Ik mag weer 7 dagen gratis spelen van Blizzard voor de expension die binnenkort uitkomt en omdat ik al weer een paar maanden niet heb gespeeld haha. Vanavond maar is ff chekken weer
Ik heb ook nog een account van 5 jaar geleden krijg ik dan ook een paar dagen gratis? Had des tijds een priest lvl 60 met benedickhistaff en de hele trecendence set is dat nog hip tegen woordig?
Lees het nu pas ja. Dat was al niet meer hip toen ik begon, bijna 4 jaar geleden. Echter, kan jij ook niet weten Looney als je het niet volgt.
Het mag dan wel niet meer "hip" zijn, maar de Transcendence set en Benediction is en blijft wel de mooiste gear ingame Ik heb die combinatie nog steeds en zal het ook nooit verkopen Ik heb veels te veel herinneringen aan de "good old times" en zou mezelf voor gek verklaren als ik dat verkoop aan een vendor.
Een klein beetje. Transcendence is wel nog gewoon te behalen, maar Benediction niet meer. Het zou wat anders zijn als je een Priest had met full T3 en Atiesh.
Dat heb ik met een Hillman's Cloak die een wow vriendin voor me gemaakt heeft. Kan dat ding echt niet verkopen, zelfs niet toen ik hem nodig had voor een quest. Ja, Collector's Items zijn wel hip, punt.
Zo, de Guild Masters zijn weer terug en die mogen gelijk aan de slag om iedereen binnen een week tijd klaar te maken voor MOP. Rap recruiten zou ik zeggen. Van de oorspronkelijke 261 chars zijn er nu nog 201 over.
Ik wil even een stemming doen, misschien kan dit wel in een ja/nee poll van dit topic. Hebben we allemaal zin in MOP??? A. Ja B. Nee C. N.v.t (Eigenlijks een overbodig antwoord, want je speelt dan geen WoW of niet meer). Zou een moderator dit misschien kunnen plaatsen, want zou wel eens willen weten hoe de stemming hier op XBW is? Desnoods met wat toevoegingen aan de poll.
Naja, meer om even te zien hoe de stemming over de game is over het algemeen, zeker na 7 jaar. Misschien dat we juist zo'n poll wel kunnen doen en wie weet wie er allemaal stemmen.