Elke DLC verhoogt je levelcap met 5. Standaard heb je tot level 30, en met alle DLC kan je tot level 50 levellen.
Eerst Dead Money, dan Old World Blues, dan Lonesome Road en dan als je nog zin hebt Honest Hearts. Sowieso zijn er heel veel verwijzingen van en naar Dead Money en Old World Blues. Dus die zijn best wel met elkaar verbonden. Als je dan eerst Old World Blues gaat spelen dan snap je een aantal delen van het verhaal niet echt. Ik ben nu bezig met Old World Blues. Blijft geniaal met die Toaster, Muggy en zo. [yt]86hc1ADnp6s[/yt]
Cool! Altijd leuk als je weer kan levellen Thanks, ga ik gewoon die volgorde aanhouden. Volgens mij ben ik er nog wel ff zoet mee
Ik heb ook de ultimate edition gekocht, maar bij mij werden alle DLC gewoon in 1 keer ingeladen, wat op zich wel jammer is omdat ik opeens allemaal guns kreeg enzo, voelt toch beetje als cheaten.. Maargoed, je kiest toch niet specifiek een dlc, dat zit toch in het verhaal verweven?
Mja die items die je krijgt worden snel waardeloos hoor. Alleen het begin is iets makkelijker. Dat alles in 1 keer wordt geladen hoort gewoon zo. En DLC kies je gewoon. Je krijgt zodra je uit Doc Mitchell's house komt meteen allemaal popups van de quests.
Hoe zit het met betrekking tot de main verhaal lijn? Ik heb de game oorspronkelijk aan de NCR kant uitgespeeld. Later save terug gepakt en de LEgion kant gedaan en daarna een hoop gekloot op de Strip voor allerlei achievements. Maakt het uit welke save je pakt, maw heb ik nog iets te maken met de people van het standaard verhaal / op de strip ?
Hoe level je ook al weer in fnv? Door het gebruiken van skills verhoog je die en genoeg verhogingen is een level ?
je verdiend xp met kills, quests, lockpicks, speech challenges etc en als je dan genoeg hebt level je en mag je wat stats upgraden. En 1 keer per 2 levels mag je een nieuwe perk uitzoeken Heb van t weekend ook wat van de DLC gespeeld van de ultimate edition maar hij is wel buggy as hell
Ik zit teveel in de skyrim mode hopelijk vat het mee met de bugs. Dead money had ik blijkbaar al gespeeld, dus ik ga beginnen met old world blues ...
Ik heb een keer of 3 gehad dat ik een zwart scherm kreeg op het moment dat ik een nieuwe area in ging. En er vervolgens niks meer gebeurde maar goed dat is fallout moest gewoon weer even wennen aan het regelmatig met de hand saven
Tot nu toe speelt het soepel en nog geen bugs! Fingers crossed. Sleep alleen teveel wapens mee en ben dus continue encumbered… En kan nu niet terug naar mijn hideout in novac, dus das wel ff kl*te
Ben in de x8 testing facilty. 3 quests verwezen daar naar toe. Lijkt wel of de quests telkens resetten. Ik moet steeds opnieuw 3 student records zoeken. Deuren die ik via terminals al had geopend zij weer dicht, enemies terug. Zit nu opgesloten in het gebouw. Volgens mij gaat dit niet goed...????
Ik had dat ook. Weet niet meer precies wat je moest doen om het op te lossen maar het bugte bij mij ook.
Hoort dat niet gewoon zo. Want ik kan me wel herinneren dat je een paar x die missie moet doen, omdat de enemies telkens sterker worden. Hoe vaak heb je het nu al gedaan dan?
Hoort gewoon zo. Het is gewoon hetzelfde maar dan met andere vijanden. Inderdaad best wel een stomme quest.