank van de berg afrollen (letterlijk). :lol:
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Allborz vond ik erg tof inderdaad. Zowel grafisch als qua layout. Al heb ik na 1 potje al het idee dat het team aan de kant van A en E wel wat in het voordeel is omdat het gevecht zich de hele tijd op de berg afspeelde en dat dus eigenlijk 2 gratis vlaggen voor ons waren

    Ook erg tof dat je tank destroyer echt gaat slippen in de sneeuw. Ik was helemaal omgereden naar volgens mij D , via een achteraf weg. En dat eindigde licht bergop maar heb echt 3 minuten lopen kutten om genoeg snelheid te maken zodat ik niet halverwege het heuveltje stil kwam te staan :+

    Denk dat dit voor veel recon spelers ook mooie mappen zijn, genoeg lange sightlines om te snipen
     
  6. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zal je een geheimpje verklappen:

    - 100 meter
    -- 200 meter
    --- 300 meter
    ---- 400 meter

    Enzovoort, verder kun je op de map (start) zien waar ze inslaan.

    Per service star hoef je trouwens maar 8000 xp voor dat ding 8)
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2012
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De andere kant heeft bij Allborz toch juist voordeel, het team bij A en E moeten eerst die berg oprijden terwijl het andere team zo bij de 3 vlaggen op de berg is.. Tenminste zo pakten alle potjes die ik op Allborz gespeeld heb uit. :+

    Ben weer hooked zeg, echt een top DLC!
     
  8. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Vind het ook echt een goede dlc. Maar waar zijn de MBTs?
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Moeten nog gewoon te vinden zijn op de nieuwe maps, maar meestal maar 1 per team. De rest zijn de nieuwe voertuigen zoals de Mobile Artillery en de nieuwe Tank Destroyer.
     
  10. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik heb gisteren dus alleen CQ zitten spelen op de nieuwe mappen , eerst bij Delphiki zijn server totdat iedereen eruit
    werd gekicked en de server weer op 0/16 SQM stond :'-(

    die Gunship is te zwak en voor iedereen een doelwit dus daar zit je niet lang in maar wel een leuke toevoeging :thumbs:

    ik vind het wel jammer dat er bij die nieuwe tanks geen goede gunner op zit

    Albatroz is toch ook wel mijn favo tot nu toe en de buggy is mijn favo nieuwe voertuig ( mobile artillery heb ik nog niet in kunnen zitten ).
    Heerlijk jumpen en vliegen met die buggy maar je hebt ze ook wel nodig ook met die afstanden.
    De roadkill had ik ook gelijk al in mijn 2e pot:D

    blijft me trouwens opvallen dat er niemand meer met een headset speelt ...
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Serieus? Ik heb op CQ nog geen MBT gezien

    Lijkt me op bijv Alborz ook niet handig want je komt er volgens mij die berg toch niet mee op :+



    los van dat hij vaak bij CQ naar 16 spelers springt word iedereen er ook nog regelmatig uit geflikkerd inderdaad. Als dat gebeurt zet mijn mede-admin als hij online is hem vaak op sqdm om weer wat spelers te lokken :/
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2012
  12. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    @ Delphiki

    je zou toch zeggen dat je hem altijd in de avond wel vol krijgt met XBW gasten ,
    ik ben elke keer vd partij.

    ik heb trouwens ook geen MBT gezien in de 3 uur dat ik gisteren speelde
     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je eens een link plaatsen van de server Delphiki?

    Opeens was die uit mijn favorieten en via de search kan ik hem niet meer vinden :mad:
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hij heet nu

    -[DICE]- CQ 24/7 [NL] 100%Normal CQ

    weet niet op welke playlist hij nou staat. Toen ik gister zelf online was had ik hem op AK CQ only maar blijkbaar is hij gister weer plat gegaan en staat hij nu op sqdm
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2012
  15. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Zit te twijfelen om de game te kopen. Speelde voordat MW3 uitkwam veel cod, en ik mis het wel een beetje een online shooter. Heb Battlefield 1942 en de expansion van cod 1 (die was epic trouwens) vroeger kapot gespeeld dus het is niet dat ik alleen van de close combat fps hou. Een jongen van school zei gister dat ik hem kon kopen maar hoij had de serial al gebruikt. Kan ik goedkoop een nieuwe serial kopen? of Raden jullie aan om hem nieuw in de winkel te kopen?
     
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb BF3 vorig jaar gekocht en na een maandje weer verkocht en nu heb ik hem weer, en ik kan je alleen maar zeggen dat ik weer verslaafd ben geraakt.. Wat een game zeg! _O_

    Ik raad je zeker aan om de game te kopen, of het nou tweedehands of nieuw in de winkel is!
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet niet precies wat een online pass op de marketplace kost, zal wel iets van 1200msp zijn

    Maarrrrrr.....

    morgen komt volgens mij deze editie uit

    http://www.battlefield.com/battlefield3/1/premium-edition

    Daar betaal je dan wel 60 euro voor maar je krijgt dus EN de game + online pass EN BF3 premium.

    Dus je krijgt meteen alle 3 map packs die nu al uit zijn en de 2 volgende

    Premium was bij launch iets van 50 euro geloof ik dus als je deze versie voor een lekker prijsje kan krijgen is het wel een goeie deal


    edit:// €51 bij zavvi

    http://www.zavvi.nl/games/platforms/xbox-360/battlefield-3-premium-edition/10634298.html

    volgens mij is dat ongeveer wat wij voor Premium hebben betaald bij launch dus je krijgt de game er zowat gratis bij :+

    thx voor de tip :p
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2012
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ligt eraan hoe duur die online pass is. maar ik zou hem zeker halen!

    En dan zou ik die halen die Delph net zei want je moet sowieso alle mappacks hebben want die zijn echt lekker want het zijn tot nu toe ook heel verschillende mappacks dus dat is echt wel fijn als je even iets anders wilt spelen!
    En 50,- is niks
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Online pass is 1200 msp, premium daarnaast is 4000 dus dat is dan al 5200 punten: ~50 euro en dan nog het spel. Ik zou zeker voor die nieuwe premium edition gaan als je nog geen BF hebt.
     
  20. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Top dank jullie wel! Hopelijk ligt ie morgen op de deurmat :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina