Ja echt goede info heb ik nog niet gevonden wel een paar screenshots van de mensen die de game hebben. Mijn Hebreeuws is niet zo goed
Nou, maar dat beantwoordt de vraag wel hoor "Online Community" Ik was even bang dat ze die ook verziekt hadden
Dat is de getweakte demo. Daar hebben sommigen dingen in gewijzigd en onder meer Nederland erin gestopt.
Ook PS3 versie in Israel gespot!! Komt omdat het volgende week een nationale feestweek zou zijn? Vandaar de early release. Ik begin kriebels te krijgen
Ik las hier laatst dat je met zo'n option-file veel langere laadtijden enzo hebt, maar ik neem aan dat dat uiteraard niet geldt voor een getweakte PC-versie...!? Want dan is de keuze snel gemaakt.
En hoe zit het met de Italiaanse competitie...?? Zit die dit jaar in de game? Btw... Hoe kan er nu geen league in de game zitten...even Apeldoorn bellen zeker?
In dit filmpje van de retail versie van een gozer in Israel die het speel al heeft komt de Italiaanse competitie voorbij rond 1:56.
PC Versie kent heel veel meer voordelen, zo kan je grafisch ook een en ander aanpassen. Jammer genoeg heb ik zelf niet zo'n sterke pc. Voorbeeldje van PES 2012 op PC:
Ik heb een vrij recente en krachtige PC, maar ben vooral benieuwd of de gameplay op de PC gelijk is aan op de consoles Bij vorige delen 'probeerde' ik vaak trouwens even de PC versie om te zien of de game eindelijk weer de moeite waard was om te kopen voor de console, ipv voor FIFA te gaan, maar telkens kreeg FIFA toch weer de voorkeur. Ook dit jaar denk ik dat FIFA weer de voorkeur zal krijgen, maar als je PES op de PC fatsoenlijk kunt 'modden' dat alles klopt, dan wil ik het zeker weer een kans geven.
Heeft iemand de online community modus al in de smiezen? Op pesholland.nl zijn mensen als volop aan het speculeren en informatie aan het delen, maar concrete uitleg is er niet. Anyone? Check ook: http://forum.pesholland.nl/showpost.php?p=15853
Vraag me af wat de reden is dat PES gewoon niet zo een carreer mode kan doen als in Fifa zonder alle pleuris onzin erbij zoals die schoenen of zeikwijven dat ze een ander rugnummer willen.
Ehm waar heb jij last van? In PES kun je redelijk wat dingen uitzetten. Ook gaan er geruchten (Youtube filmpje) dat het uit kan. Ik zeg enkel dat je niet voorbarig moet zijn.
Niet die dingen over dat gezeik van spelers (wat erg vervelend werd) en een voorzitter die zich er mee bemoeit. (PES 2012) Geruchten tja.. laten we het hopen..
Waar slaat die reactie dan weer op? Je zegt dat je het kan uitzetten, kan je dat gezeik van die spelers over ander rugnummer en de managers van de club dat een speler in de basis moet ook uitzetten dan, dat kan toch niet?