Beetje mixed. Leuk; meer New Vegas, leuke eind van het verhaal. Minder leuk een bepaalde herhalende quest objective (x8 facility). En jammer dat het zo afgesloten is van de normale wereld, maar ja dat is dan weer part of the story ...
Een 6.5 zo ongeveer lijkt het. Naja, speel deze game nog steeds niet weer omdat ik gewoon teveel leuke games heb om te spelen.
Dat heb ik nu dus met Diablo III en Skyrim even. Borderlands gaat vet worden. Ik hoop dat de verbeteringen echt een hoop plezier bieden voor iedereen.
Achja, op die kennel quest na vond ik het super tof. In elke locatie was wel iets vets. En het 50's sci-fi sfeertje vond ik heerlijk.
Vanmorgen weer even bezig geweest. Old world Blues nu uitgespeeld, alleen nog al die tapes vinden. Wil de game nog ff compleet hebben deze week voordat Borderlands 2 er is, want ik weet nu al dat vanaf dan er weken geen andere game meer in gaat komen.
Ben nu bezig met Lonesome road. Die vind ik tot nu toe veel leuker dan OWB. Sfeertje spreekt me meer aan ...
Uitgespeeld. Erg leuke expansion moet ik zeggen. Lekker sfeertje en die tunnelers & deathclaws scare the crap outta me!
Bedoel je die Hagedissen die ook al in Fallout 3 en Oblivion zaten? Ter toevoeging: In Oblivion waren het Deadra, maar ze hadden dezelfde kleur en vorm. Ik doel op die Lichtbruine hagedissen die niet dood te krijgen waren in Fallout 3.
Ik zou ze alleen geen hagedissen willen noemen. En in FNV zijn ze bigger en badder dan in Falllout 3. Echt retesnel en dodelijk. Als er meer dan een tegelijkertijd zijn dan is het echt poepies doen De deadra on Oblivion lijken er niet op en al helemaal niet wat betreft hoe sterk ze zijn. In Oblivion zijn het pushovers
Ja, maar vond het wel mooi dat die wezens ook een beetje voorkomen in de Fallout games. En ik weet dat ze nasty zijn, want een aantal goedgemikte nukes helpt soms niet eens. Dat dorpje in het Noorden van Fallout 3 bijvoorbeeld, brrrrrr.
Ben sinds lange tijd weer deze game aan het spelen, maar nu weet ik weer waarom dat zo lang geleden was. Werd namelijk knettergek van alle bugs in de game. Iemand ervaring met de bugs in de quests No.. Not Much en Talent Pool? Ik had geen update toen ik de game op startte dus fixes zullen er wel nog niet zijn?
Ik heb helemaal niet zo veel bugs gehad. Moet nog steeds 1 DLC doen, dus moet de game ook nog weer eens opstarten. Ik zou gewoon gaan spelen als ik jou was!
ja, je hebt gelijk, die twee quests doe ik nog wel eens met een oude save. Ik vroeg me wel af, ben net bij level 30 gekomen, werkt het net als bij Fallout 3 dat je eerst een DLC moet kopen om verder te kunnen levelen?? Ik kan nog zoveel in het spel doen, maar voelt toch raar aan als je niet meer door levelt.