Gisteravond een tijdje met Arsenal op World Class gespeeld, maar ik vind het erg moeilijk om met ze te scoren, en qua keepers is het ook niet geweldig.
Daarnaast nog steeds hetzelfde probleem als in 12, dat je echt helemaal om NIKS een penalty tegenkrijgt. Gewoon 2 spelers (die je niet eens bestuurt) die tegen elkaar oplopen, tegenstander valt, en penalty. Heel irritant.
Het menu wanneer je even pauzeert is ook vervelend btw. Je kunt niet gewoon weer op start drukken op terug te gaan naar de wedstrijd, of op de b-knop wanneer je al naar links/rechts bent gescrolled in de opties, maar je moet weer helemaal 'resume match' kiezen.
Tegenstanders zetten trouwens ook heel erg vaak een 'blok' zodat hun medespeler vrije doortocht heeft. Het is wel knap qua AI, maar ik weet niet of ik er blij van word. Ik moet dan eerst even zien of de AI het ook bij mijn eigen verdediging goed uitvoert op tegenstanders.
Ook irritant is het dat wanneer je een sprintduel aangaat met Walcott en een verdediger op een diepe bal, dat die verdediger dan ongestraft 20 meter lang jou kan tegenhouden door gewoon zijn arm voor je te houden. In dat soort gevallen hoor je gewoon te kunnen kiezen om te stoppen en te protesteren voor een vrije trap en kaart.
Laatst bewerkt: 15 sep 2012