[XOne] FIFA 13

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mussi

mussi Guest

stats van amrabaT???

2. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Bedankt voor de filmpjes, EA werkt met vergelijkingsmateriaal. Kan helaas dus weinig met deze twee filmpjes (in de zin van de verschillen tussen hem en de spelers die hij eruit sprint): hij sprint Poulsen eruit (hij is al sneller dan Poulsen). Bij tweede filmpje geldt eigenlijk hetzelfde ten opzichte van die verdediger van PEC waar hij veel sneller dan is.

Schaken is in Fifa al snel dus het wordt lastig om hem nog sneller te 'maken'. Je zal goede vergelijkingen moeten hebben bijvoorbeeld: hij sprint een zeer snelle verdediger eruit. Of cijfermatige gegevens (hoe snel op de 100 meter etc). Het is niet zo makkelijk dus helaas haha

Laatst bewerkt: 16 sep 2012
  3. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    indd! Maar hij heeft 81 in CC, terwijl Simon Poulsen 86! sprint speed heeft. Die wordt er in dit filmpje bij 0.03 sec. finaal uitgelopen door schaken.
    1 op 1 bewijs :D

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kunnen jullie serieus niet even 1 hele week wachten tot je alle stats kan bekijken?

5. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Van Bommel is 80, dus waar haal jij 79 vandaan :D?

6. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    En wat is de acceleration van Poulsen vs. Schaken dan? Het is wel op de korte meters namelijk. Als die van Poulsen hoger is dan Schaken ga ik er wel wat mee doen, bedankt!

Edit: versnelling is (terecht) lager dan Schaken. Zo'n 3 punten.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    gewoon geen reactie at all :lol:

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    En ik dacht dat ik een statsfreak was. 8)

Ze kunnen Derksen wel vervangen, maar dan zonder sigaar. :+

9. JeeEm

JeeEm Guest

En jij kijkt niet door een Feyenoord bril? Natuurlijk heeft Ruben Schaken een redelijke snelheid, maar het lijkt mij toch knap dat een 30-jarige net zo snel kan lopen als iemand van 21. Nét niet.

Ik heb Willems dit jaar overigens weinig cruciale fouten zien maken. Vorige jaar had hij daar inderdaad nog last van, ja. Gek he? Op je zeventiende je debuut maken in PSV 1, waarvan wordt verwacht dat je kampioen wordt.

En de foutjes die hij dit jaar maakt - wat natuurlijk mag - compenseert hij weer met zijn geweldige voorzetten/assists.

Toch altijd leuk om te zien wanneer Johan Derksen zijn (hypocriete) meningen
    geeft, half Nederland 'm gaat napraten.

Maar waarom wordt een speler als Willems meteen volledige afgemaakt, wanneer hij af en toe een foutje maakt en mee opkomt als LB? Terwijl hij nog maar 18 jaar is.

Alleen wanneer een BMI of een Van Rhijn een fout maakt, is het niet erg. Dan zegt men; "..., dat kan gebeuren. Het is tenslotte nog een talent." Toch gek dat zij respectievelijk 2 en 3 jaar ouder zijn.

Hoezo hypocriet?

10. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das waar! Schaken 81 acc en Poulsen 78, dat verschil is gezien dit filmpje wel een stuk groter. Misschien moeten ze bij EA vooral de acc van Schaken flink omhoog gooien, want die is echt bizar snel :)

photo upload

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nja, iedereen praat altijd Derksen en co na. Ik heb bij mezelf ook gemerkt dat ik het ook tussen neus en lippen door doe. Als hun kritiek hebben op Willems, begint heel Nederland ineens te zeiken. Manolev hebben ze al de grond in geboord, en blijkbaar is Willems nu de volgende.

12. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hij heeft in de eredivisie nog geen één assist gegeven. Hij heeft er 4 in de EL tegen Zeta (notabene) gegeven en 1 tegen Ajax. (http://www.transfermarkt.com/en/jetro-willems/leistungsdaten/spieler_146258.html#EL)

Heb hem zelf in Oranje alleen gezien en zijn voorzetten waren maar matig. Hij is nog jong en heeft nog genoeg te bewijzen, heeft alle tijd daarvoor. Maar vandaar is zijn rating nog niet hoog.

13. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    ovr 76

Wel geinig die behavior stats

Diver
    Dives into tackles

En nee, Amrabat heeft ze niet :p

14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Willems is te druistig om voorin wat klaar te spelen en mist tactische kennis om een goede linksback te zijn. Ik vind Pieters/Buttner/BMI allemaal stukken beter. En dat zeg ik als Ajacied. ;)

15. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Helemaal mee eens, snap die Willems hype ook niet. Verdedigend is hij zeer matig, zowel positioneel als in kopduels, dat heeft weinig met leeftijd te maken. Aanvallend ziet het er spectaculair maar, maar het rendement is nihil.

16. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Willems is ook meer aanvaller dan verdediger imo, net zoals Buttner (die begon zelfs als aanvaller)

17. JeeEm

JeeEm Guest

Vind je 5 assist niet al een redelijk aantal voor een LB? In 9 wedstrijden... Hij moet alleen Dries Mertens voor zich laten, wanneer je het aantal assist vergelijkt met dé BUITENSPELERS van PSV.

En hij heeft dit seizoen al geregeld een heerlijke voorzet afgeleverd, maar dat hoeft niet meteen een assist te betekenen. Het kan zijn dat de speler waarop de voorzet wordt gegeven er iets verkeerds mee doet, maar het kan ook zijn dat die speler de bal weer doortikt naar een andere, waarna een doelpunt volgt. Dat wordt dan dus niet gerekend als assist voor Willems.

Zijn rating in FIFA maakt mij eerlijk gezegd ook niet uit. Daar reageerde ik ook niet op. Ik vind 71 ook goed voor hem op dit moment.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2012
  18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Nee ff serieus: WTF maakt het nu uit of de ene speler wat lager of hoger is dan de andere.

Man, er komt een nieuwe Fifa uit. Je kan weer voetballen, met verbeteringen, klaar.

Mensen die Fifa stats gaan vergelijken en kijken of het wel ''echt'' klopt zijn imo al net zo erg als Comic Nerds. 8)

19. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Die 4 tegen een amateurploeg zeggen mij weinig. Ik tel er dus maar 1 tot nu toe.

20. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, zelf ook nog even oefenen hé. Fijne dag nog!

OT: Tja, Fifa en stats. Nooit zullen ze helemaal goed zijn of zal iedereen over de stats eens worden. Zeker bij de Eredivisie, waar toch wat minder aandacht aan besteed wordt. Helaas. Zelf vind ik dat Suljemani altijd te snel wordt gemaakt (en ik ben voor Ajax), Schaken inderdaad iets te traag en zo zullen er nog tal te snel of te langzaam zijn. Andere stats zijn soms lastiger te beoordelen, maar toch is het jammer als een speler totaal andere stats heeft dan hij verdient. Het is dan gelukkig vaak wel maar een handjevol spelers waarbij ze plank volledig mis slaan qua stats, maar als het net een favorietje van je is, is dat toch jammer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina