[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nog niks officieels, maar dit kwam wel naar buiten:
    Accomplishments.
    Oeh, nice. En het fijne is dat je beide dan gewoon een volledig scherm hebt. ok, een heeft dan een volledig mini scherm, maar toch. :p

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Laatst bewerkt: 14 sep 2012
  3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    beter dan een splitscreen waarbij info weg valt.

Zou je ook met drie spelers kunnen co-oppen en dan iedereen zijn eigen scherm? Zo wordt ie voor mij ineens interessant. Local co-op vind ik super leuk om te doen, maar wel met ieder zijn eigen scherm

(saints row bijv local spelen lijkt me echt super)

@Delphiki: wie heeft het over waggle-controls?

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Okay geen waggle dan maar

They can play on the TV using the Wii remote and Nunchuck

Is toch ook niet je van het...

Of zou je bijv ook gewoon zo kunnen doen dat er 1 op de pad speelt en 1 op de tv met zo'n normale dual stick controller?

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat lijkt me toch wel, al dat soort spellen waren toch ook met de classic controller te spelen?

6. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Sowieso een must buy dit apparaat. Iemand enig idee waar die het voordeligst is in Nederland?

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nog niet, hij staat al wel in folders van Intertoys e.d maar prijzen staan er nog niet echt bij volgens mij

word denk ik rond launch even kijken of er een leuke mediamarkt of saturn actie is o.i.d

8. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bij bol zag ik hem voor 350 en bij wehkamp voor 450, ik wacht nog even af.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zijn dat niet die 2 verschillende sets? Anders zou het wel echt een bizar prijsverschil zijn :+

of het zijn nog oude prijzen onder voorbehoud natuurlijk die ze maar gegokt hebben

weet ik eigenlijk niet zeker :/ je zou het van een FPS iig wel verwachten

10. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij dezelfde.

11. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Precies waar ik op hoopte.

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het jammer dat ik de nintendogames niet kan spelen. De Wii heb ik ongeveer 4 x verkocht en weer gekocht waarna het ding weer vrolijk stof staat te happen. Dat gaat me niet nogmaals gebeuren. Ik ga geen geld uitgeven voor een last-gen console. De machine komt gewoon echt 2 a 3 jaar te laat voor mij.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Bijna wel, alleen de button placement lijkt me niet geweldig. Als je dan een 360 controller namaakt doe het dan meteen helemaal

14. peerke2

peerke2 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmorgen de zwarte 32g versie besteld.
    De prijs van €349,- valt me erg mee.

Ik had verwacht dat ze vele malen duurder waren.
    Wel fijn dat je de spullen van de Wii ook op de Wii u kunt gebruiken.
    Dat was nog de twijfel.

Nog een paar weken wachten!!!

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ben dus niet de enigste 8)

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb de mijne ook na een tijdje stof happen aan mn zus gegeven.

Pest met de Wii U is weer dat ik nog geen echte killer apps zie, niet in de launch line-up in ieder geval

En gezien de hoeveelheid topgames die het komende half jaar nog voor de 360 moeten verschijnen zie ik het niet gebeuren dat dit mijn main console word..

maar toch is het wel weer verleidelijk,.. nog een paar van die exclusives als Bayonetta 2 erbij en ik kan toch wel weer overstag gaan

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat ik echt niet snap is dat LCD scherm op de controller met touch controls. Heb wat filmpjes ervan zitten bekijken (oa Rayman). Dan zit je te spelen voor je flexe 46" plasma en dan zit je steeds te turen op een mini LCD omdat je touch controls moet doen. Kun je net zo goed op een handheld gaan spelen. Grote scherm ervaring is weg imho ...

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daar kan ik toch wel een paar leuke toepassingen voor verzinnen,.. Je inventory in Minecraft of een RPG of je Map en Hud info in een shooter zodat je scherm mooi schoon is of bijvoorbeeld heel specifiek je motion sensor in die nieuwe Aliens game etc etc

Je moet er niet teveel op moeten doen maar zo'n bij-schermpje kan juist je grote scherm ervaring verbeteren denk ik.

Ik zie vooral dit als probleem; onderstaande is de UK launch lineup en de 'Launch window' lineup.

Waar moet ik nou precies warm voor lopen? Alleen Zombie-U?

BOII is bijvoorbeeld leuk als launch game maar wat moet ik er mee als mijn hele ervaring om online draait en iedereen die ik ken op de 360 speelt..

Japan krijgt meteen Monster Hunter 3 Ultimate, Dragon Quest 10 en Bayonetta 2... Dat is dan tenminste nog een lineup waar zij wel echt warm voor gaan lopen..

Maar voor mij zit de killer app er nog niet bij en ik ben nog niet overtuigd dat ik bijv Colonial Marines of ACII e.d ook echt liever op de Wii U zou moeten willen spelen. Daar is het verschil wat ik tot nu toe gezien heb te klein voor

Ze hadden me heel makkelijk over kunnen halen,.. Mooiere versie van BF3 met meer spelers per map en ik had mn pre-order al gehaald. Maar in plaats daarvan krijgen we Mass effect 3 en Darksiders 2 en andere games die echt niet minder spelen op de 360 of ps3

19. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Een nintendo haal ik puur voor de nintendo exclusives, zoals zelda, donkey kong, mario etc. Games die ik ook op de xbox komen speel ik daar wel op.

Ik ben erg benieuwd naar die controller, hopelijk krijg je bij spellen de keus om met de pro controller te spelen....

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Dat is precies hoe het bij mij ook gaat. Ik moet er niet aan denken al die Nintendo toppers te missen! New Super Mario Bros U mag mij gestolen worden, though. :+

Deel Deze Pagina