Er is zo ontzettend veel troep voor de Wii te koop en deze straks ook als Wii U versie te koop zijn. Als ik de Wii U zal kopen dan zal het alleen zijn bij de release van een Zelda game.
Ik heb niks tegen Nintendo, maar de volgende consoles van Sony en Microsoft vind ik ook veel interessanter.
Denk je dat Valve controllers voor de 720 gaat maken? Oeh, samenwerking tussen Valve en MS voor de 720? Awesome.
Oh, vreemd genoeg die link nog niet gelegd. Dacht dat het om de Steambox zou gaan of een ander stukje hardware waar Valve mee bezig is. edit: Sexy [yt]IQHa4qindfE[/yt]
Wii U Premium + New Super Mario Bros U + Rayman Legends + Zombi U in de pre-order. 30 november kom maar op!!
Ben ik nou de enige die Nintendoland ook super vet vind? Doet me echt denken aan klasieke Nintendo multiplayer games. En Zelda en Metroid zien er toch wel heel erg cool uit hoor. Metroid deed me gelijk denken aan multiplayer StarFox op de N64! Ik ben nog niet helemaal om, maar de WiiU heeft zeker potentie !
Nintendoland zit gelukkig bij de Wii U Premium Maar vond de game er tof uit zien! Leuke verzameling met een "nostalgisch" randje.
Ok Mario is wel tof. En Rayman Legends..OMFG. BETER. BETER. KOMT DIE NAAR DE 360. Anders vrees ik dat ik er ook gewoon een ga aanschaffen.. Is de Wii U eig backwards compatible?
Wanneer word er iets bekend mbt het online gebeuren zoals een friendslist, partychat en dergelijke? Ook al iets bekend over achievements/trophies ?
dit is voor mij nieuws, local co-op zonder splitscreen door de tablet http://www.destructoid.com/hands-on-with-call-of-duty-black-ops-ii-on-the-wii-u-234982.phtml dat is toch wel erg gaaf