Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is zo een kwestie van wennen. Ik heb nu 4" maar ik zou 3,7" ook echt prima vinden. Ik vind die Zeal in ieder geval wel echt een vette telefoon! Zijn er al geruchten dat ie echt uit komt?

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja die zijn er, het zijn geruchten dat Nokia het design van de Zune HD wil gebruiken voor een telefoon. Kwa design leent de Zune HD zich erg goed voor een telefoon, ik kreeg toen ik nog een Zune HD had al vaker de opmerking of ik er mee kon bellen. :)

3. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    4" Vind ik eigenlijk prima, groter mag ook maar kleiner liever niet.
    Hiervoor had ik een telefoon met een 3,6" (HTC Touch Pro 2) en daarvoor een met een 3,1" scherm (Samsung Jet), die van de Jet vond ik toch wat te klein, die van de Touch pro was prima te doen maar nu ik 4" heb wil ik eigenlijk niet kleiner, soms is het nog wat priegelig.

De Zeal ziet er iig wel erg tof uit, helemaal van Aluminium lijkt me erg tof :).

4. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
  5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Je kan dat vast alleen kijken met een app op de iPhone aangezien de iPhone net als WP7 geen flash ondersteunen. Er is helaas geen app van die site in de Marketplace zover ik kan zien.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ben ik de enige die die Zeal er lelijk uit vind zien?:+

Anyway, vriendin is ook aan WP begonnen. Gister een HTC radar gekocht voor d'r en ze is verliefd! Ze vindt het veeeel beter dan Android en met een normaal prijskaartje. Nu alleen nog even een internetbundeltje nemen en dan kan ze er helemaal van genieten!

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    :thumbs: Ja ik ben ook nog steeds blij met mijn HD7, de interface raak ik nooit op uitgekeken.

Dat concept van de Zeal is door een amateur gedaan he haha, ik hoop dat Nokia het concept mooier uitwerkt (en dat zal ook wel) want wat ik niet mooi vind zijn in dit concept de knoppen die zijn zwart en passen niet bij de rest. Maar de Zune HD is nog steeds een prachtig design vind ik.

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Na hoeveel keer je telefoon telefoon opsturen voor hetzelfde probleem kan je een nieuwe eisen? Want in december is m garantie afgelopen maar heb hem nu voor de 4e keer opgestuurd.

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Meestal al na de derde keer, maar elk bedrijf hanteert weer andere voorwaarden. Misschien even bellen met het merk waar je de telefoon van hebt, en daar 'eisen' dat je een nieuwe krijgt daar heb je volgens mij als klant recht op aangezien hij dus nu al voor de 4e keer kapot is.

10. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Yup. Blip.tv is normaal in flash, maar speciaal voor iOs hebben ze ook een Quicktime stream. Helaas geen html5, dus geen Android en Windows Phone :mad:

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    tnx, had ze idd ff gebeld en moet een nieuwe batterij ophalen. Als dat niet werkt dan gaan ze een aanvraag voor een nieuwe telefoon doen.

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    tnx, had ze idd ff gebeld en moet een nieuwe batterij ophalen. Als dat niet werkt dan gaan ze een aanvraag voor een nieuwe telefoon doen.

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169

Windows Phone 8 is RTM, oftewel het komt er aan! :)

Werd ook wel tijd...

[yt]j2Kz6hXicUI[/yt]

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169

HTC komt over drie dagen met nieuwe WP8 toestel(len), spannend? Voor mij in ieder geval niet, ik hou het bij de 920. :)

15. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ben benieuwd :).
    19de heeft LG ook een evenement, maar of ze een WP8 telefoon gaan aankondigen weet ik niet.

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nee LG richt zich helemaal op Android, geen WP toestellen meer van LG (gelukkig maar!). :)

17. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
  18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Die HTC is nep, we zullen even tot woensdag moeten wachten want dit is gewoon een 1 op 1 kopie, en als HTC zich een beetje onderscheidend wil zijn komen ze niet aan met een kopie van een Android telefoon want die gaat niet verkopen op de WP markt ;) teveel concurrentie van Samsung maar vooral van Nokia. Dus HTC moet voor WP8 met iets bezonders komen. Zo niet dan zijn ze gedoemd om te falen

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    ZTE en Huawei komen ook binnenkort met nieuwe WP8 toestellen (en een W8 tablet), Huawei presenteert waarschijnlijk 25 september de nieuwe toestellen. :)

20. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina