[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het weer een ijzersterke trailer en vind het liedje er juist wel bij passen.
    Het verlicht de actie en beschrijft een beetje hoe condor een halve brit is maar toch tegen overname vecht en tegen de templars.

    Toch was voor mij revelations de beste trailer ooit, maar jongens heb er nu ook weer zin in_O_
     
  2. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Trailert ziet er goed uit, of dat ze er tijd aan hebben gegeven... kan je over de muziekkeuze niet zeggen.
     
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ben een Assassins Creed fan vanaf de eerste game! Vind de games ubervet, alleen beetje jammer dat het een klein beetje word uitgemolken met brotherhood en Revalations. Ook al zijn die 2 games retegoed.

    Maar Assassins Creed 3 is totaal nieuw, heb eigenlijk tot vandaag niks van deze game gezien maar damn wat heeft deze game weer een paar coole nieuwe dingen.

    En de trailer, ik vind hem super!
     
  4. mbuist

    mbuist Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0

    Zit volgensmij Duidelijk beter inelkaar dan de vorige delen. Ben heel erg benieuwd naar die zeeslag :D
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er allemaal heel erg goed uit, tof van de Mohawk taal ook. Maar andere dingen vind ik weer dikke kut, maar het was te verwachten? AC was al nooit een moeilijke game, eigenlijk fucking easy. Nu dus nog makkelijker. In de vorige dev diary zeiden ze al 'you cut through enemies like butter' en nu weer iets van dat de soldaten geen partij zijn voor de protagonist. Nee dat is te zien ook, maar de ontwikkelaar ziet dit duidelijk als een pluspunt dus. Hoe moeilijk is het om het zoals Batman te maken, dat ze niet allemaal netjes hun beurt afwachten? :mad:
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou weten we het wel Kabuto.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    AC gaat toch ook niet over de moeilijkheid van de combat. Daar zijn andere games voor. De AC reeks gaat om de totale ervaring een assassin te zijn in die tijd. Daar hoort bij dat hij als een baas klimt en explored, maar ook dat hij als een baas kan vechten. Als de combat veel moeilijker zou worden zou ook de game veel trager aanvoelen, terwijl snelheid juist een speerpunt van de game is.

    En persoonlijk vind ik de combat (niet de assassinations) ook het minst leuke aan de game ...
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Niet teveel mp achievements zo te zien, dus dat is nice!
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Er mag toch wel wat uitdaging in de gameplay zitten? Ben dat wel met kabuto eens. In Arkham city kijk ik uit naar de gevechten, in AC loop ik er liever omheen omdat het gewoon suf en saai is

    1 van de redenen waarom ik revelations na een uurtje heb weg gelegd. Ik merkte dat het verhaal me niet meer zo kon boeien als in de voorgaande delen en zonder het verhaal wat me bezig hield merkte ik plotseling heel erg dat de gameplay niet echt bijzonder was...

    Combat moet gewoon beter in 3
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar gameplay is niet alleen combat. Mijn uitdaging is juist om alles zoveel mogelijk stealth te doen. Ligt eraan waar je de uitdaging in zoekt. Heb de combat altijd prima gevonden. En lijkt erop dat ze het hier wel veranderd hebben. Ze zeggen ook dat je meer aanvalt dan verdedigd dus minder afwachten en counteren. En het lijkt me ook gewoon moeilijker btw omdat de tegenstanders nu ook musketten hebben. Ook zien we alleen filmpjes van Ubisoft die zijn waarschijnlijk beter in het vechten omdat ze het vaak gedaan hebben. Vraag me af of wij die moves achterelkaar kunnen maken wanneer we het voor het eerst spelen. Denk het niet.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2012
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is ook cool om zoveel mogelijk stealth te doen. Maar in ACIII zie je echt genoeg open veld gevechten en daar zal het toch echt veel gaan gebeuren. Vind het gewoon erg knullig staan in die trailer, je ziet Connor echt idd als boter door iedereen heen cutten, terwijl er ventjes staan met dikke geweren en ze doen fucking niks....8)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is echt bs imo. @ 3:52 zie je toch dat ze vaak met meerdere aanvallen.

     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Dat ze schieten is enorm scripted, daarna staan ze weer leuk te slapen.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw Batman word er wel steeds bijgehaald maar daar is het precies hetzelfde. Max 2 mannetjes die je tegelijkertijd aanvallen.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Dan speel je een andere Batman dan ik :+
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb het vorige week nog gespeeld.

    Hier een prima voorbeeld. Ze vallen echt niet met 5 man tegelijk aan.
    Het is hetzelfde principe als AC. Free flow vechten met soms op tijd je counter button indrukken.

     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tsja ik denk dat het nog steeds redelijk gemakkelijk zal gaan. Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant was het juist de kracht van AC dat de snelheid erin zit. Ik denk dat het er aardig uitgehaald wordt als je heel veel moet ontwijken en constant countert en gecountert wordt.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat bedoel ik idd. En bij dit deel hebben ze ook gezegd dat Conner eerder in de aanval gaat dan dat die verdedigd en countered. En dat zien we ook in de filmpjes. Ze willen een badass creëren net als in Batman en dan hoor je ook oppermachtig te kunnen vechten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina