Ik vind het niet heel erg, alleen leggen ze het er wel heel dik op.
dat van die eerste sprintrace met denvan(de 1e 2 die behandeld worden) kan ik me niet eens meer herrinneren. in de doordraaier zat ik aan de binnenkant en liet ik de auto naar buiten komen om de snelheid te behouden. waardoor ik denvan op de rechterachterkant raakte en hij zo'n high-sider effect kreeg. dat was wel mijn fout..
die fout met Coldzero was wel volledig mijn fout.. ik mistte gewoon mijn rempunt en probeerde uit te wijken maar dat lukte niet op tijd.
Mijn incident met denvan vloeide puur uit de misselijk makende manier van kwalificeren welke voor mij uitdraaide uit een lose-lose situatie.
Doordat ik kwalificeerde als 4e, viel ik buiten de punten(alleen 1,2 en 3 ) en moest ik achteraan starten waardoor de langzamere voor mij reden. in die 6 rondjes had ik gewoon niet te tijd genoeg om in te halen zodat ik kon racen tegen mensen die de zelfde snelheid hadden.
daardoor lag in de hoofdrace weer achter de mensen die langzamer waren en ik mij ging irriteren.. hierdoor ging ik kijken naar plekken om er voorbij te komen en was ik niet aan het opletten voor het rempunt van bocht 1..
ik denk dat ik vanavond niet haal trouwens..
Laatst bewerkt: 16 sep 2012