Heb ook een beta key gekregen van een maat van mij Heb hem al ingevuld en ik ben er bij zodra de beta live gaat
Zit al 2 weken in de tech test, super vette game alleen mis ik heel veel van planetside 1! Verder hebben ze de beta uitgesteld voor n week en geloof me dat was wel nodig.
Zit flink wat filmpjes te kijken en wil eigenlijk ook echt een beta key. Misschien iemand nog 1tje over ? of waar ik er één kan krijgen buiten de officiele site?
Zijn er mensen die hier de Beta spelen? Ik zit op EU 1 server. Naam RoidzNL voor de mensen die samen wat willen veroveren!
Nog niet echt kunnen genieten van het spel, hij crashed na een minuut =/ Net een extra beta key gekregen.
Wow dikke update van 1,4gb. Patch notes: http://forums.station.sony.com/ps2/index.php?threads/update-notes-09-13-2012.18181/
Nee het bleek aan windows vista 32bit te liggen(had deze windows ter vervanging totdat ik windows 7 terug kreeg) Nu op windows 7 kan ik meerdere uren spelen zonder crashes, gister hele nacht bijna gespeeld wat een vet spel.
Ja bij 32bit kom je werkgeheugen te kort, dan crasht die hem. was bij Battlefield 3 ook een bekend probleem =). Hij crasht wel is in de zoveel tijd maar dat is gewoon omdat het spel nog niet optimaal is. heb er om de zoveel dagen keer last van
Iemand anders ook last van disconnect? Toen ik terug kwam was de sector overgenomen door iemand anders lol binnen 1min. Even later weeeer you got disconnected -.-' Vind die MAX class toch wel vetste, en 2de Infiltrator. Heb andere classes nog niet geprobeerd. Trouwens hoe krijg je die camo op je wapen en armor wat je krijgt bij de alpha squad??
Tijd geleden even gespeeld, maar vond het een beetje onduidelijk en totaal niet vriendelijk voor beginners. Geen uitleg of tutorial oid, je word in ene in een groot gevecht gegooid waar je niet eens uit komt. Het enige wat ik leuk vond was met een groepje in een vliegtuig zitten en naar een base vliegen en daar shit slopen mja.