1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FORMULA 1 2012

Discussie in 'Games' gestart door pboy007, 12 sep 2012.

  1. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0

    [​IMG]


    [GB]FORMULA 1 2012[/GB]

    Ontwikkelaar: Codemasters Racing
    Uitgever: Microsoft Game Studios
    Genre: Strategie / Racing
    Platform(s): Xbox 360
    Spelers: 1
    Opties: Xbox Live Multiplayer
    Releasedatum: 20 September 2012
    Officiele Website:http://www.formula1-game.com/


    [GB]INFORMATIE=(/GB]



    F1 2012 is de officiële racegame van de Fia Formula One World Championship en bevat zodoende alle officiële regels, coureurs, teams en circuits uit dat seizoen. Ook de nieuwe circuits in India en Duitsland zijn aanwezig.
    De game bevat diverse spelmodi, waaronder een uitgebreide carrièremodus waarin de speler zich van groentje moet opwerken tot wereldkampioen. Ze moeten vechten voor hun plaats in het eigen team en verdienen upgrades voor hun auto door goed te presteren.

    De game heeft meer focus op de multiplayermodus dan voorgaande delen. Zo is het nu mogelijk om met zijn tweeën als teamgenoten een F1-seizoen te doorlopen. Bovendien heeft de game naast een online multiplayermodus voor zestien spelers ook een splitscreenoptie voor twee spelers.

    In de Champions-modus kunnen spelers het opnemen tegen diverse F1-kampioenen. In totaal zijn er zes uitdagingen en daarmee ook zes kampioenen om tegen te racen. Spelers nemen het eerst tegen Räikkönen op en spelen bij winst Lewis Hamilton, Jenson Button, Sebastian Vettel, Fernando Alonso en Michael Schumacher vrij, in die volgorde.

    In het scenario met Kimi Räikkönen kruip je in de huid van Räikkönens teamgenoot en stap je drie rondes voor het einde van de race in. Alle andere coureurs rijden op versleten banden terwijl die van jou net verwisseld zijn. Je moet vervolgens als winnaar over de eindstreep zien te komen.

    Om nieuwe spelers bekend te maken met de race-actie en –strategie van de Formule 1, is de Young Driver Test toegevoegd. In deze test, die in het echt ook bestaat, krijgen spelers les in het besturen van hun auto en kunnen ze demonstreren op welk niveau ze zich bevinden. Daarnaast zijn er tuturial-video’s met commentaar waarin meer uitleg wordt gegeven. Om nieuwe spelers nog verder te helpen, is het mogelijk om – bijvoorbeeld na een stuurfout - een race een stukje terug te spoelen.
    Release datum:in amerika 18-09-2012 in europa op 20-09-2012 of 21-09-2012


    [GB]Screenshots=(/GB]
    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    [GB]Filmpjes=(/GB]







     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2012
  2. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
  3. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap wat je bedoelt het is mijn eerst keer dus bedankt
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    voor youtube filmpjes is er ook een code..

    [yt]ajNraf_Op2c[/yt]
     
  5. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik wel gezien maar werkt niet bij mijn maar ik zal wel wat verkeerd
    hebben gedaan dan.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    je moet alleen die code pakken.. dus in jouw geval: "ajNraf_Op2c" (zonder aanhalingstekens) en dat tussen [yt] [ /yt] (zonder die spatie)
     
  7. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje wel.
    Dit is voor mijn de eerste keer dat ik wat op een forum zet en omdat ik er nog niks van hier zag staan dacht ik dan ga ik maar wat proberen.
     
  8. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    topique begint al ergens op te lijken:D, gisteren de demo gedownload @ xbox 360... wat een game! Ook maar even op Steam downloaden! :$
     
  9. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    In negatieve zin hoop ik? Natuurlijk zal de demo niet zo goed uitgewerkt zijn als de game, maar er zaten toch behoorlijk wat schoonheidsfouten in de demo.
     
  10. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo gechecked, viel erg tegen. Het hele remmen lijkt wel veranderd. Duurt nu echt heel lang voordat je langzamer gaat. (in vergelijking met 2011, die ik echt veel gespeeld heb)
     
  11. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee hoor, de demo zelf spreekt mij al erg aan.. kan gewoon niet wachten tot 21 september. :p
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vond de demo erg gaaf! Game heeft een aantal nieuwe dingen en alles voelt gewoon weer heerlijk aan. Is toch weer een van mijn najaars toppers!
     
  13. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag ook zelf de demo gespeeld was eerst even wennen maar is toch echt wel weer een toppertje hoor je hebt nu ook meer het gevoel dat de DRS en CURS effect
    heeft ook als er iemand je wil inhalen curs erbij en je slaat de inhaal actie af lekker gewoon en het nieuwe speel element dat je een tegenstander kunt kiezen.
     
  14. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds een paar dagen 2010 binnen en die bevalt me wel, alleen het kan aan mij persoonlijk liggen maar met het instap contract kom je gewoon niet aan de top(hard) en mis je gewoon een paar seconden/snelheid.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    KERS. ;)
     
  16. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik ga deze denk ik wel weer halen. Heb zin in een F1 game en ik heb 2011 overgeslagen dus ik zal veel verbetering zien. Al blijft dit nog wel een arcade game.
     
  17. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet zo snel als arcade bestempelen alhoewel ze er wel naar nijgen(Codemasters:x)
     
  18. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    acade voor een formule 1 game dan. Als het nog zo is als 2010 met de hoeveelheid opties die je hebt om je auto te tunen.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Same, heb zelf ook 2011 overgeslagen en heb wel weer zin in een racegame. Demo speelde lekker imo.
     
  20. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ook 2011 overgeslagen en dat was geen slechte keuze. 2012 is zeker het wachten waard.
     

Deel Deze Pagina