Daar kan ik toch wel een paar leuke toepassingen voor verzinnen,.. Je inventory in Minecraft of een RPG of je Map en Hud info in een shooter zodat je scherm mooi schoon is of bijvoorbeeld heel specifiek je motion sensor in die nieuwe Aliens game etc etc
Je moet er niet teveel op moeten doen maar zo'n bij-schermpje kan juist je grote scherm ervaring verbeteren denk ik.
Ik zie vooral dit als probleem; onderstaande is de UK launch lineup en de 'Launch window' lineup.
Waar moet ik nou precies warm voor lopen? Alleen Zombie-U?
BOII is bijvoorbeeld leuk als launch game maar wat moet ik er mee als mijn hele ervaring om online draait en iedereen die ik ken op de 360 speelt..
Japan krijgt meteen Monster Hunter 3 Ultimate, Dragon Quest 10 en Bayonetta 2... Dat is dan tenminste nog een lineup waar zij wel echt warm voor gaan lopen..
Maar voor mij zit de killer app er nog niet bij en ik ben nog niet overtuigd dat ik bijv Colonial Marines of ACII e.d ook echt liever op de Wii U zou moeten willen spelen. Daar is het verschil wat ik tot nu toe gezien heb te klein voor
Ze hadden me heel makkelijk over kunnen halen,.. Mooiere versie van BF3 met meer spelers per map en ik had mn pre-order al gehaald. Maar in plaats daarvan krijgen we Mass effect 3 en Darksiders 2 en andere games die echt niet minder spelen op de 360 of ps3
Laatst bewerkt: 14 sep 2012