1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
  2. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk zijn ze afgestapt van die kut-achterkant van de iPod Touch. Die dingen zaten binnen een week al onder de krassen. Beetje apart dat ze er nu pas voor hebben gekozen om hier iets aan te doen. Over het algemeen vind ik dat het design er achteruit op is gegaan en dat Loop ding is helemaal belachelijk!
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer is het volgende event/gedoe voor de iPad of waar de iPad gecovered kan worden?
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hadden ze de Lightning/30 pins adapter niet kleiner kunnen maken.
    [​IMG]

    De snooze-knop van mijn Sony Klokradio ligt nu op gelijke hoogte met de iPhone4 , maar zal met de iPhone5+adapter achter de telefoon verdwijnen.
    Niet erg handig , ben bang dat ik de iPhone5 straks regelmatig uit de dock zal duwen.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    iOS 6 GM is uit!
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Laatst bewerkt: 12 sep 2012
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Downloading!

    [​IMG]
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Maar hoe ga je dit doen? Je gaat gewoon langs de apple store daaro en je koopt er een? Er staan dan toch zieke rijen lijkt me? En zal dat ding al niet in 1uur uitverkocht zijn? En die 600eu? Is dat al vast?
     
  9. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0

    Flink adaptertje inderdaad, flinke prijs ook. Daar gaan ze weer veel geld op verdienen.
    Denk wel dat als het mogelijk was dat Apple hem kleiner zou hebben gemaakt.

    Prachtige nieuwe iPhone moet ik zeggen. Love the design, zeker zwart. 20% lichter ook erg nice, hij schijnt echt heel erg licht aan te voelen lees ik in hands-ons. Scherm schijnt er beter uit te zien dan de 4S, beter bestemd ook tegen zonlicht wat zeker welkom is. 4 inch scherm vind ik prima, veel groter hoeft van mij niet.

    Nieuwe oordopjes hebben ze ook veel energie in gestoken zo te lezen/zien. Ben benieuwd hoe ze klinken.

    Toch wel flinke upgrade hoor als je het zo ff opsomt; nieuw design, dunner, lichter, groter scherm, sneller door A6 chip en meer RAM, betere front en back camera's, 4G LTE, betere WiFi chip, 3 microfoons, betere speaker, panorama mode voor foto's (Apple style dus werkt echt goed ga ik vanuit), 80% kleinere dock connector (kabel reversible aan te sluiten) en nog al de nieuwe dingen van iOS6.

    I'm sold, nu nog kijken of ik hem volgende week al haal in Duitsland of dat ik wacht tot hij hier te krijgen is. Zal sowieso gekkenhuis worden en vanaf 's nachts in de rij staan dus dat maakt niet uit, alleen in Duitsland zal de 32GB weer 40 euro meer kosten wat ik toch vreemd blijf vinden. Dit plus benzinegeld is toch wel weer prijzig voor die 7 dagen eerder. Maarja gebruik nu een Nokia 6230i dus ik ga er nog even goed over nadenken lol :p
     
  10. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
  11. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Quadcore is niet automatisch beter/sneller dan dualcore. Wat ik begrijp is dat de A6 chip een Cortex A-15 dualcore is wat hem stuk sneller (en zuiniger) maakt dan de meeste (zoniet alle) quadcore processors.
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Is de hele keynote al ergens terug te kijken?
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ga er 's nachts al staan natuurlijk.
     
  14. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    De extra kosten neem je voor lief ? Tis dit keer maar 7 dagen eerder he. Plus hoe ga je een aan nanoSIM komen ? Ook zelf aan de gang met stanleymes ?
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb geen kosten. Het kost me alleen een nacht slaap. ;)
    En de nano-sim ga ik morgen achteraan.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Defuck is nanosim dan? Nog kleinere sim?
     
  17. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Hoezo helaas? Al dat gedoe over dual- en quadcore.. Zegt niks over de gebruikservaring! De 4s was al bloedsnel, en als ze deze nog sneller hebben weten te maken maakt het toch niet uit hoeveel gHz-en, hoeveel cores en hoeveel geheugen?

    Schijnt een actieve adapter te zijn, waar een DAC in zit. Zal wel niet veel kleiner kunnen..
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is iOS 6? Het updaten waard?
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb Beta 1 gedraaid. En de GM is nu aan het installeren.
     

Deel Deze Pagina