1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FORMULA 1 2012

Discussie in 'Games' gestart door pboy007, 12 sep 2012.

  1. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik deze ga overslaan. Vind 2011 op alle fronten beter eigenlijk, qua feeling.
     
  2. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Het penalty systeem vind ik nog steeds fucking gay. hopelijk kan je dat ook uitzetten tijdens je career. Zelfs als ze tegen jou aanrijden krijg je een penalty...
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat had ik met de demo ook al gemerkt. Ik word de bocht uit geramd door de AI die mijn versnellingsbak induikt. En ik krijg vervolgens een straf voor het afsnijden van de bocht.
    Dit was al niet in orde in de 2011 versie en zoals het nu lijkt ook niet in orde met de 2012 versie.
    Als dat het geval is dan laat ik hem toch echt gaan. Misschien moet Codemasters eens een jaartje doorontwikkelen en veel van dit soort fouten eruit halen. Want dit soort dingen zitten er al vanaf het begin in.
     
  4. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je een vergelijking tussen deze serie en met name 2010 en Formula One voor de PS3 kunnen maken. Welke is meer op realisme gebaseerd?
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Heh, hoezo word ie nu door Microsoft gemaakt?
    Dacht dat Codemasters de rechten had?
    Heb iig even de demo gedownload, ben benieuwd.
     
  6. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft is uitgever :+
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ja zag het net bij de intro :9.
    Mijn eerste indruk:
    -Graphics zijn ok, niet slecht maar je ziet duidelijk dat het een console port is.
    -Geluid is echt heel vet, ook dingen zoals windruis.
    -Als je hard gaat heb je ook echt het gevoel dat je hard gaat.

    Heb nog geen echte race gedaan maar tot nu toe lijk het prima, en aangezien hij maar 30 euro kost ga ik hem waarschijnlijk halen.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Of gewoon fatsoenlijk updates en support uitbrengen. :emo:
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat zou ook een boel schelen.
    Jaren lang was het voor mij Codemasters = Geweldig race spel. DTM, etc waren geweldige racespellen. Tuurlijk hadden ze hier en daar een uitstapje en maakte ze ook andere soorten spellen. Niet altijd even goed en ook niet altijd met evenveel succes. Zelf vind ik de Operation Flashpoint spellen best cool, maar perfect zijn ze zeker niet.

    Maar voor echt goede race spellen moest je gewoon bij CM zijn. En dat is er een beetje vanaf nu.

    De huidige race spellen die ze maken zijn niet slecht, maar de flair en kwaliteit die Colin McRae, Toca/DTM, etc hadden zie ik zelf niet meer terug in Dirt, F1 enz. Het ziet er mooi uit, is flashy, maar op de een of andere manier zijn de onderliggende spelmechanieken niet zo goed als eerdere titels. Het gaat om het grote publiek, makkelijk op te pikken en vooral mainstream. En als enorme F1 fan vind ik dat erg jammer.
     
  10. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja als F1 fan moet ik deze gewoon weer hebben al ben ik het met je eens dat ze vroeger betere titels maakte.
    De demo irriteerde wel enorm kwa penalties , vooral omdat je soms al bij de start een penalty krijgt zonder dat je weet wat je verkeerd hebt gedaan..

    Hopelijk pikt CM de stijgende lijn weer op want na dirt showdown was ik wel zo teleurgesteld dat ik zwaar hoop dat ze niet hetzelfde gaan doen met de nieuwe grid 2 bijvoorbeeld.
     
  11. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb tot nu toe alleen nog met de controller gespeeld, wel even wennen dat je eerder in de slip raakt maar dat maakt de game eene kant ook weer uitdagender.

    Vanmiddag mijn stuurtje klaar zetten, en spelen maarrrr... daarna pre-order plaatsen! (waar plaatsen jullie de pre-order?)
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Zag deze game vanmiddag bij de Bart Smit in Zeist liggen. Weet niet of hij verder al verkocht wordt.
     
  13. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Kan kloppen, hij kom eigenlijk pas vrijdag uit maar heb hem net ook op de consoleshop kunnen bestellen. Morgen in huis! :D
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Is hier een demo van ja?

    *sluit xbox aan*
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ofc ;).
    Voor de lol ff mn racestuur aangesloten, damn wat is dat lastig 8).
    Met controller haal ik op zn aller moeilijkst met abs aan en tractioncontrol op medium met gemak een podiumplaats maar met een stuur kom ik met moeite door de quali heen :+.
     
  16. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij sommige racegames die de neiging hebben om meer te leunen naar de serieuze kant (op de consoles) hebben de makers een soort auto-correctie gemaakt als je speelt met een controller, om het toegankelijker te maken, en om niet iedereen op kosten te jagen voor een stuur als ze jouw spel willen spelen.

    Maar als je met stuur rijd, wordt er niets meer gecorrigeerd door het spel, en krijgt het spel 100% input vanuit je stuur en pedalen, waardoor het een stuk lastiger is als je de overstap maakt van controller naar stuur. Maar als je het eenmaal met stuur gewend bent, dan wil (en kan) je eigenlijk niet meer terug naar controller. De beleving is vele malen intenser achter een stuur, en je moet ook nog eens hard werken ook ipv lekker onderuit te zitten op de bank.

    Maar ieder zijn voorkeur uiteraard.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    PS3 versie snel besteld bij ConsoleShop! Morgen binnen. :)
     
  18. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb jij de verzend bevestiging al binnen? Bij mij staat er dat hij ingepakt is... Normaal staat er toch verzonden?
     
  19. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0


    Speelt lekker weg ook al bak ik er nog geen kloot van lol
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb vanochtend mail ontvangen dat de game verzonden is.

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina