Ja ik kan het mij ook eigenlijk niet voorstellen. Dat is toch de essentie van een voetbalspel? Een competitie spelen.
Ja, dat is waar. Ik zal mijn teleurstelling proberen te verbergen. Vroeger zei ik altijd dat ik PES zelfs zou kopen als er maar 2 teams inzaten. Maar wat wist ik toen.... Lijkt mij ook, we gaan het wel horen binnenkort hoop ik.
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een competitie heb gespeeld, maar toch rare keuze. Cups zijn wel echt awesome
Met vrienden speelden we altijd leagues, dus dat zou wel goed balen zijn! Al ben ik sinds 2012 overgestapt op Fifa (ja, zelfs ik), aangezien PES 2012 bagger was/is.
Trouwens, over release-datum gesproken, vorige week zeiden de meeste zaken dat het de 21e kwam en nu dat het de 20e komt. Alleen gameshop.nl in den Haag heeft het over 4-10-2012... Ik neem aan dat ergens nu officieel bevestigd is dat het de 20e wordt?
Ja, dat is een winkel, maar waar heeft Konami het zèlf officieel bevestigd? Op de Konami-Nederland site hebben ze het alleen over 'september 2012' http://nl.games.konami-europe.com/game.do?idGame=304
Dat bedoel ik nou: Is het nu de 20e of de 21e? Om het helemaal verwarrend te maken staat op WENB dit: Mainland Europe: September 20th UK: September 21st US: Tentatively dated as September 18th 25th Asia: October 4th http://winningelevenblog.com/blog/pes-2013-released-sept-21st/
We zijn dit jaar niet uitgezonderd van de rest van Europa met een verlate releasedatum? Dat was ook al zo'n vreemd verhaal.
Dit zijn de menu's: M O D E S : Match: Exhibition Ranked online match Unranked online match Watch Com vs Com Champions League: Exhibition Competition Watch Com vs Com Copa Libertadores: Exhibition Competition Watch Com vs Com Competitions: Cup (World, Euro, African, South American, Asian and Konami (very limited Konami cup)) Online tournaments Football Life: Master League BAL Master League Online Training: Free training Training challenges
Dus er is wel een league, alleen heet die hier competition en is te spelen in in Copa Libertadores of Champions league. Waarschijnlijk zijn het daar dan de teams van waarmee je een Competitie kan spelen?
Nee, onder kopje competitions staat alleen cup en online tournaments. League staat er niet tussen helaas.
Okee, bedankt voor de info. Hoe zit het met gewoon online ( dus geen ML - online )? Ik zie daar niets van en ook de communities zie ik niet. Wat is daarmee gebeurd?