Het is iedere keer verleidelijk om te upgraden van mijn HD PVR naar bv de Elgato, maar buiten HDMI en een mooier, eleganter design zie ik niet waarom ik €200 zou moeten uitgeven aan een nieuwe capture card die qua opname kwaliteit niet of nauwelijks beter is dan de PVR. Ok, de Elgato heeft een 1080p mogelijkheid, maar als maar 0.01% van de games op de 360 1080p zijn heeft dat ook niet echt nut. Ja, het is een hartstikke mooi apparaat en als je een CC wilt kopen zou ik zeker voor die gaan. Maar upgraden van een ander naar de Elgato is overbodig. Of je moet geld over hebben. Of je huidige CC moet een Dazzle zijn. (ik ben voor mezelf goed aan het praten waarom ik het niet ga doen, don't mind me)
Ik moet zeggen het werk wel echt heerlijk! Je sluit alles aan (moest eerst ff klooie om hem weer op 720p te zetten) en daarna kun je helemaal los. Het programma laat je alles knippen en plakken met een uitstekend resultaat. De meeste tijd gaat verloren aan het spelen van het spel. (en eenmaal in premiere pro het renderen)
Nog een Elgato erbij? Wat moet je er met 2 stuks? Op de stapel gooien met al die andere CC's wat je hebt (had?)
Tof ding, misschien dat ik ook maar eens daar aan ga beginnen. Kan ik ook een keer wat van mijn prutserpraktijken tijdens het gamen posten
Wat is een goedkoper alternatief dan de Elgato? Eentje waarbij je niet een pc nodig hebt om daadwerkelijk op te nemen, bij voorkeur. Gewoon aansluiten en gaan.
Als je geen pc wil gebruiken, wat wil je dan wel? Het lijkt me redelijk logisch dat er een pc voor nodig is. Wat wou je anders met je opgenomen dingen doen?
Niet waar. Dit is een hele goede alternatief. Je kan gewoon een externe HDD erin stoppen en slaat daar alles op. Dus geen pc nodig. http://www.avermedia.com/Product/ProductDetail.aspx?Id=556 [yt]YiLLBiWDnIU&feature=player_embedded[/yt] Hier een link met winkels waar die tekoop is.
cool die ken ik nog niet! (wat is de prijs) jammer dat hij alleen stereo op neemt Period: Aug 15th - Aug 21st (PST) Price: $119.99+ $0.99 shipping (Save$30 right now) Hmmm... maar voor de woonkamer een goed alternatief nadeel stereo geluid
Ik heb ook even de hele demo opgenomen met nog wat arcade games . Nu nog even experimenteren met Premiere + After Effects en wie weet zijn de komende podcasts met video content. (dit zijn overigens geen beloftes)