FM4 [Finished] XBW Rivals-Challenge

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 20 mei 2012.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    In de MX5 Gen-1 zou je (volgens de LB's) het hardst kunnen gaan. Ik heb zelf met die auto gereden echter en ben duidelijk sneller in de Honda.
    Misschien kom ik wel even binnenwippen.

Laatst bewerkt: 13 sep 2012
  2. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Welke unicorn moet je nog meer?
    Ik heb ook maar een tijd neergezet net onder je. Ik verwacht hier geen super tijd voor nodig te hebben en daarom ga ik pas na de GT2 cup weer kijken voor een eventuele verbetering.
    De vorige was best pittig en had geluk dat ik rond de 400 stond voor de BMW M3-GTR Street Version.

Voor deze rivals ook een tijd neer gezet met ruimte voor verbetering. :thumbs:

Laatst bewerkt: 13 sep 2012
  3. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Gierig, ik kom niet op XBOX Live

4. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Laatst bewerkt: 16 sep 2012
  5. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Wil'm pre-orderen maar zoals ik het zag hadden ze bij bol.com geen LCE. Heb er nog een kortingsbon van, vandaar.

6. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    dubbelpost sorry

7. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
  8. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als enigste mazdatje op plekje nummer 4. Kan misschien nog wel iets sneller, maar ff weer de 458 pakken.

9. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Gelukkig net op tijd m'n pace gevonden en een 60e plek gepakt :)

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Beetje druk gehad de afgelopen periode. Hier alvast de aankondiging van de challenge van deze week:Open Time Attack - Front Wheel Drive . Deadline: komende zondag.

Vanavond zal er een officieel bericht volgen.

11. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik haal mijn Chevy Spark weer uit mijn garage voor de XBWf Rivals.
    Ga gelijk een paar pogingen wagen om oude tijd te verbeteren zodat ik daarna weer tijd heb voor de GT2 te oefenen.

Denk ook nog aan de Bounty Hunter: alleen vandaag nog als je deze Unicorn wil winnen:
    Mugen Civic Type R '94 (wel zonder paintjob)
    Ik denk dat ik woensdag alle Unicorns heb verzameld. ( De BMW GTR M3 en deze Civic waren de laatste)

Link naar Bounty Hunter: autocross: final time :2:58.216.http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/5711559/ShowThread.aspx

@ KIMI NL: Deze kerel hieronder doet de Bounty Hunter driftend:

[​IMG] (de link naar you tube doet het wel)
    http://www.youtube.com/watch?v=mDOM-1oC1ik&feature=share&list=UUWvoDnaCD-ZqP_0kz8g1sqA

Laatst bewerkt: 18 sep 2012
  12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Bedankt Loyal voor de herinnering :b:. HEb met veel moeite 2.56.xxx eruit weten te slepen:thumbs: Vind die Mugen echt schitterend_O_

13. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik kan geen tune vinden die top 100 waardig is.. De gearbox is totaal anders afgesteld van de nr 1 op de ranglijst. Boehoe

14. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    @B Tender: Goed gedaan en gefeliciteerd met de unicorn.
    Ik was trouwens abuis, het is een 2004 Mugen Civic Unicorn.

[​IMG][​IMG]

http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=honda%20unicorn%20mugen%20civic&source=web&cd=1&ved=0CDoQtwIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DJC6zORh861g&ei=sq5ZUN30McTY0QW8uIC4Cg&usg=AFQjCNE9GiMJyuRR801V7enMRhSxu_yqJg

Ik heb gelukkig mijn tijd een heel klein beetje kunnen verbeteren met de Chevy Spark! Ik laat deze tijd als eindtijd staan omdat er toch weinig tijdsverschil zal ontstaan in verhouding tot de tijd die er in gaat zitten om flink te verbeteren.
    Of er moet nog een tovertune komen.
    Had nog andere livery gemaakt voor deze Rivals omdat de vorige zuigde, staat nu op de leaderboard replay.
    Ik heb trouwens de ghostauto van B Tender heel wat rondjes moeten achtervolgen met de VR 46 livery. Geen straf met zo'n uitzicht.

Ik kan mij nu volledig concentreren op de GT2 Mugello race van zondag.

Laatst bewerkt: 19 sep 2012
  15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905

AANKONDIGING RIVALS CHALLENGE TRACK 13
    Als er ooit een moment komt om het gat op B Tender te dichten dan is het komende week, want het is (zoals reeds aangekondigd) tijd voor de challenge 'Open Time Attack - Front Wheel Drive'. Uit betrouwbare bron kan ik bevestigen dat dit verre van B Tenders favoriete challenge is. De Chevy Spark lijkt ditmaal de way to go, inclusief zijn oversized-achterspoiler. Vooralsnog valt vooral op er nog niemand in is gelukt om in de top100 te rijden en wordt interessant hoe dat er op het eind van deze week uitziet. Hier is het verder een beetje hectisch dus ik houd het kort. Deadline is komende zondagavond 20.00 uur, iedereen veel plezier gewenst!

UITSLAG RIVALS CHALLENGE TRACK 12

Zoals verwacht lag in de uitslag iedereen dicht bij elkaar, maar zelden is het zó spannend geweest! Maar liefst 7 man finishen binnen één seconde van elkaar en het podium licht nog geen 2 tienden uit elkaar! BOvendien is het meldenswaardig dat we zien dat de gehele top4 binnen de wereldwijde top-100 heeft gereden. Uiteindelijk is het B Tender die met een 35e tijd algemeen het goud pakt, op de hielen gezeten door Nori Ceramic (zilver) en Bigga84 (brons; Bigga's 3e podium!). Flavourlicious is de enige die het gelukt is om de leaderboards te beklimmen in een Mazxda MX5 ipv in een (RWD-Swapped) Honda Civic.

Laatst bewerkt: 20 sep 2012
  16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik was even bang dat dit m'n eerste niet-podium zou worden, maar met een rondje dat uit m'n tenen moest komen (49.380 #266) lig ik (vooralsnog) weer ietsiepietsie voor op jullie. Uiteindelijk zorgde de Hello Kitty Livery voor de doorslag denk ik.

Laatst bewerkt: 22 sep 2012
  17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    In de laatste uurtjes m'n tijd nog verbeterd naar 49.221 (#179) :)

18. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Welke set-up gebruik je?

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ben altijd de enige die z'n setup lijkt te delen...:'-(

...maar ik gebruik de setup "FWD Top10" van Jeraddd (+ Hello Kitty Livery)!

Laatst bewerkt: 23 sep 2012
  20. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Dat komt omdat iedereen jouw gebruikte setup gebruikt! :+

Deel Deze Pagina