http://www.ign.com/articles/2012/08/15/rayman-legends-is-a-wii-u-exclusive Benieuwd of ie nou wel of niet exclusief wordt! Indien wel, dan kan dit topic hier weg En denk ik weer sterker over om een Wii U te kopen.
Toen ik voor het eerst kennismaakte met de Wii was ik ook onder de indruk. Een tijdje later stond ie alleen nog maar stof te happen. Dit zegt me dus niet zoveel. Laat die game maar lekker naar de 360 komen!
Denk 't wel, als alleen de iPhone 5 en S3 het aan zouden kunnen, zullen ze er niet bijzonder veel aan verdienen
Hoe fucking vet. Ander soort grafische stijl (wel iets minder imo) en meer chaos. Komt ie nou al zeker naar de 360, en zo ja, wanneer? Rayman Origins was PRACHTIG. Anders moet ik echt een Wii U gaan halen vrees ik..
Er is niks bekend over een 360 versie en die lijkt me ook onmogelijk door de hevige integratie met de tablet controller. Heel misschien op de 720? Als die een tablet controller krijgt? Wie weet, maar dat is nogal flinke speculatie gezien de 720 officieel gezien nog niet eens bestaat, laat staan dat we weten wat voor controller het krijgt.
Zou het niet kunnen door de smartglass ( Ipod,Ipad) update? En op PS3 met je Vita? Dacht dat ze erg ver waren met die technieken en die snel geintroduceerd gingen worden.
Smartglass weet ik niet, ik dacht dat dat alleen voor info ed was. Geen idee wat de verdere mogelijkheden daarvan zijn. PS3 icm Vita eigenlijk helemaal vergeten. Zou inderdaad kunnen. Als er maar niet te veel lag tussen de 2 apparaten gaat ontstaan. Remote play is momenteel dramatisch slecht, dus als het maar niet dezelfde techniek gaat gebruiken zou het moeten kunnen. (LBP2 heeft al cross play, maar aangezien ik niet weet hoe dat precies werkt zeg ik daar maar niks over. Misschien is het al beter dan Remote Play?)
Echt geweldig hoe de muziek en de game op elkaar in gespeeld zijn in de trailer. Jammer dat ie niet op de Xbox uitkomt. Of het een system seller wordt ben ik bang van niet, omdat Rayman Origins niet zo'n gigantische aftrek had ondanks dat het wel een hele toffe game is. Ook goed dat ze afstappen van de eerste art style en nu overgegaan zijn op dit, ziet er wel erg tof uit.
ik hoop dat hij wel voor de vita komt... trailer bekeken wow! De Rayman franchise is echt weer terug!
Ik hoop dat de levels meer zoals de latere levels van Origins zijn. In het begin zat er weinig uitdaging in het platform gedeelte, maar op het einde zitten echt een aantal briljante levels.
Rayman kan ook met de pro controller, geen touchding nodig dus. Filmpje op deze pagina: http://www.engadget.com/2012/06/07/nintendo-wii-u-pro-controller-hands-on-video/
Ik? Sinds wanneer heb ik mod-powers? En gesloten moet het sowieso niet worden, hoogstens naar het Nintendo gedeelte verplaatst worden. De game is toch niet volledig geannuleerd? Natuurlijk kan dat, maar zoals je ook in dat filmpje ziet staat er iemand op de achtergrond met de tablet controller. Nu zal dat in dit filmpje alleen zijn geweest voor bijzaken, zoals lums verzamelen. Maar zoals je hier ziet is het vaak erg essentieel om die controller te gebruiken; [yt]80sFt4IDI5k[/yt] Rayman en co gewoon met de Wii/Pro controller, maar al die andere dingen moeten toch echt met de Upad.