[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Denk dat ze mij bedoelen. ;)

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Co-op even Act 3 en 4 gedaan vandaag. Eén legendary, waardeloze Hellrack. :emo: Verder ook geen bijzondere rares of iets dergelijks. Alleen Act 3 farmen lukt me ook niet want ik ben in 1 hit dood en heb nog maar 200k gold. :'-(

3. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Farm dan act 1 tot aan Butcher :) dan krijg je easy gold en soms wat goede items om te verkopen en je hebt snel weer wat gold :)

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Inferno begonnen, nieuwe gear, nieuwe build en als eerste test Butcher gekilled in een co op game, maar wel solo, met Naizuro. Binnen 2 minuten.

Hoi! _0/

5. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Zo doen we dat, WW-barb ftw :+

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    +1. :+

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Is ie nou nog niet generfed? 8)

enne

Laatst bewerkt: 17 sep 2012
  8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Met public games en de gear/nerfs van tegenwoordig kan je gewoon niks doen en heel inferno laten clearen voor je. 3 mensen carry'n je wel.

Yellow, ga eens inferno doen in je eentje om eens te snappen hoe het is. ;)

9. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Succes in act II :) Act I is meer een simpele opwarmer. ;-) Probeer nu eens Act II in je eentje te doen :D

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    We zien wel hoor, mister HotShots. :p

11. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Helaas gaan ze de all ress boost van war cry van 50% naar 20% nerfen in de patch 1.0.5, even als energy armor voor de melee build van de wizard

Hij bedoelt dat ik er wel bij in zat, maar alleen maar keek hoe hij het deed en hij dus alles alleen versloeg.

Laatst bewerkt: 17 sep 2012
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    :)

13. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Maar damage van de mobs gaan ze ook met minimaal 25% nerfen dus moeilijker wordt het zowiezo niet.

Gelukkig komt er een Monster X systeem in 1.05.
    Kun je zelf instellen hoe sterk je de mobs wilt hebben.

Laatst bewerkt: 18 sep 2012
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Word het dan niet veel te makkelijk voor mensen om hem op zijn laagst in te stellen?

Ik weet dat ik dat bijna bij elke game doe, maar heb me bij deze titel nog geen moment echt geergerd aan de difficulty. Niet dat ik dit zo erg ga vinden, maar ik voel een klein gevaar, tenzij het echt volledig zelf in te stellen is.

Wat ik ook niet snap is dat ze bepaalde skills nerfen en vervolgens hetzelfde doen met bepaalde NPC's.
    Het maakt het er niet makkelijker of moeilijker om, waarom dan nerfen???

Vooral benieuwd wat voor moois die patch echt gaat brengen. Gelukkig brengen ze niet direct zo onnodig veel content uit als bij bijvoorbeeld WoW. Het Blizz team achter DB III doet het, als ik het zo bekijk, redelijk zorgvuldig en dat kan ik wel waarderen.

15. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Uiteindelijk na de nerf inderdaad van 25% damage wat de mobs doen op inferno kom je er als nog beter uit, dat klopt.

Ze doen dit zodat er ook meer gebruik gemaakt gaat worden van andere skills/runes, omdat nu 87.1% van de barbarians met War Cry, Impunity gebruiken en 83% van alle Wizards, Energy Armor.

Monster X is voornamelijk bedoelt voor de mensen die Inferno te makkelijk vinden zodat ze de difficulty op kunnen schroeven, dit gaat dan ook met betere loot gepaard.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    En is dat niet al zo wanneer je alleen een hoog Paragon level hebt? Dus komt er nog zoveel % kans op betere loot bij? :confused:

Ben blij dat ze ook zo'n systeem hebben in Borderlands, qua loot dan. Dat spel mist alleen nog een AH. :cool:

17. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Je hoeft geen hoog paragon level te hebben, met een magic find gear kun je net zo hoog uitkomen, voor iedereen geldt een cap van 300% mf excl. NV, of je nou paragon level 100 bent of 1.

Laatst bewerkt: 18 sep 2012
  18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ok, maar wat voor soort spul kun je dan allemaal vinden met die nieuwe update als je de stand hoog houd?

Gaan ze daarvoor dan ook echt nieuwe items invoeren of krijg je een update van de oudere die voor nieuw moeten door gaan?

19. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Over nieuwe items heb ik nog niks gelezen, neem aan dat ze gewoon bedoelen dat de droprates dan verbeteren voor de huidige 63's/Legendary's.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Dus de droprates van items in DB III zijn allemaal apart? :eek:
    Tenminste, als ik af ga op je post.

WoW, zoiets maakt het spel dus anders dan anders. _O_

Deel Deze Pagina