[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeeEm

JeeEm Guest

Ik meen mij te herinneren dat ik, na mijn enige vastloper, gewoon mijn punten heb gekregen.

2. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Je krijgt gewoon je punten hoor! vaak duurt het alleen even, omdat battlelog het pas update NADAT het potje is afgelopen, dan word jouw profiel ook gewoon upgedate. Verliest dan nu alleen wel de 2x exp bonus geloof ik.

3. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Gast niet zo piepen en let op je taalgebruik man.
    Ik heb dat zo vaak gehad. Het enige wat je dan niet moet doen is die zelfde server opnieuw joinen want dan krijg je je punten niet

4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wat een idioten spelen dit spel, niet normaal. Ik speel conquest op kharg island, spawn vanaf het schip. Is er een enemy die de hele tijd met zijn jet onze jets/heli's probeert kapot te maken (#care, want iedereen pakt de vlaggen ondertussen) crasht hij net 2 maal tegen het schip aan. :emo:

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Afgelopen week speelde ik BF3 en ik kreeg de hele tijd alleen maar Back to Karkand maps in Rush. Wat mij opviel was dat we ook maar 1x een map kregen en daarna meteen een andere map. Normaal krijg je 2x dezelfde map in Rush, wat ik persoonlijk echt kut vind. Dus ik en mijn vrienden dachten gelijk dat de nieuwste update dit had gedaan. Toen ging ik echter een andere server joinen en ineens was het wel weer 2x dezelfde map. Hoe zit dit precies?

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je kan instellen op je server hoeveel rondes je op een map speelt. Had die admin blijkbaar de rondes op 1 gezet, wat een beetje raar is bij Rush idd.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik prefereer dat echt, want dan wordt ik ook niet zo snel zat van een map. Een potje Rush kan heel erg lang duren en dan is 1x die map wel goed genoeg. Kun je dit instellen bij 'filters' wanneer je zoekt op servers? Heb BF3 nu niet aan dus kan niet checken.

8. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik op mn taalgebruik letten als ik het zelf typ. 8)
    Anyway, het is gewoon balen als je een freezer krijgt als je net bent geëindigt. En dat terwijl ze net een tering -uhmm hele grote updat hebben gemaakt.

9. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dit kan je niet instellen bij filters :D

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat is best jammer. Dus het is puur geluk hebben(vind ik ) als je dus een server treft waar de map maar 1x voorkomt? Too bad. Misschien ben ik de enige, maar al sinds BC2 vind ik het net even 'too much' 2x dezelfde map.

11. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt gewoon niet met ziektes smijten waar op een groot forum als dit altijd wel een member al dan niet direct mee te maken heeft gehad.

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wow, had het niet verwacht maar mijn K/D ratio is eindelijk boven de 1 gegaan. *)

Ik stond qua kills 400 achter op mijn deaths, maar nu +50. Sn

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wow, had het niet verwacht maar mijn K/D ratio is blijkbaar eindelijk boven de 1 gegaan. *)

Ik stond qua kills 400 achter op mijn deaths, maar nu +70.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ga je daar nu na elk potje een update over posten? :+

15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Oeps dubbel.

Ben er erggggggggggggggg blij mee. :+

16. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Terecht, toch een fijn gevoel dat voor elke keer dat jij dat butscherm na je dood zag, er minimaal één tegenstander dat scherm zag met jouw naam erop. :) BF3 was mijn eerste online shooter (ok ok, sinds Quake en CS 1.6 in 2003/4) en ik heb er ook een half jaartje over gedaan om m'n KD over 1.00 te krijgen. Staat nu op 1.04 volgens mij.

17. Vinture

Vinture XBW.

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie dat ook dat sinds de update je na 1 ronde gekickt wordt?

18. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kill je te veel admins :+

Is er hier btw iemand die mij zou kunnen helpen met de Bullseye achievement?

Laatst bewerkt: 17 sep 2012
  19. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik helaas niet man kut achievment :emo::x

K/D is dan eindelijk net boven de 1 maar vraag me niet hoe want laatste tijd zit ik meer te trollen dan werkelijk serieus te spelen8)

Weet iemand trouwens hoe dat nummer heet/te vinden als je verliest in MP? Had hem ooit gevonden maar op termen als 'bf3 multiplater theme' vind ik niks meer.-Found-
    -

Laatst bewerkt: 17 sep 2012
  20. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net terug van vakantie. probeer ak te downloaden via de ingame store. krijg ik een error code. heeft iemand dit ook gehad? Ik weet de fix niet meer. Vorige dlc was het ook toch ? Ik heb mn system cache al verwijderd. en mn bf3 user profile gereset. lukt nog steeds niet. help. ik wil spelen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina